Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

ladgar

In het Gohotel zijn er ook veel kamers met raam. Wij hebben daar ook gelogeeerd , en waren er tevreden over.

Luke

Citaat van: Digos op zaterdag  7 mei 2011, 01:05:29


Wat ik er uit versta is dat ze niet echt op de filippino's mikken als clienteel.

O0


Ik denk dat ze willen vermijden dat het een "Motel" veranderd...  :biggrinn:

antzan

Wij waren ook in Go-Go , hadden een kamer met raam .
Heb me laten vertellen dat er MEER  met , dan zonder waren .
Maar je kan ze niet open zetten .
En ja , er is alleen Robinson mall ,
maar de taxi-service bij het hotel is redelijk goedkoop
en staat altijd klaar .
Antzan
Foodmaster

gosternokke

#163

                   

[/quote]

Mmmm goeie link  :thumb: . Allemaal overigens.

Ik ben van plan om in juli, aug een paar dagen naar Palawan te gaan dus  was al wat aan het zoeken.
[/quote]

@ Rich ,Hier nog een overzicht van de wat goedkopere overnachtingsmogelijkheden in Puerto princesa. http://philippina4live.com/puerto-princesa/inns-and-pensions.html
Enkele ken ik uit eigen ervaring.  Ik slaap zelf vaak bij Duchess voor 250 peso , maar is een ouwe zooi.
Beste qua prijs/kwaliteit verhouding is  Royal Crown INN voor 850 peso, pluspunten gloednieuw gebouw, en alles brandschoon,grote bedden, ligt in het centrum, vlak naast het Balinsasayaw Restaurant.  Minpunt , ligt in een nauw straatje dus als men met een trike door de straat rijd kan dat voor snacht behoorlijk klinken. Helaas vaak geheel bezet.
Bij Hibiscus heb ik ook wel eens geslapen,prijzen van af 1500  peso,zeer ruime kamers en badkamer, en zeer rustig gelegen, net buiten het centrum van de stad

boldy

bij mij werkt die link niet ik krijg een error hebben hier meer mensen last van ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Rich

Citaat van: boldy op zaterdag  7 mei 2011, 09:24:56
bij mij werkt die link niet ik krijg een error hebben hier meer mensen last van ?


Bij mij werkt ie ook niet.
Rich de Nederbelg.

Baliw-katok

Citaat van: Rich op zaterdag  7 mei 2011, 10:18:45
Citaat van: boldy op zaterdag  7 mei 2011, 09:24:56
bij mij werkt die link niet ik krijg een error hebben hier meer mensen last van ?


Bij mij werkt ie ook niet.

Bij mij evenmin  :weetikniet:

Budgie

Getting older beats the alternative -dying young

koy

Gelogeerd in Puerto Princesa - Palawan in:

Dallas Inn, 11 Carandang
Tel: (048) 434-2086
Smart: 0919-967-8558
Globe: 0915-759-5296
Http://dallasinnpalawan.com
E-mail: dallasinnpalawan@Yahoo.com

600p/nacht double met eigen toilet en douche

Basic maar heel ok, heel vriendelijke madam en ontbijt voor 100p
leven en laten leven...

gosternokke

Sorry mensen de link werkte inderdaad niet meer, omdat de naam van de site veranderd is, hopelijk doet deze het wel:


       http://www.aboutpuertoprincesa.com/puerto-princesa/inns-and-pensions.html