Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

stip66

#80
Citaat van: Rich op woensdag 24 februari 2010, 20:32:33



Citaat


, en je moet gedurende 12 volle uren op hun laagdunkende smoel kijken.

oogbeschermers,


Als je hun smoel niet wilt zien ?    Je hebt toch "oogbeschermers" gekregen?  :lachen: :lachen:

Hehehehehe  Rich, ik bedoel dat je oogbeschermers bij Ethiad krijgt, bij KLM kun je voor deze handige attributen hun rug op. Gierigheid is primo bij KLM !  :lachen:

Mawibata



Er scheelt blijkbaar iets aan de quote in de postings.  :ikkeniebegrijp:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Amice

Citaatvoor veel minder reis je met Ethiad

Daar staat dan weer tegenover dat je de hele tijd naar "gabadagabada" mag luisteren, op je TV scherm onontkoombaar herrinert wordt waar mekka ligt en veelal اÙ,,صفحة اÙ,,رئيسية gebrabbel te lezen krijgt.

Daarnaast ondersteunt men daarmee de economie van het middenoosten in plaats van die van de eigen heimat.
Waar blijft de solidairiteit van de inwoners uit het land die de eerste europese president leveren?? Foei  :neeneenee:
:biggrinn:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

stip66

#83
Hehehehehe, ge zou verschieten hoeveel "  :nederlandsevlag: landverraders " op deze toestellen zitten.

Het zijn de Arabs die KLM nemen  :lachen:

En daabij, deze bandieten bestelen hun eigen landgenoten:

Vertrek vanuit Frankfurt â,¬ 715 
Vertrek vanuit Schiphol â,¬ 960

Met hetzelfde vluchtnr welliswaar.  :weetikniet:

Waar zit hier nog enige vorm van patriotischme ???? Juist, in hun arrogantie en het bestelen van hun eigen volk !

Ik vlieg enkel en alleen nog met Ethiad, prima service en geen gezeur over het aantal wiskey cola's  :lachen:

Amice

CitaatEn daabij, deze bandieten bestelen hun eigen landgenoten:

Dat is enkel een opvoedkundige methode om u te leren dief van eigen portemonnee te zijn.  :floet:


:lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

hallo allemaal .
wij willen van  15-7 tot 15-8-2010 vakantie houden ,[ORMOC] we zijn gebonden aan deze data ivm school vakantie , natuurlijk kunnen we een paar dagen eerder of later.

wie weet gunstige tikcets voor dit tijdstip? 3 volw en 1 kind 6 jaar.

en hoe zit het bij KLM  met een beetje overgewicht  :zwanger: ha ha , dit draag ik nu eenmaal mee [ en dan niet als bagage ha ha ] moet ik hier voor een extra stoel , en hoe weet ik dit . wat zijn prezies de maten, en hoe kom ik dit te weten.

bvd voor reactie.

jens.........

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

callebaut

Hallo Jens

Er is nu een vliegverbinding manila - ormoc  dagelijks ik dacht in de namiddag .....
wat betreft overgewicht , je bedoelt jezelf of de bagage ...... zijn heel streng wat betreft de bagage , laats 2 kilo uitnemen of bijbetalen  ong 27 euro de kilo ......

Mawibata





Piloten KLM zullen koffie en thee schenken op vliegtuig






Piloten van luchtvaartmaatschappij KLM gaan de komende maanden als steward aan passagiers koffie en thee schenken. Door de slechte economische situatie is er niet voor alle piloten werk in de cockpit. Dat schrijft het AD.
De vakbond van het cabinepersoneel vindt het een 'prachtig plan' en ook de piloten zelf hebben er niets op tegen. Het gebeurt vrijwillig en een deel van hun tijd blijven de piloten gewoon wel als kapitein actief.

Eerder al bood KLM piloten deels een baan op de grond aan om ze niet werkloos thuis te laten zitten of te ontslaan. (hlnsydney/kve)


http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1072203/2010/02/25/Piloten-KLM-zullen-koffie-en-thee-schenken-op-vliegtuig.dhtml


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Robert

Citaat van: jens op donderdag 25 februari 2010, 06:46:12
hallo allemaal .
wij willen van  15-7 tot 15-8-2010 vakantie houden ,[ORMOC] we zijn gebonden aan deze data ivm school vakantie , natuurlijk kunnen we een paar dagen eerder of later.

wie weet gunstige tikcets voor dit tijdstip? 3 volw en 1 kind 6 jaar.

en hoe zit het bij KLM  met een beetje overgewicht  :zwanger: ha ha , dit draag ik nu eenmaal mee [ en dan niet als bagage ha ha ] moet ik hier voor een extra stoel , en hoe weet ik dit . wat zijn prezies de maten, en hoe kom ik dit te weten.

bvd voor reactie.

jens.........


Prijzen zijn voor die periode nu nog vrij hoog, zo rond de 1200 euro, zowel bij Cathay als KLM. Verder hoef je geen extra stoel te boeken, men zal zeker proberen je een goede stoel te geven. KLM heeft nu dat comfort class, moet je extra voor betalen, maar vind dit niet echt veel voorstellen, leuke marketing truc om wat extra geld binnen te krijgen.

Luc

Citaat van: callebaut op donderdag 25 februari 2010, 07:08:06
Hallo Jens

Er is nu een vliegverbinding manila - ormoc  dagelijks ik dacht in de namiddag .....
wat betreft overgewicht , je bedoelt jezelf of de bagage ...... zijn heel streng wat betreft de bagage , laats 2 kilo uitnemen of bijbetalen  ong 27 euro de kilo ......

Mijn vrouw had deze maand weer prijs. De vlucht naar Manila ging normaal door maar de terugvlucht werd de avond ervoor afgelast. Ze heeft dan de volgende dag uren bij PAL gezeten om het ticket gratis te veranderen naar Tacloban.

De piloot van de heenvlucht was een gepensioneerde Duitse piloot.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.