Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Antiek word je al je 70 bent en nu ben ik nog twee maanden 69 jaar maar ik danste gisternacht nog als een 20 jarige....geen tango maar dit spul....

https://youtu.be/a0fkNdPiIL4

Wel leuk als je op oude leeftijd nog goed lichamelijk kan meedoen...resultaat van doorzetten van de dagelijkse exercise... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Geestelijk????..... :confused2: :denk: :run: :run: :run: :benweg: :benweg:

bananacreek


bananacreek

@ PVW

Ja, maar ook zoals de mijne niet instebaar maar dat is geen enkel probleem...maar denk wel dat Lee Plaza erg duur is in gereedschappen...




bananacreek

Incco is het nieuwe merk van Lee Plaza zo te zien...maar wat dan ook allemaal China... :negatief:



Van internet:


bananacreek

Nieuw voor de disco repairs....P19000.... :lachen: :lachen:

Zaken gaan beter.... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Het duurste merk op deze planeet? 18V batt. ....DE WALT...

Maar even nog niet gekeken MADE IN CHINA....... :denk: :denk:


bananacreek

Rotzooi deze spullen...de dansvloer verlichting...troep... :run: :run: :run:

Dus zelf repareren en de jongens doen het leuk... :thumb: :thumb:

Goed om met die gabbers te werken.... :thumb: :thumb: :happy:







In ieder geval hebben de dj's loonsverhoging gekregen ....hoeveel?.... :lachen: :run: :run:
Kleine 1000 pesos per maand... :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :denk: :jajaja:

bananacreek

Een paar maanden geleden zou een Deen met de naam Hans zichzelf tegen een Noreco paal hebben doodgereden...maar het bleek dat de verwondingen achter in de nek zaten...en hij had zware ruzie gehad met een :smiley-philippines: security guard....zoals ik ook met een guard in de disco een week geleden..... :denk: :denk: :denk:.......... :ripba8: :ripba8: :run: :run: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Volgens verhalen is hij met een honkbal knuppel van zijn motor afgslagen....

Ook het lid JFK zou een paar jaar geldeden een "ONGEVAL" hebben gehad... :jajaja: :ripba8: :ripba8:





De polizei heeft nooit al te veel interesse getoond zoals met alle "vermoorde" foreigners...

bananacreek

Ongelofelijk dat facebook en met meerderen zoeken de jonge dames contact en zelfs uit Tondo, Manila....daar wordt ik ziek van... :denk: :denk: :confused2: :confused2: :confused2:
En als je zegt dat je oud bent dan krijg je antwoord...age does't matter..... :confused2: :confused2: :denk: :denk: :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :picsplease: :picsplease: :picsplease:


Luke

Als je profiel publiek staat kun aan nog meer van die toestanden verwachten. Je kan gemakkelijk persoonlijke data prive zetten en wie wat kan zien of contact kan zoeken. Tenzij je een publiek figuur wil zijn... :biggrinn:

bananacreek

Er wordt gevraagd of ik vrienden wil worden en om dan maar niet te zeiken klik ik ja.... :denk: :denk: :denk:.............. :confused2: :confused2: :confused2: :confused2:





Het ijzelt hier nu en ik ga mijn handschoenen aandoen... :confused2: :confused2: