Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

antzan

Gosternokke , het Famous Pensionhouse heb ik in de 25 jaar dat ik in Iligan kom , zien wegkwijnen van : toen redelijk , naar nu een backpackers inn.
Vroeger met eigen taxi , nu niet meer . Ze waren wel de 1e met Internet .
De ligging is ook niet meer je van het , en voor een echtpaar totaal ongeschikt .
De meeste kamers hebben ook geen warm water .
In Iligan is ons hotel al jaren Elena Tower Inn . Wi-Fi in lobby en [ niet alle ] kamers .
Prijs 840 Peso , 2 pers. In Sept/Okt waren we daar 28 dagen , kregen nog 10% korting voor long stay
2 dagen dat we op excursie waren hoefden we de kamer niet te betalen .
Elke dag schone lakens en handdoeken en schoonmaken .
Antzan
Foodmaster

Ifugao

Citaat van: TheDolphin op donderdag 16 januari 2014, 23:44:15
Het wordt wel steeds moeilijker heb ik de indruk om een beetje goede accomodatie te krijgen beneden de 1000 PHP.

Het wordt ook steeds moeilijker om je accomodatie te zoeken in een inmiddels tot 61 pagina's uitgegroeide database van goedkope hotels.
Als ik nou iets zoek in b.v. Legazpi zal ik 61 pagina's moeten doorlezen in de hoop dat er iets tussen zit.

Mischien is er een database hobbyist op dit forum die het per eiland of op plaatsnaam kan rangschikken? 

Amice

Citaat van: Ifugao op zondag 19 januari 2014, 02:14:02
Citaat van: TheDolphin op donderdag 16 januari 2014, 23:44:15
Het wordt wel steeds moeilijker heb ik de indruk om een beetje goede accomodatie te krijgen beneden de 1000 PHP.

Het wordt ook steeds moeilijker om je accomodatie te zoeken in een inmiddels tot 61 pagina's uitgegroeide database van goedkope hotels.
Als ik nou iets zoek in b.v. Legazpi zal ik 61 pagina's moeten doorlezen in de hoop dat er iets tussen zit.

Mischien is er een database hobbyist op dit forum die het per eiland of op plaatsnaam kan rangschikken? 

Daar waren vvjoris en Mawibata ooit eens mee bezig, nooit meer iets van vernomen.  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Citaat van: Ifugao op zondag 19 januari 2014, 02:14:02

Mischien is er een database hobbyist op dit forum die het per eiland of op plaatsnaam kan rangschikken? 


Je kan natuurlijk ook altijd eens zoeken op
http://www.trivago.com/
http://en.directrooms.com/
http://www.kayak.com/
http://www.hotelscombined.com/
En zo zijn er nog wel enkele, en je hebt meteen de laatste informatie.
En wees gerust er zijn altijd wel enkele referenties naar logies beneden de 1000 Pesos.
En om toch maar eens te zien wat anderen ervan denken breng je ook nog een bezoek aan:
http://www.tripadvisor.com/

gosternokke

Citaat van: Amice op zondag 19 januari 2014, 02:39:00
Citaat van: Ifugao op zondag 19 januari 2014, 02:14:02
Citaat van: TheDolphin op donderdag 16 januari 2014, 23:44:15
Het wordt wel steeds moeilijker heb ik de indruk om een beetje goede accomodatie te krijgen beneden de 1000 PHP.

Het wordt ook steeds moeilijker om je accomodatie te zoeken in een inmiddels tot 61 pagina's uitgegroeide database van goedkope hotels.
Als ik nou iets zoek in b.v. Legazpi zal ik 61 pagina's moeten doorlezen in de hoop dat er iets tussen zit.

Mischien is er een database hobbyist op dit forum die het per eiland of op plaatsnaam kan rangschikken? 

Daar waren vvjoris en Mawibata ooit eens mee bezig, nooit meer iets van vernomen.  :weetikniet:



   Klopt ja, die hebben toen aangeboden de boel te rangschikken.  Ik heb toen gezegd mijn zegen heb je want voor mij als digibeet is het geen optie dit te doen.
  Maar het is blijkbaar een hele stille dood gestorven     :lachen:

TheDolphin

Citaat van: Ifugao op zondag 19 januari 2014, 02:14:02
Citaat van: TheDolphin op donderdag 16 januari 2014, 23:44:15
Het wordt wel steeds moeilijker heb ik de indruk om een beetje goede accomodatie te krijgen beneden de 1000 PHP.

Het wordt ook steeds moeilijker om je accomodatie te zoeken in een inmiddels tot 61 pagina's uitgegroeide database van goedkope hotels.
Als ik nou iets zoek in b.v. Legazpi zal ik 61 pagina's moeten doorlezen in de hoop dat er iets tussen zit.

Mischien is er een database hobbyist op dit forum die het per eiland of op plaatsnaam kan rangschikken? 

Je kunt Legazpi intypen bij het zoekvakje rechtsboven. Dan komen alle berichtjes  waar legazpi in genoemd wordt bovendrijven  :atyourservice: Als er geen resultaat is, zijn er waarschijnlijk geen accommodaties in Legazpi genoemd. Als alles werkt zo als het bedoeld is te werken in ieder geval.  :denk: Als je Dumaguete intypt heb je wel resultaat.


Lorre

Wow, supertopic!!!  Velen (niet iedereen) willen in de PH de Grote Man uithangen, showen hoe rijk ze zijn, tonen dat ze het gemaakt hebben in 't leven, indruk maken op de toekomstige asawa en dan wensen ze een verblijf te boeken onder de 1000P...  Kuripot?

Mijn (wijze én rationeel denkende) opa zei me steeds: spring niet verder dan je stok lang is!  Ik ken een paar (oogklepdragende) Europeanen die bij één of andere kredietmaatschappij een lening van 10.000 â,¬ (!!!) aangingen om in de PH 4 tot 6 weken de bloemetjes buiten te zetten cq bloemetjes te plukken.  Alleen kunnen deze heerschappen zich de komende 4 jaar géén reisje (meer) veroorloven naar de PH, daar hun lening moet worden afbetaald.

Be yourself, don't lie en vooral denk met het kopje boven de gordel...  Amen!

Ifugao

Citaat van: Lorre op dinsdag 28 januari 2014, 21:15:19

.........Velen (niet iedereen) willen in de PH de Grote Man uithangen, showen hoe rijk ze zijn, tonen dat ze het gemaakt hebben in 't leven, indruk maken op de toekomstige asawa en dan wensen ze een verblijf te boeken onder de 1000P...  Kuripot?



Kom kom Lorre, jij lijkt in 1 jaar tijd en 16 posts alle leden al te kennen?  Waarop baseer je deze onzin?  :negatief:

Lorre

Citaat van: Ifugao op woensdag 29 januari 2014, 04:05:25Kom kom Lorre, jij lijkt in 1 jaar tijd en 16 posts alle leden al te kennen?  Waarop baseer je deze onzin?  :negatief:

Beste Ifugao, ooit was er een reclamespotje van Per op tv: "het leven is meer dan afwassen alleen".  Hier op inpikkend, kan ik je meedelen dat mijn (sociaal) leven verder reikt dan dit forum en andere sociale media.  Mijn totale PH ervaringen ga ik hier niet uit de doeken doen, waarom?  Omdat ik geen sociale exhibitionist ben en 2, ik nog enig recht heb op "mijn" privacy en tenslotte 3, ik ben geen frequente forumposter, alleen moet me soms me iets van mijn hart.  Hopelijk kan ik vergiffenis van je krijgen?  Waarvoor dank alvast, kusje!