Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Is duidelijk Ronny 55 dat de mensen die meer te besteden hebben , zich ook een wat duurdere kamer kunnen veroorloven, en daardoor meer zeker zijn van een goede kamer.


  Bij mij ligt het anders, ik spendeer liever maar max 1000 peso aan een kamer i.p.v 3000. Aangezien ik die 2000 die ik in men zak houd liever aan andere zaken spendeer. eten vervoer endergelijke.

  sanitair ben ik ook best wel kritisch op,   een wc pot zonder bril is niet acceptabel,  en ik wil een schone douche, .  Verder  kijk ik naar de staat van het bed.

Er is niks zo storend tijdens een wilde vrijpartij dan een gammel bed dat dreigd in te storten, zou de eerste keer niet zijn dat ik de matras dan maar op de vloer moet leggen.    :biggrinn:


  Minstens zo belangrijk is de  NOODUITGANG.     als de kamer in orde in bevonden is dat het eerste waar ik naar kijk.    Hoe kom ik weg in geval van een calamiteit.

  Dat kost vaak maar een paar minuten tijd dat uit te zoeken, minuten die bij een calamiteit kostbaar zijn.


bananacreek

Citaat van: peldoman op zaterdag 20 september 2014, 18:23:47
Gosternokke, vraagje, bij langer verblijf daar, is het dan normaal om op de prijs af te dingen?

Meestal wel in de meesta hotels en als ze zien dat je er vandoor wilt gaan (als ze niet willen onderhandelen) dan trekken ze ze vaak wel bij........


janvanderijt

ik laat altijd door mijn vriendin boeken
die krijgt 20% seniorcitizin korting
ook op het eten en drinken
mooi meegenomen toch :lachen: :applaus:

Luke

Citaat van: janvanderijt op woensdag  5 november 2014, 01:56:32
ik laat altijd door mijn vriendin boeken
die krijgt 20% seniorcitizin korting
ook op het eten en drinken
mooi meegenomen toch :lachen: :applaus:

En uw friendin is 60+?

janvanderijt





ganda

Citaat van: Rich op zondag  3 maart 2013, 13:14:44

Wij hebben daar 2 x verbleven.  De tweede keer rekenden zij mij één nacht teveel aan en heel wat heibel over gehad.

Ik moest dringend vertrekken naar de luchthaven en men zei dat ze het later wel zouden regelen. Ondanks dat ze hebben toegegeven een nacht teveel te hebben aangerekend heb ik het teveel betaalde nooit terug gezien. Ook de prijsafspraak klopte niet.  NOOIT van mijn leven zien ze mij daar nog.

Dat gedoe om een nacht teveel aan te rekenen in hotels ken ik ook. 3 nachten geslapen en 4 proberen aan te rekenen. De 14e toegekomen en de 17e terug vertrekken, die gast van de lobby telde op zijn vingers, 14,15,16,17 voila zei hij das 4.  Toen heb ik het rekenmachien dat op z'n desk stond gepakt en 17-14 = 3 getikt. Een hele discussie met die man, er is pas een einde aangekomen toe ik zei dat ik de rekening enkel aan de hotelmanager zou betalen. Het papiertje dat hij geschreven had verdween direct en ik kreeg een nieuw met het juiste bedrag.
Ik ben er zeker van dat die gast gedacht heeft " ik ga hier snel een centje bijverdienen " met op mijn vingers te tellen en die domme Kano zal wel ja knikken. Maar daar was ie wel verkeerd in.