Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

dat ziet er pico bello uit hoor is zeer netjes genezen .  :thumb: ik denk dat de kleur wel zo een beetje zal blijven but who cares  als dat alles is wat ze er aan over heeft gehouden
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op zaterdag 23 november 2013, 12:50:26
dat ziet er pico bello uit hoor is zeer netjes genezen .  :thumb: ik denk dat de kleur wel zo een beetje zal blijven but who cares  als dat alles is wat ze er aan over heeft gehouden

:hoedjeaf: :hoedjeaf:

Herbie

Is heel netjes genezen :thumb: had je dat meisje niet geholpen was het misschien heel anders geweest.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Herbie op zaterdag 23 november 2013, 15:05:25
Is heel netjes genezen :thumb: had je dat meisje niet geholpen was het misschien heel anders geweest.

Waarschijnlijk wel........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Budgie

Citaat van: boldy op zaterdag 23 november 2013, 12:50:26
dat ziet er pico bello uit hoor is zeer netjes genezen .  :thumb: ik denk dat de kleur wel zo een beetje zal blijven but who cares  als dat alles is wat ze er aan over heeft gehouden

Who cares? Ik denk het meisje! Want vrouwen zijn vaak heel critisch op zichzelf, maar ik vind het netjes wat onze Creeck heeft gedaan.
Getting older beats the alternative -dying young

Ronny55

Helaba , de Kloot niet teveel pluimpjes geven ...of sebiet is het 'n kieken  :lachen: :lachen: :lachen:

BTW, dat heb je hem goed gelapt... die kleur kan jaren duren , maar metertijd vervaagt dat.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op zaterdag 23 november 2013, 12:50:26
dat ziet er pico bello uit hoor is zeer netjes genezen .  :thumb: ik denk dat de kleur wel zo een beetje zal blijven but who cares  als dat alles is wat ze er aan over heeft gehouden
ziet er zeker netjes uit  :thumb:, en de kleur , ach als het kind later groot is zie je er niet veel meer van , en zo wat de benen gooi je later toch aan de kant .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Citaat van: Budgie op zaterdag 23 november 2013, 21:22:47
Citaat van: boldy op zaterdag 23 november 2013, 12:50:26
dat ziet er pico bello uit hoor is zeer netjes genezen .  :thumb: ik denk dat de kleur wel zo een beetje zal blijven but who cares  als dat alles is wat ze er aan over heeft gehouden

Who cares? Ik denk het meisje! Want vrouwen zijn vaak heel critisch op zichzelf, maar ik vind het netjes wat onze Creeck heeft gedaan.

Dank u beleefd........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Ronny55 op zaterdag 23 november 2013, 23:11:35
Helaba , de Kloot niet teveel pluimpjes geven ...of sebiet is het 'n kieken  :lachen: :lachen: :lachen:

BTW, dat heb je hem goed gelapt... die kleur kan jaren duren , maar metertijd vervaagt dat.


:hoedjeaf: :hoedjeaf:Dank U...

bananacreek

Citaat van: jens op zaterdag 23 november 2013, 23:33:14
Citaat van: boldy op zaterdag 23 november 2013, 12:50:26
dat ziet er pico bello uit hoor is zeer netjes genezen .  :thumb: ik denk dat de kleur wel zo een beetje zal blijven but who cares  als dat alles is wat ze er aan over heeft gehouden
ziet er zeker netjes uit  :thumb:, en de kleur , ach als het kind later groot is zie je er niet veel meer van , en zo wat de benen gooi je later toch aan de kant .

Dank u beleefd... :hoedjeaf: :hoedjeaf: