Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Je kan zeggen wat je wil van de Filipinos betreffende ..."Altijd Op Het Laatste Moment" .....maar de kerstverlichting is altijd OP TIJD... :thumb:  :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:  :happy:  :happy:  :happy:


bananacreek

In de twee uur tussen 1700 en 1900 dat ik op het schip stond kwam er toch wel elke 4-5 minuten een vliegtuig binnen op Cebu Airport en de aanvlieg route kan je mooi zien vanaf de pier....dat is toch een echte wereldstad... :thumb:  :thumb:

Soms was de ene nog niet eens in de buurt van Mactan Airport en kwam een andere al achterop... :jajaja:


Herbie

Cebu is niet meer dat stadje van paar jaar terug, het verkeer is al verdubbelt, gaat richting Manila uit.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek


bananacreek


Rich

Citaat van: bananacreek op donderdag 15 maart 2018, 13:26:57
In de twee uur tussen 1700 en 1900 dat ik op het schip stond kwam er toch wel elke 4-5 minuten een vliegtuig binnen op Cebu Airport en de aanvlieg route kan je mooi zien vanaf de pier....dat is toch een echte wereldstad... :thumb:  :thumb:

Soms was de ene nog niet eens in de buurt van Mactan Airport en kwam een andere al achterop... :jajaja:



Mactan airport op de foto? Dacht het niet.
Rich de Nederbelg.

Luke

Citaat van: bananacreek op donderdag 15 maart 2018, 16:14:26
https://negroschronicle.com/city-to-discipline-unruly-foreigners/



Kick them out..... :applaus:  :applaus:  :lachen:  :lachen: .......too many of them...... :jajaja:  :jajaja:

Dat soort "cheap charlies" zakken af naar goedkopere oorden.... In Duma hebben mekaar blijkbaar gevonden.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn