Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek



Een blanke benaderde mij met het verzoek om aan de eigenaar te vragen waarom de security guards geen "back-packs" openen ter controle want als er maar eentje op de dance vloer aan het koortje trekt of op het knopske drukt dan heb je een hoop doden..... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:..... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run:

Een paar dagen geleden kwamen er 3  :smiley-philippines: met backpacks en werden niet gecontroleerd en konden zo de disco binnen..... :confused2: :confused2: :confused2: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Dus de eigenaar heeft opdracht gegeven om de security agencies te bellen om daarbij de betrokken guards opdracht te geven om de zaak beter te controleren...want die guards zijn niet de slimsten op deze planeet..... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Nu maar controleren of dat werkelijk gebeurt.... :denk: :denk:

bananacreek

Ik heb donderdag voor het eerst SWISS BUFFET/GRILL in de Why Not restaurant gegeten en dan kan je  zuurkool, (saurkraut) aardappelsalade/aardappelen/brood /worsten/ en salad-bar eten zoveel je kan voor 363 pesos maar geen left overs en ik bestelde twee worsten  en eentje ging in mijn tasje....om in de disco op te peuzelen......heerlijk voor die prijs....heerlijk.... :applaus: :applaus: :applaus: :thumb: :thumb:




bananacreek

CitaatVermijd plaatsen op de Filipijnen waar veel mensen samenkomen. Dit kan het doelwit zijn van een aanslag. Wees in heel het land alert en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Zie ook de rubriek 'Onveilige gebieden'.




:confused2: :confused2: :denk: :denk: :denk:.......................... :weetikniet: :weetikniet: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: :run:



bananacreek



Nog nooit meegemaakt hier....blanke rothonden die de assistenten van de dermapatholigist bedreigd hebben....de vuile flikkers......als ze de  :smiley-philippines: niet leuk vinden ....sodemieter op...go home...stelletje beterweters...rot op of beter aan de Abu Sayaf uitleveren.... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: Arrogante leuters....Deze doctora heeft mijn leven kunnen verlengen door mijn melanoma netjes weg te snijden en die assistenten zijn normaal ook heel vriendelijk..... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 31 mei 2017, 12:35:21


Nog nooit meegemaakt hier....blanke rothonden die de assistenten van de dermapatholigist bedreigd hebben....de vuile flikkers......als ze de  :smiley-philippines: niet leuk vinden ....sodemieter op...go home...stelletje beterweters...rot op of beter aan de Abu Sayaf uitleveren.... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: Arrogante leuters....Deze doctora heeft mijn leven kunnen verlengen door mijn melanoma netjes weg te snijden en die assistenten zijn normaal ook heel vriendelijk..... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Teringlijers.....

TheDolphin

Is een fotokopietje van je paspoort voldoende? Meestal wel in de Phils toch? Ik ben ook altijd super behandeld in ziekenhuizen of bij artsen in de Phils dus inderdaad geen goed woord over voor foreigners die dat lopen te verpesten met onbeschoft gedrag en foreigners daarmee een slechte naam bezorgen. De mond op mond reclame in de Phils gaat namelijk bijna net zo snel als social media. :jajaja: