Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

Baron

Citaat van: stijn54 op dinsdag 25 maart 2014, 03:47:28
Sohotel dichtbij Roxas Boulevard Manila. Geboekt via expedia 4 nachten aan 975 pesos.(maart 2014). Propere kamer, wel geen reataurant, ontbijt op kamer. Taxi naar luchthaven rond 350 pesos.

:hoedjeaf:

Taxi naar het vliegveld mag ongeveer 100 peso kosten. Van het vliegveld naar je hotel met de iets duurdere (gele) vliegveld-taxi´s 200 tot max. 250 peso, anno 2014.

Weet je die prijs wel zeker die prijs? Sohotel is voornamelijk een uren hotel voor met en vriendinnetje. en dan is 350 peso zo een beetje de normale prijs voor 3 uurtjes, dus voor een short time "massage". Volgens mij kost een kamer voor de nacht of voor 24 uur al gauw in dat soort hotels (SOGO, SOHO; AMAZONIA, al gauw 1200 tot 1600 peso (aircon en badkamer met wc / douche.

Was voor maart 2014, dus je bent er geweest. Vertel eens, hoe ws het?

:weetikniet: :applaus: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

stijn54

Citaat van: Baron op dinsdag  2 september 2014, 15:19:08
Citaat van: stijn54 op dinsdag 25 maart 2014, 03:47:28
Sohotel dichtbij Roxas Boulevard Manila. Geboekt via expedia 4 nachten aan 975 pesos.(maart 2014). Propere kamer, wel geen reataurant, ontbijt op kamer. Taxi naar luchthaven rond 350 pesos.

:hoedjeaf:

Taxi naar het vliegveld mag ongeveer 100 peso kosten. Van het vliegveld naar je hotel met de iets duurdere (gele) vliegveld-taxi´s 200 tot max. 250 peso, anno 2014.

Weet je die prijs wel zeker die prijs? Sohotel is voornamelijk een uren hotel voor met en vriendinnetje. en dan is 350 peso zo een beetje de normale prijs voor 3 uurtjes, dus voor een short time "massage". Volgens mij kost een kamer voor de nacht of voor 24 uur al gauw in dat soort hotels (SOGO, SOHO; AMAZONIA, al gauw 1200 tot 1600 peso (aircon en badkamer met wc / douche.

Was voor maart 2014, dus je bent er geweest. Vertel eens, hoe ws het?

:weetikniet: :applaus: :daag:
Geen problemen gehad, nette kamer. Wanneer mijn vriendin alleen buiten ging  kreeg ik telefoontje van de balie of alles in orde was met mij en het ok was dat zij het hotel verliet hahahaha


Amice

Citaat van: stijn54 op dinsdag  2 september 2014, 17:06:26
Citaat van: Baron op dinsdag  2 september 2014, 15:19:08
Citaat van: stijn54 op dinsdag 25 maart 2014, 03:47:28
Sohotel dichtbij Roxas Boulevard Manila. Geboekt via expedia 4 nachten aan 975 pesos.(maart 2014). Propere kamer, wel geen reataurant, ontbijt op kamer. Taxi naar luchthaven rond 350 pesos.

:hoedjeaf:

Taxi naar het vliegveld mag ongeveer 100 peso kosten. Van het vliegveld naar je hotel met de iets duurdere (gele) vliegveld-taxi´s 200 tot max. 250 peso, anno 2014.

Weet je die prijs wel zeker die prijs? Sohotel is voornamelijk een uren hotel voor met en vriendinnetje. en dan is 350 peso zo een beetje de normale prijs voor 3 uurtjes, dus voor een short time "massage". Volgens mij kost een kamer voor de nacht of voor 24 uur al gauw in dat soort hotels (SOGO, SOHO; AMAZONIA, al gauw 1200 tot 1600 peso (aircon en badkamer met wc / douche.

Was voor maart 2014, dus je bent er geweest. Vertel eens, hoe ws het?

:weetikniet: :applaus: :daag:
Geen problemen gehad, nette kamer. Wanneer mijn vriendin alleen buiten ging  kreeg ik telefoontje van de balie of alles in orde was met mij en het ok was dat zij het hotel verliet hahahaha

Klopt ja maar dat gebeurt andersom ook als jij het hotel alleen wilt verlaten.
Bij SOGO Hotel kom je simpelweg het hotel niet uit zonder dat de desk medewerk(st)er de deur open doet. Hetzelfde geldt voor Eurotel.

Ik blijf Sohotel erg onveilig vinden en zal het zeker niet aanraden om als overnachting te verblijven. Overigens een van de weinige shorttime hotels waar ze als service een compleet pakket klaar hebben liggen met tandenborstels etc. Vooral dat etc. geeft de doorslag.   :lachen:




Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

janvanderijt

was in het hotel van mambucal in murcia was 600 peso per nacht  2 bedden toilet douche koud water tafeltje 2 stoelen
we konden er slapen was ook airco
maar niks speciaals maar wat wil je voor die prijs
de bungalows waren volgeboekt dus keuze hotel of naar huis
we zijn maar gebleven volgende keer toch eerst maar ff bellen :jajaja:

gosternokke

@ Amice , vraag ik me af hoe compleet  is dat pakket dan?   Zelfs condooms incluis ?  Dat zou wel ongekende service zijn  :thumb:   :lachen:

Amice

Citaat van: gosternokke op donderdag  4 september 2014, 08:16:35
@ Amice , vraag ik me af hoe compleet  is dat pakket dan?   Zelfs condooms incluis ?  Dat zou wel ongekende service zijn  :thumb:   :lachen:


Daarin zijn e niet de enige hoor. Ik ben even de naam van dat hotel kwijt maar is gevestigd aan de fb Harrisonstreet in het verlengde van mabinistreet.

Daar liggen ze onder het kussen( nog makkelijker). Overigens kun je beter je vriendin daar eerst laten douchen en van haar contouren genieten vanaf het bed door de glazen wand.  :thumb:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Weer wat geleerd, wist echt niet dat die shortime hotels dat deden.  Maar er of zelden nooit gebruik van. Ik ben niet zo van de shorttime, voor dat je op elkaar ingespeeld ben moet je al afscheid nemen  :negatief: geef mij maar de longtime :lachen:

Rich

Wat ook een leuk hotelletje is : Adriatico Arms hotel op de hoek van Adriatico str en J Napkil str. Klein en gezellig  :thumb:

Jaaaaaaren geleden eens overnacht voor een paar nachten, en dat viel best mee. Weet niet wat de prijs nu is, maar destijds viel het erg mee.
Nog eens opgezocht maar ze hebben zo te zien geen website.
Rich de Nederbelg.

gosternokke

Citaat van: janvanderijt op woensdag  3 september 2014, 05:24:46
was in het hotel van mambucal in murcia was 600 peso per nacht  2 bedden toilet douche koud water tafeltje 2 stoelen
we konden er slapen was ook airco
maar niks speciaals maar wat wil je voor die prijs
de bungalows waren volgeboekt dus keuze hotel of naar huis
we zijn maar gebleven volgende keer toch eerst maar ff bellen :jajaja:


bedank Jan  :thumb:   Hier nog een linkje  http://mambukal.negros-occ.gov.ph/  Ziet er goed uit