Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Terug van weggeweest

Gestart door Carpie, maandag 1 november 2010, 07:07:26

Vorige topic - Volgende topic

Carpie

 :negatief: :negatief: Tot mijn grote spijt moet ik bij deze melden dat ik terug voet heb gezet op europees grondgebied.  :negatief: :negatief:

Maar niet getreurd, we zijn ondertussen "gelukkig" getrouwd  :applaus: en zal niet nalaten een uitvoerig verslag te schrijven zoals jullie van mij gewoon zijn, hihihihi

Nu begint de mallemolen te lopen wat betreft het regelen van de papieren van mijn vrie.....grrrrrrr vanaf nu is het VROUW  :applaus: :applaus: :applaus:

Tot schrijfs

Johan en Michelle

Mawibata



Carpie, je post straalt van geluk     :marrysmile:         :thumb:       :thumb:


En dat de mallemolen, zoals jij dat noemt maar niet te traag draait.



:daag:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Carpie

Geachte heren en dames ,

Ondanks ongeveer een week thuis te zijn heb ik nog niet de moeite genomen een aansluitend reisverslag neer te pennen.

Ik heb geweldige last van "jetlag" en nog meer van heimwee omwille van het moeten achterlaten van mijn vrouw. Ik had dit niet gedacht maar momenteel zit ik er een beetje door. Overigens is de internetaansluiting in CDO momenteel totaal onbetrouwbaar; overbelast en zelfs heel moeilijk te gebruiken waardoor contact met vrouwtje echt heel slecht verloopt, er rest ons niets anders dan de (dure) telefoon te gebruiken. :negatief:

Ik kreeg al enkele schouderklopjes van leden waarvoor mijn oprechte dank.

Dit weekend zal ik een poging ondernemen om het eerdere verslag aan te vullen zodat jullie kunnen meedelen in mijn geluk.

Tot zover een update (als je dit een update kunt noemen)

Grtz

Johan

stip66

Hey Carpie, ik begrijp maar al te best wat je bedoeld, vorig jaar was ik eind november ook na 2 maanden zon, plezier en lachen terug.
Het kostte mij ongeveer 1 week voor ik terug buiten kwam en een halve maand alvorens ik terug " aangepast " was.
Tobben en denken lost nu weinig op, geniet nog na van je fijne tijd daar, het ( foto ) verslag zien we wel verschijnen als je er zin in hebt.
In de lente van 2011 zit je samen met je madammeke ergens op een terras en heb je een appelflauwte van het gidsen met bijhorende uitleg.

:thumb:

JFK

Carpie/ Johan,

Ik heb met je te doen. Maaaaaaaaar het is slechts tijdeliijk....hoe pijnlijk ook.
Ik mag dit nu zeggen want ik lig sedert dinsdag op mijn rug in bed en dus nu te typen omdat ik een motor ongeluk had.
Zo'n welbekend type straathond wilde per se voorrrang nemen.
Na 1 dag was het ziekenhuis voor mij een strafkamp en vertrok ik met een gebroken sleutelbeen, wonden aan schouder en been en waarschijnlijk wat gebroken of gekneusde ribben (ja dat konden al die 'lieve' mensen me in het ziekenhuis ECHT niet vertellen  :confused2: ondanks de gemaakte foto !!!!).
Ik kan je zeggen dat ik nu zeeeeeeeer waardeer dat ik nog leef en hopelijk over 5 weken weer helemaal gezond ben.
Slechts 5 weken lijkt een eeuw maar ik leef tenslotte nog.
Dit berichtje typen kostte me exact 25 minuten. een vinger aan een hand want de andere zijde is onbruikbaar en ik kan me niet verdaaien/verleggen.
Ik zeg je dit niet om meelij te wekken maar om je steunen.
Er komen fantastische tijden voor jullie twee !
JFKJFK

Guadalupe

Beterschap John,

volgens mij kan je beter gaan duiken als op zo`n klote brommert rond te gaan rijden.

Ik heb ook 2 ongelukken gehad met zo`n ding vroeger en heb het gelukkig overleefd na eerst wel in coma gelegen te hebben.

                                                                         :duiken: :duiken:
Wie lacht niet wie de mens beziet.

Mawibata



John,

beterschap, en moge we je rap terug zien rondscheuren daar.






Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Rich

Rich de Nederbelg.

JFK

mensen...allemaal erg bedankt, maar ik wil het topic van carpie graag weer naar hem terug brengen.
wanneer je tijd vindt zien we die 2 blije tortelduifjes graag op wat fotos verschijnen carpie  :thumb:
sorrie voor het ontbreken van hoofdletters. mijn linkerarm wil nog niet  :biggrinn:
JFKJFK

bananacreek

#9
Citaat van: JFK op vrijdag  5 november 2010, 12:52:09
Carpie/ Johan,

.
Ik mag dit nu zeggen want ik lig sedert dinsdag op mijn rug in bed en dus nu te typen omdat ik een motor ongeluk had.
Zo'n welbekend type straathond wilde per se voorrrang nemen.
Na 1 dag was het ziekenhuis voor mij een strafkamp en vertrok ik met een gebroken sleutelbeen, wonden aan schouder en been en waarschijnlijk wat gebroken of gekneusde ribben (ja dat konden al die 'lieve' mensen me in het ziekenhuis ECHT niet vertellen  :confused2: ondanks de gemaakte foto !!!!).
Ik kan je zeggen dat ik nu zeeeeeeeer waardeer dat ik nog leef en hopelijk over 5 weken weer helemaal gezond ben.
Slechts 5 weken lijkt een eeuw maar ik leef tenslotte nog.
Dit berichtje typen kostte me exact 25 minuten. een vinger aan een hand want de andere zijde is onbruikbaar en ik kan me niet verdaaien/verleggen.
Ik zeg je dit niet om meelij te wekken maar om je steunen.
Er komen fantastische tijden voor jullie twee !

JFK, ja ik hoorde dat gisteren in grote lijnen, kan me er mee inleven:
Ik reed zelf een jaar of twee s'nachts tegen een Noreco paal (altijd de Noreco op dit forum) aan de achterkant van de Silliman church waarbij deze paal bijna een meter op de weg staat.
Werd bewusteloos naar Provincial gebracht en daar wilde ik niet blijven, want daar wordt je nog zieker. Werd naar Holy Child gebracht en moest daar 4 dagen blijven. Brak daarbij mijn clavicle (sleutelbeen) ook een teen en een vinger. Maar het duurde wel een maand of zes voordat mijn pijn geheel verdwenen was want het liggen was een ellende in alle posities, vooral de eerste weken. Ik dacht met deze arm kan je nooit meer iets gooien, maar nu toch geen probleem meer. Maar heb wel een knobbel op de schouder op de plaats van de breuk.

Ik wens je alle sterkte toe, en dat je weer snel op de motor mag rijden.