Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Oei

Gestart door Thomas, woensdag 5 januari 2011, 13:42:07

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Tja, een veel gebezigde stelling,
Idd wegwezen want als ze jou nog niet kennen maar wel al willen dat je trouwt dan zijn er andere gronden.
het is naaien of genaaid worden, aan jou de keuze.

Laat haar maar bewijzen dat ze nog maagd is met 22 lentes. Het zou zo maar kunnen dat dat juist niet het geval is als ze zo aandringen.
Een illegale abortus of een verborgen kind elders in de provincie bij een tante, komt ook al dichterbij.

Ze weten donders goed dat er geen scheiding mogelijk is in de phils en gaan voor de stelling kip ik heb je en nu ben jij aan de beurt voor de rest van je leven. Het is niet voor niets dat vele filipino's weglopen als n meid zwanger is. Vaak juist zwanger om de man op te sluiten in een huwelijk en als levensverzekering voor de vrouw in kwestie te laten fungeren.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Thomas

Citaat van: Luc op woensdag  5 januari 2011, 21:26:47
Wat denk je dat de buren en familie gaan vertellen wanneer je met 2 weg gaat. Dan mag je nog vertellen we hebben aparte kamers...  :fluestern:  :jajaja:

Als ze dan terug in het dorp is en jij trouwt er niet mee dan is het helemaal  :fluestern: de schande want  :fluestern:  :copulatie:  :nietverdervertellen:

Jaja, goed waar, maar kom er zijn toch nog altijd 2 kanten aan de zaak 2 mensen, 2 meningen! In  :belgiesmiley: zou het schande zijn moest de man eerst trouwen en dan de vrouw in kwestie leren kennen hé!
Daar hebben ze gelijk die temperament niet om dat te begrijpen dat dat niet zo maar kan. Zeg nu zelf, zou jij trouwen met iemand die je enkel kent van chatsessies en cammen? Wie wel eigenlijk?

Toch bedankt voor je mening!

spo0n

Dat de buurt schande zou praten omdat je met twee alleen weg bent geweest... Laat ze maar praten en oordelen... Moeten jullie je daar iets van aantrekken? Dat ze eerst bij hun eigen voordeur kuisen ;)

Er zijn zovele Filippina's die zwanger zijn van een Filippino en alleenstaand zijn, en geloof me dat ze in de buurt niet beter zijn hoor!
Allemaal een pot nat :D

in de buurt bij mijn vriendin was ook een heel knap meisje, vroeg aan me om een vriend/buitenlander voor haar te zoeken. Ze was single zei ze, volgens mijn vriendin had ze een Filippijnse vriend en zelfs trouwplannen.

Rich

Citaat van: spo0n op woensdag  5 januari 2011, 21:10:03
Ja, ik vind het eerlijk gezegd ook wel onredelijk van haar kant. Als je voorstelt om twee aparte kamers te boeken, welk argument heeft ze dan nog?

Natuurlijk willen ze meteen trouwen, eens getrouwd ben je verantwoordelijk voor haar en kunnen ze financiële steun eisen.
Als haar man ga je je daartoe dan automatisch verplichten bij het trouwen, anders ben je een "slechte" man.


Ik zou hiermee zeker uitkijken.

Er werd van mij ook verwacht bij het eerste bezoek aan haar land te trouwen, wij Westerlingen zijn niet van dat principe en maar goed ook. Je zou zo in vieze papieren kunnen geraken.
neem de tijd om ze beter te leren kennen ;)

Stel haar geduld op de proef. Zeg haar eens dat je pas na een jaar of 4 wil trouwen, de kans is groot dat ze je laat vallen ;)


Niks te eisen.....niks automatische verplichtingen als je getrouwd bent. Helaas zijn er al veel mensen in die val getrapt.
Rich de Nederbelg.

Luc

Citaat van: Thomas op woensdag  5 januari 2011, 21:36:30
Citaat van: Luc op woensdag  5 januari 2011, 21:26:47
Wat denk je dat de buren en familie gaan vertellen wanneer je met 2 weg gaat. Dan mag je nog vertellen we hebben aparte kamers...  :fluestern:  :jajaja:

Als ze dan terug in het dorp is en jij trouwt er niet mee dan is het helemaal  :fluestern: de schande want  :fluestern:  :copulatie:  :nietverdervertellen:

Jaja, goed waar, maar kom er zijn toch nog altijd 2 kanten aan de zaak 2 mensen, 2 meningen! In  :belgiesmiley: zou het schande zijn moest de man eerst trouwen en dan de vrouw in kwestie leren kennen hé!
Daar hebben ze gelijk die temperament niet om dat te begrijpen dat dat niet zo maar kan. Zeg nu zelf, zou jij trouwen met iemand die je enkel kent van chatsessies en cammen? Wie wel eigenlijk?

Toch bedankt voor je mening!

Toen ik mijn vrouw leerde kennen in 1986 bestond er nog geen cammen of chatsessies. Enkel brieven  :jajaja:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

spo0n

Citaat van: Rich op woensdag  5 januari 2011, 22:07:16
Citaat van: spo0n op woensdag  5 januari 2011, 21:10:03
Ja, ik vind het eerlijk gezegd ook wel onredelijk van haar kant. Als je voorstelt om twee aparte kamers te boeken, welk argument heeft ze dan nog?

Natuurlijk willen ze meteen trouwen, eens getrouwd ben je verantwoordelijk voor haar en kunnen ze financiële steun eisen.
Als haar man ga je je daartoe dan automatisch verplichten bij het trouwen, anders ben je een "slechte" man.


Ik zou hiermee zeker uitkijken.

Er werd van mij ook verwacht bij het eerste bezoek aan haar land te trouwen, wij Westerlingen zijn niet van dat principe en maar goed ook. Je zou zo in vieze papieren kunnen geraken.
neem de tijd om ze beter te leren kennen ;)

Stel haar geduld op de proef. Zeg haar eens dat je pas na een jaar of 4 wil trouwen, de kans is groot dat ze je laat vallen ;)


Niks te eisen.....niks automatische verplichtingen als je getrouwd bent. Helaas zijn er al veel mensen in die val getrapt.

Daarom beter voorkomen dan genezen en wachten met trouwen tot je zeker bent van je gevoel ;)

dolfijn76

Citaat van: spo0n op woensdag  5 januari 2011, 21:42:59
Er zijn zovele Filippina's die zwanger zijn van een Filippino en alleenstaand zijn, en geloof me dat ze in de buurt niet beter zijn hoor!
Allemaal een pot nat :D

Pas op he! want er zijn ook heel wat filipina's die een man gebruiken enkel en alleen om een baby te hebben.  Zo ben ik persoonlijk wel meerdere vrouwen tegengekomen.  Dus sommige van die vrouwen doen het met opzet omdat een kind toch zo mooi en leuk enz. is. Pas later staan ze erbij stil dat zo'n kleine ook geld kost en tja dan moeten ze een oplossing zoeken. In sommige gevallen gaat de moeder dan naar het buitenland werken en wordt de kleine bij de grootouders gedropt en ziet die zijn moeder raar of zelden. (tja en de vader is meestal toch buitenspel gezet, als hij al weet dat hij een kind heeft verwekt) En in andere gevallen proberen ze een westerling te zoeken die in hun ogen toch rijk is. (beetje principe beloofde land)

Pascal Keirens

Geen seks voor het huwelijk, zo erg is dat nu toch ook weer niet?
Ik bedoel, met blanke vrouwen is er vaak sprake van "geens seks na het huwelijk".
Dat lijkt me erger...

xav

Citaat van: Pascal Keirens op zaterdag  8 januari 2011, 12:40:38
Geen seks voor het huwelijk, zo erg is dat nu toch ook weer niet?
Ik bedoel, met blanke vrouwen is er vaak sprake van "geens seks na het huwelijk".
Dat lijkt me erger...


:lachen: heel juist

Thomas

@ Pascal, in deze heb je volkomen gelijk  :lachen: