Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 september 2013, 13:09:50
Citaat van: bananacreek op vrijdag  6 september 2013, 15:26:46
Citaat van: Kano op vrijdag  6 september 2013, 14:21:52
Wat kost nu zoiets Creek?

Morgen even navragen want ik was te verlegen vandaag en dat was een bodega en geen bodega sales?... :weetikniet: :weetikniet:

Ik hou u op de hoogte en schrijf het NU even op als ik die pen kan vinden............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp

Ok, meer info:


P80 duizend cash
P135360-36 maanden installment......... :negatief:


Maar kijk hier dit is toch een benzinemotor zo te zien en het front zier er ook anders uit dus hebben ze benzine -en diesel motoren?.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

Viel me pas later op toen ik de foto bekeek......



Ik zit toch ergens in de fout zo te zien...............moet daar meer van weten.........

Volgens het meisje in die zaak is dat een benzinemotor en er zijn volgens haar geen diesels van zulk een model.....
Dus ik begrijp niet wat ze daar op die website (facebook) bedoelen

En dat is waarschijnlijk de electric motor?

Dumaguete


Heb niet verder gevraagd aan dat meisje want waarschijnlijk zou ze hebben gezegd:


Ronny55

Citaat van: bananacreek op maandag  9 september 2013, 14:08:43



Heb niet verder gevraagd aan dat meisje want waarschijnlijk zou ze hebben gezegd:


Dit model is met dieselmotor dacht ik .... daar zit je op een soort bankje....of dat nog gemaakt wordt  :weetikniet: het ander model is benzine je zit erop zoals op een motto ...ook hier in CDO is dat het enige verkrijgbare model
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Kano

Dacht ergens gelezen te hebben dat die dieselbakjes lokaal worden gefabriceerd :weetikniet:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


Kano

Wellicht heeft die Kawasaki een schuiver gemaakt want er ontbreken zo te zien  voorspatbord, richtingaanwijzers, uitlaat .
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Eigenaar is Richard Holden (de man met de gouden handjes) en ik sprak met hem vanmiddag en hij zei dat op een paar ontbrekende parts dat de motor goed reed, maar de voetrem (pedaal) zou ook ontbreken......... :denk: :denk:

Misschien iets voor Pierrevanwies, die weet daar wel raad mee?

Ronny55

Hoe ziet het uit met de registratie....wanneer werd die de laatste maal gedaan??? ingevoerde motto, nog niet gecomputeriseerd , kan problemen opleveren  :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: Ronny55 op donderdag 12 september 2013, 16:31:48
Hoe ziet het uit met de registratie....wanneer werd die de laatste maal gedaan??? ingevoerde motto, nog niet gecomputeriseerd , kan problemen opleveren  :jajaja:

Zal het hem vragen........... :hoedjeaf:

toyoke

Citaat van: bananacreek op woensdag 11 september 2013, 13:30:33
.


Amaai voor die prijs heb je hier  :belgiesmiley: al ne goeie motto
van dat bouwjaar
uiteraard als je de goeie japanse mekaniek goe onderhoud is het onverslijtbaar  :happy: