Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Dead on arrival?.... :denk:  :denk: ... :ripba8:  :ripba8:

JA NATUURLIJK OMDAT HET HOOFD AAN EEN STUK VEL HING ... :denk:  :denk:  :denk:  :denk: .

bananacreek


bananacreek

ACE DOCTORS HOSPITAL in aanbouw, daro Dumaguete met helicopterdek.......... :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:


bananacreek

Nieuwe kliniek-Branch Skindoctor en tandarts (zuster) dra. Opada die mij dus het leven heeft gered door mijn Melanoma op mijn verzoek op tijd heeft wegggesneden....... :thumb:  :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:

Nieuwe mall naast Ceres Terminal

Ik had nu al drie jaar geleden dood moeten zijn... :confused2:  :confused2:  :confused2: .... :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8: .... :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:






Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Kroketten?............. :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:





Achtien jaar geleden mijn laatste kroket gegeten..... :ripba8:  :ripba8:

Ik ga alleen maar dood als ik een manier weet hoe mijn geld naar de hemel over te kunnen overmaken.....misschien ook daar geen ING?... :run:  :run:  :run:  :run:




bananacreek

Aha u van de bedoelenden zijn dat mijn Melanoma in de kroketten zijn gebruikt?....MAYBE..... :denk:  :denk:


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn


boomerang

Boodschap voor Banacreek !!!

Kroketten zijn dagelijks verkrijgbaar bij:

"NASPRI" t/o het hospitaal in Valencia.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"