Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Niet lachen daar achter in de zaal.... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :respect: :respect: :respect: :respect:

Moest tijdens de cataract behandeling in een hotel verblijven voor 2 nachten @ P999 ...

Dus kreeg ik een kaart om de deur te openen...en ik had nog nooit zoiets gezien en ik kreeg de deur niet open en werd al woest en wilde gaan klagen beneden......tot ik het op een andere manier probeerde en KLIK slot was open..... :happy: :happy: :happy:

Dit is voor het eerst dat ik dit openbaar maak.... :denk: :denk: :crazy: :crazy: :crazy:



BINGO....Halleluja...KLIK....Sesam open U..... :happy: :happy: :happy: :happy:

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 15 december 2017, 09:22:36
Niet lachen daar achter in de zaal.... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :respect: :respect: :respect: :respect:

Moest tijdens de cataract behandeling in een hotel verblijven voor 2 nachten @ P999 ...

Dus kreeg ik een kaart om de deur te openen...en ik had nog nooit zoiets gezien en ik kreeg de deur niet open en werd al woest en wilde gaan klagen beneden......tot ik het op een andere manier probeerde en KLIK slot was open..... :happy: :happy: :happy:

Dit is voor het eerst dat ik dit openbaar maak.... :denk: :denk: :crazy: :crazy: :crazy:



BINGO....Halleluja...KLIK....Sesam open U..... :happy: :happy: :happy: :happy:


Ik vond het zo leuk dat ik het wel 20 keer deed en op een gegeven moment bij 19 keer komt er een schoonmaker aan en die vroeg: " Is everything alright with you sir"?.....en ik zei: " Yes.... :denk: :denk: :confused2: :confused2:.... walay problema"....... :lachen: :lachen: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

bananacreek


Pinkpanther

Ik ben benieuwd hoe je zicht is nu je een multifocale lens gekregen hebt !!!
Kun je nu ook weer lezen zonder bril ?
Ik heb in NL ook een onderzoek gehad voor een trifocale lens.... maar was me te prijzig !!
ca,  7000 euro  !!!   per 2 stuks
Heb nu maar een Action leesbril gekocht van 1 euro !!!

MR-X   :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Lang verhaal wegens het feit dat men een fout heeft gemaakt met de invoer van de BIOMETRIC MACHINE formula omdat er 0,3 mm axial lenght verschil was tussen beide ogen en dat werd pas ontdekt nadat mijn rechteroog highly MYOPIC was na het wegnemen van de cataract en de implant van de RESTOR ACRYSOFT MULTIFOCAL LENS toen werd het andere oog ook de volgende dag gedaan met een wijziging (undercorrection) en dat was toen al direct goed met lezen en ver zien.....toen na een aantal weken (tijd om de cataract operatie zo veel mogelijk te laten genezen) terug voor een correction lasik en daarbij moest geprobeert worden om de oude lasik flap van 2004 te lichten maar het wereld record stond op 11 jaar in India...en de mijne was al 14 jaar oud.... :denk: :denk: :denk: :denk:





Dat lukte heel goed en ik ben nu waarschijnlijk wereld recordhouder "lasik flap lifting" ..... :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :lachen: :lachen: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
Donations are welcome... :jajaja: :jajaja:





Wordt vervolgt..... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Ok, na de flaplifting van de 2004 lasik (toen waren beide ogen gedaan met uitstekend result) naar de lasik machine...... :run: :run: :run: :run: :run:

Nu in gebruik en natuurlijk beter als in 2004 .....ALCON WAVE LENGTH


Ok je ruikte het verbran(d)de vlees zeer goed en ik dacht...ok, nu zijn de poppen weer aan het dansen (despacito budots)...... :denk: :denk: :denk: :confused2: :confused2:

Daarna werd een "bandage contact lens" geplaatst om de corneal lasik flap beter te beschermen...maar die mag daar niet te lang blijven plakken zoals bij mij en dan heb je kans op Fillamental Keratitis en dat was twee weken zware ellende maar nu weer ok.... :happy: :happy:



Maar het zicht was nog niet al te goed en pas na het wegnemen van de bandage contact lens (9 dagen) verbeterde de zaak met gebruik van een hoop antibiotic drops zoals : Flulon, Pred Forte enz enz ...duur spul.... :run: :run: :run:

Nu na bijna 4 maanden problemen met het rechteroog kan ik met dat oog redelijk goed lezen en goed ver zien en het is op ongeveer 90-95% vergeleken met het linker oog.

Maar hou er rekening mee dat fluctuations kunnen blijven tot zelfs na een paar maanden....en in geval van jeuken enz enz....blijf met je jatten uit je ogen vandaan en heb wat meer geduld en volg doctors orders.....

Maar ja wat kan je hier van maken?............ :denk: :denk: :denk: :denk: :confused2: :confused2: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Ja kan toch geen miracles verwachten.... :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:



Dus om kort te zijn: Larrazabal is toch wel de beste en vergeet niet dat in de medische wereld altijd iets kan fout gaan... :denk: :denk:

http://www.larrazabaleye.com/lasik.html

bananacreek

Prijs lenzen P70T per stuk maar ik moest minimaal 48 uur worden opgenomen anders betaalde mijn Paramount verzekering niet uit en ik kreeg 38T terug een maand na het indienen van de nodige dokumenten en daar maakten ze grove fouten in met de opname en ontslag datums...maar de verzekering accepteerde dat toch.....maar later de text van Philhealth betreffende de 32000 pesos die overgemaakt zouden zijn naar het hospital en daar ga ik achter komen......








bananacreek


bananacreek

Werd hoog tijd maar hoeveel jaar gaat dat duren voordat ze in Dumaguete zijn?....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

In ieder gaval: DANK U DUTERTE.....AQUINO DID NEVER THINK ABOUT THAT?.... :weetikniet: :weetikniet: