Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: dolfijn76 op zondag 23 september 2012, 17:12:51
Ging net een verzameling noteren van de hotels. Ik was geraakt tem blz 14. Maar ging dit rechtstreeks hierin tikken. Zal nog even geduld hebben. Of moet ik het naar jou doorsturen vvjoris?


Zie pm.

Mawibata heeft el een gedeelte in excel.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Citaat van: robert van dijck op zondag 23 september 2012, 09:03:03
Citaat van: vvjoris op zaterdag 22 september 2012, 04:56:56
Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op vrijdag 21 september 2012, 23:56:33
Wat inderdaad belangrijk is dat je lelijk op je bek kunt gaan met VANAF-prijzen, ik stel b.v. prijs op airco en een eigen plee en dat kost alweer meer.....

Bedoeling is dat er een database komt met concrete - waar mogelijk iets meer uitgebreide - info, Koy nam daartoe het initiatief, en ik stelde voor de info te consolideren en er de forumleden op een gebruiksvriendelijke manier toegang toe tegeven. Blijkbaar komt er echter van de forumleden niet erg veel medewerking, toen ik aan admin vroeg of er nog iets was binnengekomen was het antwoord 'niks meer gehoord' ....

Als je je op dit moment iets herinnert ivm dit topic, en je wil het betreffende logement zoeken, moet je door de 417 posts in dit topic scrollen ....

Ik zit met ongeduld te wachten op de database, spijtig genoeg ken ik te weinig van werken met computer anders zou ik al lang aan het helpen zijn.


De database om info over alle mogelijke verblijven in  :smiley-philippines: beschikbaar te maken is klaar. Indien iemand wil meehelpen, stuur een mailtje naar lodgingin@asia.com, dan stuur ik de excel met de resultaten tot nu toe door, waar kan aangevuld en upgedate worden. Ik geef wel uitleg hoe je kan vinden of het etablissement waarover je het wil hebben al in de lijst staat of niet.

Slechts het volgende dient ingevuld te worden: Hotel name - From price/night - Website - Address - City- Comment - Region - Review

Bij 'comment' kan je bijvoorbeeld aangeven dat het om een hotel van een keten gaat, zoals GO of Novotel of Radisson of weet ik veel, of bijvoorbeeld dat je best een superior kamer neemt, dat het ontbijt op niks trekt en dergeljke meer. (maximaal 250 karakters (=letters+spaties))

Het vakje Review mag leegblijven, je uitgebreide commentaar, naar analogie wat je ziet op agoda, tripadvisor en dergelijke, kan je gewoon in de mail schrijven, in de database komt dzn een link naar een aparte webpagina waar die reviews per hotel/appartement/resort verzameld worden. Ik meen dat het best is dat te limiteren tot 2000 karakters, dat is ongeveer een bladzijde A4.

Als alles helemaal klaar is hoeft er niet meer gemaild te worden, het zal dan mogelijk zijn on line up te daten en reviews te schrijven.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.




gosternokke

Rooms 498,   Mandaluyong, metro Manila,  kamers vanaf 350 per persoon

   http://roomsforrent.ph/

Rich


Bituon beach resort in Masbate. Standaard room vanaf 1000 peso

http://bituonbeach.com/index.html

                           
Rich de Nederbelg.

antzan

Net terug van 33 dagen Fil.
o.a. 5 dgn GoHotel Puerto Princessa . Hotel is goed .
Robinson mall is 6 min. lopen ,  bij regen 10 peso trycicle . Deze is
al half afgebouwd , goed voor inkopen en eten .  Want het ontbijt is Poor , net als het restaurant . in tegenstelling met M                   
GoHotel
in Manila , dat is perfect .
Excursie naar underground river , 7 u. vertrek . 17 u. terug in hotel .
10 uur achter in een van , om 3 kwartier in een bootje te zitten !
Verder geen exc. gemaakt , want het regende steeds .
Het lawaai van de fabriek tegenover hotel valt wel mee. En het zal
steeds minder worden .
Want de omgeving zal volgebouwd gaan worden .


Foodmaster

gosternokke

@ Antzan, 10 uur in een van ? :ikkeniebegrijp:   Vanaf het GoHotel in puerto is het precies 2 uur rijden naar de Underground River

Weet natuurlijk niet welk omweg men dan heb genomen   :biggrinn:

bruno13