Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Baliw-katok op maandag 11 november 2013, 11:04:20
Citaat van: Ifugao op maandag 11 november 2013, 10:13:05
Eerlijk gezegd vind ik het ook wel wat scherp door de bocht deze verbanning en bijbehorende reacties.
Pippo stelt inderdaad gewoon en vraag, waarmee weinig leden het mee eens zijn. (inclusief ikzelf) Einde verhaal, lijkt mij.
Hij doet dat vanuit zijn overtuiging daarmee respect te tonen met de slachtoffers. Niets mis me toch?

Ikzelf ben van mening dat wij juist behoefte hebben aan Kloot zijn foto's en nieuws direct van de bron. Mooier en directer kan het niet.
Maar om nou iemand die een andere mening is toegedaan maar meteen te verbannen en een clown te noemen ben ik van DIT foum niet gewend.

Dat wide ik gewoon even kwijt.

Sluit me hier volledig mee aan.
ik ook . er moet toch wel iets meer gebeurd zijn dan alleen de post van pipo, hiervoor is een ban echt niet op zijn plaats.

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Ifugao

Citaat van: jens op maandag 11 november 2013, 11:11:12

ik ook . er moet toch wel iets meer gebeurd zijn dan alleen de post van pipo, hiervoor is een ban echt niet op zijn plaats.



Je vorige reacties laten toch een heel andere toonzetting zien Jens.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Ifugao op maandag 11 november 2013, 11:47:49
Citaat van: jens op maandag 11 november 2013, 11:11:12

ik ook . er moet toch wel iets meer gebeurd zijn dan alleen de post van pipo, hiervoor is een ban echt niet op zijn plaats.



Je vorige reacties laten toch een heel andere toonzetting zien Jens.
ja zeker Ifugao , de kloot gaat mij na aan het hart , zo als zo velen van ons . maar je moet wel eerlijk blijven ook al vind je bepaalde post niet zo leuk . dus de post bedoeld voor banancreek van pipo vind ik niet leuk tegenover bananacreek , maar daarvoor moet pipo niet zo nodig in de ban .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

innka3

Citaat van: jens op maandag 11 november 2013, 12:26:02
Citaat van: Ifugao op maandag 11 november 2013, 11:47:49
Citaat van: jens op maandag 11 november 2013, 11:11:12

ik ook . er moet toch wel iets meer gebeurd zijn dan alleen de post van pipo, hiervoor is een ban echt niet op zijn plaats.



Je vorige reacties laten toch een heel andere toonzetting zien Jens.
ja zeker Ifugao , de kloot gaat mij na aan het hart , zo als zo velen van ons . maar je moet wel eerlijk blijven ook al vind je bepaalde post niet zo leuk . dus de post bedoeld voor banancreek van pipo vind ik niet leuk tegenover bananacreek , maar daarvoor moet pipo niet zo nodig in de ban .

:thumb: mee eens maar ik ga geen aktie beginnen ""pipo terug"" :happy2:

gosternokke

Gaat niet om ene post. maar als je Pipo  zen laatste 4 posting bekijkt die zijn weinig fraai.   Lijkt mij een troublemaker. En ja we weten niet wat er achter de schermen nog gecommuniceerd is.   En of zen ban nou terecht is of niet ga ik verder niet over oordelen.

erikjohan


Respect voor de Kloot en ik geniet altijd van zijn bijdrage hier

TheDolphin

Ik had de indruk dat Pippo gewoon even een account had aangemaakt om hier de boel te komen verstoren een zogeheten Trol. In dat geval vind ik een verbanning goed. Iemand mag best een andere mening hebben maar waar het idee vandaan komt dat er geen respect is voor de slachtoffers snap ik niet. En dat hij dan eist dat we moeten stoppen met foto's uploaden over het dagelijks leven in Dumaguete vind ik raar. Ik wil alleen maar zeggen  :thumb: :thumb: :thumb: leuke en interessante topic Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros.  :thankyoufw5: Toen ik door Dumaguete wandelde kwam ik langs de brandweer kazerne en zag die prachtige oldtimer brandweerauto's daar staan en had geen foto's gemaakt waar ik later spijt van had. Maar dankzij dit topic zag ik een prachtige reeks foto's van dezelfde brandweerautos. Geweldig  :hoedjeaf:


Rich

Citaat van: bananacreek op zondag 10 november 2013, 13:43:42
Citaat van: Pippo1960 op zondag 10 november 2013, 12:53:58
Met alle respect zou je beter "een tijdje" stoppen met het geven van jou beelden uit het dagelijkse leven........uit respect voor de vele slachtoffers.........dit zou getuigen van medeleven.

Bedankt,     Marc

Als men gewoon doorgaat met de andere onderwerpen zoals: HOEVEEL STUUR JIJ OP...?   en GETROUWD ZIJN MET EEN FILIPINA...........VRIJHEID BLIJHEID...................HET MEEST VROUWVRIENDELIJKE LAND TER WERELD..ENZ..ENZ...waarom zou ik dan moeten stoppen?... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

We hebben hier gewoon zwaar geluk gehad dat de typhoon enigszins van koers was veranderd en zijn wij hier misschien de volgende keer aan de beurt.....IK HAD OOK DOOD KUNNEN ZIJN....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

OOK DE MENSEN DIE HIER IN DUMAGUETE WONEN HEBBEN MEDELEVEN MET DE SLACHTOFFERS EN NABESTAANDEN WAAR DAN OOK, IK HEB ZELF TWEE VRIENDEN VERLOREN IN TACLOBAN.

ZIJN ER DAN ONDERWERPEN OP DIT TOPIC WAARMEE ER GESPOT WORDT MET DE BETROKKEN SITUATIE?... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

ZEKER WETEN DAT ALS WANNEER HET OOG VAN YOLANDA HIER OVER DUMAGUETE EN/OF OMGEVING ZOU KOMEN DEZELFDE ELLENDE ZOU GESCHIEDEN ALS NU HET GEVAL IS GEWEEST IN DE GETROFFEN GEBIEDEN.

EEN HELE GOEDE VRIEND VAN MIJ DIE DJ IS IN "MALDITO" OP MALAPASCUA ISLAND CEBU WAAR HET DAK WAS INGESTORT IS ZWAAR GEWOND IN CEBU DOCTORS NU......OOK IK DENK AAN DIE MAN VIA DIT TOPIC.... :jajaja: :jajaja:

OK GEEN PROBLEEM...IK STOP ER GEHEEL MEE...JE DOET JE BEST EN JE KRIJGT DAN TOCH NOG EEN FLINKE SCHOP ONDER JE KLOTEN OOK.......MAAR DAT HAD IK ALS KLOOTAK NATUURLIJK KUNNEN VERWACHTEN... :lachen: :lachen: :lachen:

GEEN ENKEL PROBLEEM HOOR...IK HEB GENOEG TE DOEN...........SAYONARA PIPPO........OOK ZO EENTJE DIE HET ALLEMAAL BETER WEET?............. :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

OF EEN BEETJE JALOERS MISSCHIEN?............ :weetikniet: :weetikniet:

ALS LAATSTE: MIJN MEDELEVEN VOOR EEN IEDER EN ZIJN FAMILIE EN VRIENDEN DIE DIRECT BETROKKEN ZIJN BIJ DEZE ELLENDE, MAAR WAT NU ALS WE ALLEMAAL IN EEN HOEKJE GAAN ZITTEN HUILEN?

ER IS WERK AAN DE WINKEL....DUS OPSTAAN EN DOORGAAN......HIER STERVEN MENSEN BIJ DE BOSJES DOOR EEN AARDBEVING EN EEN TYPHOON EN OP EEN EILAND VERDER GAAN DE FIESTA PARADES GEWOON DOOR..... :jajaja: :jajaja:

:benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: ZODAT MEN LATER NIET DE VINGER GAAT WIJZEN NAAR DIE KLOOTZAK DAAR IN DUMAGUETE DIE GEEN RESPECT ZOU HEBBEN VOOR ANDERE MENSEN.... :lachen: :lachen:


Ik meen dat de meeste leden van het forum de bijdragen van Creek enorm appreciëren  :jajaja: Dat staat buiten kijf. Ook van mijn kant alle respect voor Creek  :jajaja:

Iedereen heeft wel eens kritiek of commentaar op een ander, en iedereen krijgt wel eens de wind van voren, en dat is normaal in discussies.

Maar om nou meteen te gaan zeggen van " Ik stop er helemaal mee" enkel omdat er eens iemand commentaar geeft, dat vind ik er dik over en nogal kinderachtig. We zijn allemaal grote mensen, en om je zo te laten beinvloeden door het commentaar van één persoon kan er bij mij niet in.

Als we allemaal zo gaan reageren dan is het forum binnen de maand afgelopen  :jajaja:

Ik zeg gewoon wat ik denk, en meen te mogen zeggen.
Rich de Nederbelg.

daf105paccar

Bananacreek,waar ben je?
Je wordt gemist,jongen.

Tijd voor jouw om de draad terug op te nemen.
Een goede soldaat wijkt niet af van zijn pad. :atyourservice: :atyourservice:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 november 2013, 15:43:53
Morgen even afmaken met een aantal foto's gemaakt in Palinpinon Valencia en hier gaat het om foto's (plus video clip) overwegend betreffende PUNTO BATO voor storm SENDIONG...vlak na de storm en nu tijdens reparatie werkzaamheden en ze maken er goed werk van zo te zien.... :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Klootzak aangenaam met het zoontje van een ex huishoudster....Nee, ik ben de vader niet....zou ze wel willen want dan is ze zeker van support terwijl de natuurlijke van het kind er vandoor was gegaan nog voor de geboorte............ :benweg: :benweg:





kloot wat is dat voor een plant . trouwens dat kereltje lijkt wel op jou hoor. weet je het zeker????
wat staat er trouwens op jou t shirt.??????  :lachen:

gr el lokko  hehe.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.