Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

Ifugao

Citaat van: Lorre op woensdag 29 januari 2014, 04:41:20
Citaat van: Ifugao op woensdag 29 januari 2014, 04:05:25Kom kom Lorre, jij lijkt in 1 jaar tijd en 16 posts alle leden al te kennen?  Waarop baseer je deze onzin?  :negatief:

Beste Ifugao, ooit was er een reclamespotje van Per op tv: "het leven is meer dan afwassen alleen".  Hier op inpikkend, kan ik je meedelen dat mijn (sociaal) leven verder reikt dan dit forum en andere sociale media.  Mijn totale PH ervaringen ga ik hier niet uit de doeken doen, waarom?  Omdat ik geen sociale exhibitionist ben en 2, ik nog enig recht heb op "mijn" privacy en tenslotte 3, ik ben geen frequente forumposter, alleen moet me soms me iets van mijn hart.  Hopelijk kan ik vergiffenis van je krijgen?  Waarvoor dank alvast, kusje!

:lachen:   :thumb:  (Met al uw ervaringen had ik dan toch wat genuanceerdere uitspraken verwacht)

antzan

Net binnen op Internet : GoHotels in Juni en Juli 2014 , 2 pers.kamer , 388 Peso .
Ga na GoHotels Philippines , en zie het .
Antzan
Foodmaster

Lorre

Citaat van: Ifugao op woensdag 29 januari 2014, 07:31:16
Citaat van: Lorre op woensdag 29 januari 2014, 04:41:20
Citaat van: Ifugao op woensdag 29 januari 2014, 04:05:25Kom kom Lorre, jij lijkt in 1 jaar tijd en 16 posts alle leden al te kennen?  Waarop baseer je deze onzin?  :negatief:

Beste Ifugao, ooit was er een reclamespotje van Per op tv: "het leven is meer dan afwassen alleen".  Hier op inpikkend, kan ik je meedelen dat mijn (sociaal) leven verder reikt dan dit forum en andere sociale media.  Mijn totale PH ervaringen ga ik hier niet uit de doeken doen, waarom?  Omdat ik geen sociale exhibitionist ben en 2, ik nog enig recht heb op "mijn" privacy en tenslotte 3, ik ben geen frequente forumposter, alleen moet me soms me iets van mijn hart.  Hopelijk kan ik vergiffenis van je krijgen?  Waarvoor dank alvast, kusje!

:lachen:   :thumb:  (Met al uw ervaringen had ik dan toch wat genuanceerdere uitspraken verwacht)

:biggrinn: Je moet het hier maar mee doen :happy2:  :happy2:  :happy2:.


gosternokke

Big Tommy's Hotel and Resort
Location Angeles City
Address MacArthur Hwy., Balibago, Angeles City
Description No. of rooms - 55 Rates Aircon room - P450 / P7,000 (monthly) Family - P1,200 / P12,000 (monthly) Facilities: aircon rooms, 24-hr reception counter, internet connection, swimming pool with jacuzzi, 24-hr security


  Niet duur voor een hotel met zwembad  :thumb:



stijn54

Sohotel dichtbij Roxas Boulevard Manila. Geboekt via expedia 4 nachten aan 975 pesos.(maart 2014). Propere kamer, wel geen reataurant, ontbijt op kamer. Taxi naar luchthaven rond 350 pesos.

Amice

Citaat van: stijn54 op dinsdag 25 maart 2014, 03:47:28
Sohotel dichtbij Roxas Boulevard Manila. Geboekt via expedia 4 nachten aan 975 pesos.(maart 2014). Propere kamer, wel geen reataurant, ontbijt op kamer. Taxi naar luchthaven rond 350 pesos.

Mja, m.i. mag het de naam hotel eigenlijk niet dragen, het is een short time hotel met bediening die absoluut niet te vertrouwen zijn, daarnaast heeft het meer weg van enkele verbouwde garages, die overigens ook al heel oud zijn.
Veilig is het er niet want de bewaking is meer druk met de meiden die je kunt huren en zich in 1 van de kamers op de groundfloor  bevinden(vlakbij de receptie/guard).

Het enige wat doet denken aan een hotel is de complete gastenset(tandenborstel etc) op de kamers.

Als hotel zou ik het niet durven aanbevelen, voor n wip is het oke als je van mogelijk onverwachte avonturen en onverwacht bezoek houdt want iedereen kan naar je kamer lopen en ook (hoeft niet) ongezien.

Afijn dat is dan de ervaring van meerdere jaren geleden maar ik  passeer het nogal eens en er veranderd daar eerlijk gezegd totaal niets.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

 :confused2:  Merkaardig dat Sohotel op een bookingsite als Expedia voorkomt   :ikkeniebegrijp:    Kijk als je daar als alleenstaande man komt , niet zo een probleem. maar kom je daar onwetend met je gezin voor een aantal dagen, dan vraag je je toch af waar ben ik in terecht gekomen.

Maar ja in  :smiley-philippines:    moet je men zich nergens over verbazen.  Zelfs  ,, gewone ,, hotels doen vaak shorttime verhuur erbij.

  Men zet dat dan niet op hun website natuurlijk.   Kreeg wel eens een foldertje van een hotel, met daarop de kamertarieven.  Stond helemaal onderaan   Wash up rate  350 peso.    Blijkt dan dus shorttime tarief te zijn.