Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Biljart huisje in de tuin van een Amerikaan die ook niet weet op wie hij zal gaan stemmen en hij zei: "America has never been so divided as now"




bananacreek

Dezelfde man was met zijn vriendin in de tuin bezig en lieten als normaal de keukendeur open en toen is er een inbreker binnen gekomen en heeft  het geld uit de portoimannee van de man gehaald en alle papieren en passen en juwelen van de vrouw zaten in een tas en werden ook meegenomen.... :confused2: :confused2: :denk: :denk: :negatief: :negatief:

Die laten de volgende keer de deur niet meer openstaan......

Deze robbers zijn de drugaddicts en die worden hondsbrutaal want de prijs van Shabu wordt steeds hoger en ze brengen meestal een wapen met zich mee...mes...icepick..paltik..pijl en boog.....wat dan ook

Steeds meer mensen hier die zeggen..."Duterte...carry on what you started but finish it all".....

Veelal gaat het blah blah blah in het buitenland maar die mensen zouden hier moten wonen om judgements te kunnen maken....het is o zo gemakkelijk om op 14 duizend km afstand vanuit de luie zetel een land te beoordelen.....

bananacreek

Maar natuurlijk kon dit ergens voorkomen worden door je waardevolle spullen netjes op te sluiten......

Waarom geen goede hond?....(was mijn vraag)...ja maar die moet je te eten geven en je moet den stront opruimen....en ik zei dan kan je een bordje ophangen waarop staat aangegeven dat de inbreker eerst de honden stront moet opruimen voor hij naar binnen gaat en dan ook zijn voeten goed moet vegen..... :denk: :denk:

Ik heb maar één keer een inbreker op heterdaad betrapt die over de gate kwam om 04.45 in de morgen en dat hij mij ontdekte VLOOG hij over de gate trerug...... :lachen: :lachen:

Ik ben nog gekker dan zes honden.... :jajaja: :jajaja:









Maar inderdaad ...nu zijn we weer zo van de velen mogelijk op den de hoede.... :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek



Senator Dick Gordon heeft toegegeven dat de getuige Motabato een aantal belangrijke tegenstrijdigheden naar voren heeft gebracht waardoor de credebility van deze man teniet wordt gedaan.......................