Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: gosternokke op donderdag  4 september 2014, 10:03:52
Citaat van: janvanderijt op woensdag  3 september 2014, 05:24:46
was in het hotel van mambucal in murcia was 600 peso per nacht  2 bedden toilet douche koud water tafeltje 2 stoelen
we konden er slapen was ook airco
maar niks speciaals maar wat wil je voor die prijs
de bungalows waren volgeboekt dus keuze hotel of naar huis
we zijn maar gebleven volgende keer toch eerst maar ff bellen :jajaja:


bedank Jan  :thumb:   Hier nog een linkje  http://mambukal.negros-occ.gov.ph/  Ziet er goed uit

http://mambukal.negros-occ.gov.ph
Rich de Nederbelg.

gosternokke

bedankt Rich, want mijn link werk niet  :thumb:   

Zal Amice wel weten of Adriatico Arms nog bestaat, wellicht onder een andere naam.      Zou er zelf niks tegen hebben maar niet iedereen wil daar verblijven,  midden in de homowijk van Manila.    maar wellicht heb je het niet eens in de gaten gehad toen .

Rich

Citaat van: janvanderijt op woensdag  3 september 2014, 05:24:46
was in het hotel van mambucal in murcia was 600 peso per nacht  2 bedden toilet douche koud water tafeltje 2 stoelen
we konden er slapen was ook airco
maar niks speciaals maar wat wil je voor die prijs
de bungalows waren volgeboekt dus keuze hotel of naar huis
we zijn maar gebleven volgende keer toch eerst maar ff bellen :jajaja:

Paar jaar geleden in Mabukal geweest op uitnodiging van mijn schoonbroer, maar we hebben daar niet overnacht, maar enkel gepicknicked.

Nu zie ik op de site dat je 300 P voor een kleine, en 600P  voor een grote Picknick hut moet betalen.  Only in the Philippines  :lachen:

Is trouwens evenveel als een overnachting dus  :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp: Maar ik begrijp wel eens meer dingen niet  :eyebrow:
Rich de Nederbelg.

Amice

Citaat van: gosternokke op donderdag  4 september 2014, 10:12:55
bedankt Rich, want mijn link werk niet  :thumb:   

Zal Amice wel weten of Adriatico Arms nog bestaat, wellicht onder een andere naam.      Zou er zelf niks tegen hebben maar niet iedereen wil daar verblijven,  midden in de homowijk van Manila.    maar wellicht heb je het niet eens in de gaten gehad toen .

Ik ken het niet en volgens mij zit die daar ook niet of het moet in het grijze verleden zijn geweest. Wat er nu op corner Adriaticostreet-nakpilstreet zit is Friendly backpackers hotel( volgens mij heeft die nu ook al weer een andere naam)

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Citaat van: gosternokke op donderdag  4 september 2014, 10:12:55
bedankt Rich, want mijn link werk niet  :thumb:   

Zal Amice wel weten of Adriatico Arms nog bestaat, wellicht onder een andere naam.      Zou er zelf niks tegen hebben maar niet iedereen wil daar verblijven,  midden in de homowijk van Manila.    maar wellicht heb je het niet eens in de gaten gehad toen .

Nee, niets van gemerkt toen hoor.
Rich de Nederbelg.

gosternokke

Citaat van: Rich op donderdag  4 september 2014, 10:19:34
Citaat van: janvanderijt op woensdag  3 september 2014, 05:24:46
was in het hotel van mambucal in murcia was 600 peso per nacht  2 bedden toilet douche koud water tafeltje 2 stoelen
we konden er slapen was ook airco
maar niks speciaals maar wat wil je voor die prijs
de bungalows waren volgeboekt dus keuze hotel of naar huis
we zijn maar gebleven volgende keer toch eerst maar ff bellen :jajaja:

Paar jaar geleden in Mabukal geweest op uitnodiging van mijn schoonbroer, maar we hebben daar niet overnacht, maar enkel gepicknicked.

Nu zie ik op de site dat je 300 P voor een kleine, en 600P  voor een grote Picknick hut moet betalen.  Only in the Philippines  :lachen:

Is trouwens evenveel als een overnachting dus  :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp: Maar ik begrijp wel eens meer dingen niet  :eyebrow:


Dat moet je zo zien Rich, een grote picknick hut kan je met zen tienen in,  dus das nog maar 60 peso  per persoon  :lachen: