Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Internetcafé

Gestart door Phille, donderdag 23 december 2010, 09:27:14

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Die 800 peso in de maand kan nooit kloppen, een aircon verbruikt minimaal 3000peso per maand aan stroom. Enne Johan 10% van het inkomen naar de kerk geven?   Mormoonse kerk ? of heb ik het mis ?

Luke

Misschien hangt de Aircon VOOR de meter...  :biggrinn:

Deep Throat

Citaat van: gosternokke op vrijdag 24 december 2010, 09:19:00
Die 800 peso in de maand kan nooit kloppen, een aircon verbruikt minimaal 3000peso per maand aan stroom. Enne Johan 10% van het inkomen naar de kerk geven?   Mormoonse kerk ? of heb ik het mis ?
Protestantse kerk denk ik, Iglesia di Christo doet dat ook, die 10 % vragen.

Tja, ik moet het nog zien, die opbrengsten (en de kosten), ook in PH zijn de i-Phones booming, de computers zijn in no-time economisch afgeschreven, ze gaan meer eisen stellen, de prijzen voor internetcafe dalen. Ze klagen nu al over de snelheid terwijl ze 4 jaar geleden nog niet eens wisten wat dat was. Wie gaat de volgende computers kopen?
Maar ik ben benieuwd, laat ik niet te negatief doen, maar ik hoop dat we van het verloop op de hoogte worden gehouden.

Amice

Het meeste geld in een internet cafe wordt verdient aan gaming.
Daar is 'snelheid' wel belangrijk bij ja.

De genoemde prijs voor 'nieuwe' computers is ook wel laag. Ik denk dat het meer gaat om gesampelde computers, aldus niet genuin. De levensduur daarvan is beperkt  en gaat gepaard met veel storingen.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luke

Citaat van: Amice op vrijdag 24 december 2010, 11:24:03
De genoemde prijs voor 'nieuwe' computers is ook wel laag. Ik denk dat het meer gaat om gesampelde computers, aldus niet genuin. De levensduur daarvan is beperkt  en gaat gepaard met veel storingen.

Dat het geen merk-computers zijn is wel duidelijk.
Maar dat die minder lang meegaan of onbetrouwbaarder zouden zijn heb ik wel mijn twijfels!
Ik gebruik voor de job merk-computers en thuis zelf-samengestelde computers en ik zie niet meer of minder problemen....

robert van dijck

Johan, met welke internetprovider werk jij in  :smiley-philippines:, ikzelf of beter gezegd mijn vriendin gebruikt Smart-Bro, (Tacloban) geen abonament maar load kopen, maar dat gaat niet zo goed, chatten geen probleem maar van het moment er een cam aan te pas komt kan je wel vergeten. Nu heeft men haar gezegd indien je een abonament neemt (+/- 1000P per maand) het veel beter zou gaan. Er bestaat ook Bayantel, al van gehoord? zou sneller zijn dan Smart-Bro.

groetjes

Robert

Phille

Citaat van: robert van dijck op vrijdag 24 december 2010, 13:01:20
Johan, met welke internetprovider werk jij in  :smiley-philippines:, ikzelf of beter gezegd mijn vriendin gebruikt Smart-Bro, (Tacloban) geen abonament maar load kopen, maar dat gaat niet zo goed, chatten geen probleem maar van het moment er een cam aan te pas komt kan je wel vergeten. Nu heeft men haar gezegd indien je een abonament neemt (+/- 1000P per maand) het veel beter zou gaan. Er bestaat ook Bayantel, al van gehoord? zou sneller zijn dan Smart-Bro.

groetjes

Robert

Robert, mijn vriendin heeft tegenwoordig internet bij haar thuis, kost 1.000 pesos de maand en gaat zeer vlot. Ik zal haar morgen vragen welk abonnement ze heeft.

Deep Throat

Citaat van: robert van dijck op vrijdag 24 december 2010, 13:01:20
.....ikzelf of beter gezegd mijn vriendin gebruikt Smart-Bro, (Tacloban) geen abonament maar load kopen, maar dat gaat niet zo goed, chatten geen probleem maar van het moment er een cam aan te pas komt kan je wel vergeten. Nu heeft men haar gezegd indien je een abonament neemt (+/- 1000P per maand) het veel beter zou gaan. Er bestaat ook Bayantel, al van gehoord? zou sneller zijn dan Smart-Bro.
Globe Breedband (Dumaguete, 1000 per maand), no problems (heb er in 6 weken nog nooit uitgelegen en kan skypen met webcam), volgens Willy naar PH-begrippen goed, 1/2 MB per seconde.
Ik hoor veel problemen met Smart-Bro.

boomerang

Citaat van: Deep Throat op vrijdag 24 december 2010, 13:59:36
Citaat van: robert van dijck op vrijdag 24 december 2010, 13:01:20
.....ikzelf of beter gezegd mijn vriendin gebruikt Smart-Bro, (Tacloban) geen abonament maar load kopen, maar dat gaat niet zo goed, chatten geen probleem maar van het moment er een cam aan te pas komt kan je wel vergeten. Nu heeft men haar gezegd indien je een abonament neemt (+/- 1000P per maand) het veel beter zou gaan. Er bestaat ook Bayantel, al van gehoord? zou sneller zijn dan Smart-Bro.
Globe Breedband (Dumaguete, 1000 per maand), no problems (heb er in 6 weken nog nooit uitgelegen en kan skypen met webcam), volgens Willy naar PH-begrippen goed, 1/2 MB per seconde.
Ik hoor veel problemen met Smart-Bro.

Mogelijk is het maar net waar je locatie is. Over het algemeen heb ik hier weinig problemen met Smart-Bro 999 hoewel de snelheid wel eens varieert.

:::.. Download Stats ..:::
Download Connection is:: 218 Kbps about 0.2 Mbps (tested with 1013 kB)
Download Speed is:: 27 kB/s
Tested From:: http://testmy.net/ (Dallas, TX USA)
Test Time:: 2010-12-24 06:09:33 GMT -7
Bottom Line:: 4X faster than 56K 1MB Download in 37.93 sec
Tested from a 1013 kB file and took 38.054 seconds to complete
Download Diagnosis:: Running at 54% of hosts average (Smartbro.net)
D-Validation Link:: http://testmy.net/db/Z5BHIOGFR
User Agent:: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/534.10 (KHTML, like Gecko) Chrome/8.0.552.224 Safari/534.10 [!]
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

robert van dijck

Citaat van: boomerang op vrijdag 24 december 2010, 14:13:34
Citaat van: Deep Throat op vrijdag 24 december 2010, 13:59:36
Citaat van: robert van dijck op vrijdag 24 december 2010, 13:01:20
.....ikzelf of beter gezegd mijn vriendin gebruikt Smart-Bro, (Tacloban) geen abonament maar load kopen, maar dat gaat niet zo goed, chatten geen probleem maar van het moment er een cam aan te pas komt kan je wel vergeten. Nu heeft men haar gezegd indien je een abonament neemt (+/- 1000P per maand) het veel beter zou gaan. Er bestaat ook Bayantel, al van gehoord? zou sneller zijn dan Smart-Bro.
Globe Breedband (Dumaguete, 1000 per maand), no problems (heb er in 6 weken nog nooit uitgelegen en kan skypen met webcam), volgens Willy naar PH-begrippen goed, 1/2 MB per seconde.
Ik hoor veel problemen met Smart-Bro.

Mogelijk is het maar net waar je locatie is. Over het algemeen heb ik hier weinig problemen met Smart-Bro 999 hoewel de snelheid wel eens varieert.

:::.. Download Stats ..:::
Download Connection is:: 218 Kbps about 0.2 Mbps (tested with 1013 kB)
Download Speed is:: 27 kB/s
Tested From:: http://testmy.net/ (Dallas, TX USA)
Test Time:: 2010-12-24 06:09:33 GMT -7
Bottom Line:: 4X faster than 56K 1MB Download in 37.93 sec
Tested from a 1013 kB file and took 38.054 seconds to complete
Download Diagnosis:: Running at 54% of hosts average (Smartbro.net)
D-Validation Link:: http://testmy.net/db/Z5BHIOGFR
User Agent:: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/534.10 (KHTML, like Gecko) Chrome/8.0.552.224 Safari/534.10 [!]


Boomerang waar woon je ergens in de Filippijnen?

Robert