Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@Digos:

Citaat2 goede helmen meegebracht uit   en ben heel zeker van beter kwaliteit dan dat je in de   kan kopen.

Gaan waarschijnlijk afgekeurd worden?..... :weetikniet: :weetikniet:

Sorry Joe, yo have to buy your helmet in da Pilippines.......... :jajaja: :jajaja:


Digos


Ik zal er maar mijn schoonbroer de keuring laten doen.....dien zen neus is niet zo wit
LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

In de nieuwe vestiging van RUSI (enorm gebouw in Sta Rosa st.)

Da blauwe is P49 T (cash, want installment is bijna de dubbele prijs)...... :jajaja: :lachen:

bananacreek

Citaat van: Digos op donderdag 19 juli 2012, 13:47:25

Ik zal er maar mijn schoonbroer de keuring laten doen.....dien zen neus is niet zo wit

Goed idee als dat kan zolang hij maar een kopie meebrengt van uw rijbewijs en registratie wnt het moet OP NAAM zo te horen, maar er zijn verandeingen op komst want er is een revolutie op komst en zoals u weet wachten de  :smiley-philippines: (ook ik) toto het laatste moment............. :jajaja: :jajaja:

Maar als je een helm bijvoorbeeld hier bij RUSI koopt dan zit er al een PS sticker op en hoef je niet meer naar het park om te registreren.

Het PARK.....woeste gezichten allemaal......... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:


Die helmen "zouden" al door de DTI zijn geinspecteerd voordat ze naar Dumaguete werden verscheept.......

bananacreek


Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Citaat van: Luc op donderdag 19 juli 2012, 14:24:00
geschikte motor voor een klootzak?



:hoedjeaf:


Perfect, dank  beleefd, een hele goede om de revolutie bij te staan, ik hoop wel dat de achterband nog redelijk is?... :weetikniet: :weetikniet:

Nu kunnen we het A-team weer samenstellen............ :happy: :happy: :happy:

Kano

#397
alternatief



of deze klassieker


Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 19 juli 2012, 14:43:48
alternatief



of deze klassieker




Zeer goed en nu hebben we er drie om te beginnen................... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Where is your helmet Bong?


Ahhh, here?......indeed...full face helmet.............. :thumb: :thumb: :thumb:

Mawibata

Citaat van: bananacreek op donderdag  5 juli 2012, 13:09:02
♪♪♪♪ bing-bong...........♪♪♪ :  :jajaja: :jajaja:

"Ladies And Gentlemen, flight 120 for Tongeren is now boarding at Gate 80-C"


















In Bacolod reed er ook nog een mooie gepimpte tricikkel rond, spijtig genoeg heb ik geen foto van 's avonds, want hij had mooie verlichting.   :weetikniet:














Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.