Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nee hoor die kwamen van Robinsons in de uitverkoop.... :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:

Luc

Citaat van: bananacreek op woensdag  6 februari 2019, 15:35:49
Nee hoor die kwamen van Robinsons in de uitverkoop.... :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:

:respect:

40 jaar geleden ben ik geopereerd voor een liesbreuk. Toen hadden ze mij ook met van die nietjes gehecht. Was een week later een pijnlijke bedoening om dat te verwijderen met een tang  :jajaja:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Herbie

Ze lopen daar nog jaren achter, maar hier :belgiesmiley: word dat soms ook nog gebruikt hoor
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

pierrevanwies

se' ik kreeg er in 2006 zo een 25 tal van die krammen boven op mijn kop , dat was in dumaguete holy child hospitaal.....   :applaus:


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

#24865
Even de rolmaat erbij.....ligt beneden.... :denk:  :denk:

Lineaal: zit nog verband op.....dan maar schatten.....13-16 cm?

Eerst genaaid en dan stapels....


bananacreek

Citaat van: Luc op woensdag  6 februari 2019, 20:39:52
Citaat van: bananacreek op woensdag  6 februari 2019, 15:35:49
Nee hoor die kwamen van Robinsons in de uitverkoop.... :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:

:respect:

40 jaar geleden ben ik geopereerd voor een liesbreuk. Toen hadden ze mij ook met van die nietjes gehecht. Was een week later een pijnlijke bedoening om dat te verwijderen met een tang  :jajaja:

Eigen gereedscahp meebrengen volgende week maandag..... :happy:  :happy:




bananacreek

Citaat van: Herbie op donderdag  7 februari 2019, 03:11:49
Ze lopen daar nog jaren achter, maar hier :belgiesmiley: word dat soms ook nog gebruikt hoor

Werd eerst van den genaaiden en later als versteviging de krammen.....





Nou de doctor liet me een gewoon punt tangetje zien...... :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op donderdag  7 februari 2019, 03:49:15
se' ik kreeg er in 2006 zo een 25 tal van die krammen boven op mijn kop , dat was in dumaguete holy child hospitaal.....   :applaus:


Ja, dat was mooi gedaan en je ziet er nog maar zeer weinig van...en jij kreeg de zogenaamde fietsenrekken staples.... :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy: en dat werd gedaan door een chirurg die wij de "slager" noemden....maar hij deed het goed..... :jajaja:  :jajaja:

pierrevanwies

ja herbie dat valt nog best mee en natuurlijk geluk gehad dat er geen scarring keloids naderhand tevoorschijn waren gekomen....toch meestal petje op in stad of mal.