Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Oei

Gestart door Thomas, woensdag 5 januari 2011, 13:42:07

Vorige topic - Volgende topic

Thomas

Geen sex voor het huwelijk? euhm is dat gewoon in de Filipijnen?


Luke

Jap! Breek die tent maar af  :lachen:

xav

Citaat van: Thomas op woensdag  5 januari 2011, 13:42:07
Geen sex voor het huwelijk? euhm is dat gewoon in de Filipijnen?





:lachen:  yup... ze zijn daar allemaal zo katholiek dat het geen zin heeft om aan te dringen  :haha:

allee... in het openbaar toch  :happy2:


josv

Citaat van: Thomas op woensdag  5 januari 2011, 13:42:07
Geen sex voor het huwelijk? euhm is dat gewoon in de Filipijnen?

Ja Thomas, sorry maar tis zo.........  Maar tis ook de Philippines waar niemand zich aan de regels houdt. Dus ga ervoor zou ik zeggen !!!! :copulatie:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Thomas

Ja lap, het is weer vandadde, ik had wel gedacht dat er addertjes onder het gras zitten...zal maar sneller vertrekken uit masao met haar om te 'travelen'  :shhh:

:lachen:

xav

Citaat van: Thomas op woensdag  5 januari 2011, 13:59:55
Ja lap, het is weer vandadde, ik had wel gedacht dat er addertjes onder het gras zitten...zal maar sneller vertrekken uit masao met haar om te 'travelen'  :shhh:

:lachen:

zoals ik al zei... in het openbaar zijn het allemaal engeltjes... maar eens de deuren gesloten zijn..............................................  :floet:

tis dan ook nog tezien of ze nog maagd is of niet... als ze nog maagd is, dan kan het wel eens moeilijk worden...  :denk:

Thomas

Pfff, dit lijkt meer op chantage dan op iets samen rustig opbouwen.
Weet je, we gaan samen travelen dan, zei ik, antwoord: eerst trouwen....huh :denk:
Waarom niet samen het land doorkruisen? Ik kan niet slapen met jou eer we trouwen...
oké, 2 kamers dan eh......neen, eerst trouwen
Ik kan toch niet de ganse tijd bij jou thuis blijven? Jawel, tot we getrouwd zijn!
jamaar, ik ga niet 6 maanden bij jou thuis blijven hoor, ik wil het land zien, antwoord, wel dan is het beter dat je direct trouwt met mij....tjah
Ik begrijp dat niet echt hoor, je kan toch niet verlangen dat ik onmiddellijk trouw met jou zeker? Waarom niet? Daaah :crazy:

Dus, ze zet mij in een patstelling...
Ik weiger natuurlijk om te trouwen, maar het klikt echt tussen ons (al is dat wel relatief) Ik denk dat ze onder druk gezet wordt door haar ouders of iets, maar wat kan ik daar aan doen om die situatie om te keren? Of hou ik het nu liever voor bekeken omdat er toch geen dialoog meer mogelijk is?  :confused2:

Iemand hier raad/ervaring mee?

opinie

Moeilijk om zo in te schatten.
Bekijk het eens van de andere kant. Wat als zij vindt dat ze erin geluisd wordt? Zes maanden wippen en misschien zwanger worden en dan zie je hem niet meer. Er zijn helaas venten die dat doen! Zelfs trouwen, een maand van datte en dan vaarwel.

Hoe is de omgeving? Voorheen gehuwd of kinderen? Zijn er kinderen zonder vader bij de zussen? Zijn de ouders streng gelovig of juist niet?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Thomas

Wel, heel moeilijk in te schatten natuurlijk omdat ze de oudste is met 22 lentes, ze is wel, alsook haar oudste broer afgestudeerd.
Ze heeft mij al een paar keer voorgesteld om aan haar papa te vragen om ons nu al te verloven (terwijl ik voor de pc zit :confused2:), en later te trouwen (als ik daar ben :benweg:), wat mijn vermoeden voedt dat de ouders daar redelijk de touwtjes in handen hebben...diepgelovig dan?

Ze gaat wel veel naar de kerk daar, nu weet ik niet of iedereen dat daar doet of dat het een kleine groep kerkgangers zijn die dat doen. Wat ze wel onmiddellijk vroeg was of ik Katholiek was. Toen ik zei dat ik Katholiek niet praktiserend was was ze nogal van de kaart, omdat ze dat niet echt kon vatten...  :crazy:. Het moet het cultuurverschil zijn denk ik dan wel. 

Omtrent die nikon d80 lader...
Nikon EN-EL3e
Li-ion 7.4V 1500mAh


Groetjes

Thomas

#9
Citaat van: opinie op woensdag  5 januari 2011, 17:36:02
Moeilijk om zo in te schatten.
Bekijk het eens van de andere kant. Wat als zij vindt dat ze erin geluisd wordt? Zes maanden wippen en misschien zwanger worden en dan zie je hem niet meer. Er zijn helaas venten die dat doen! Zelfs trouwen, een maand van datte en dan vaarwel.

Dat is idd wat ze zei tegen mij, precies hetzelfde eigenlijk, ze denkt dat ze geframed gaat worden...tjah, daar kan ik inkomen natuurlijk, maar waar is de symbiose dan?