Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

rudy1962

Hey Xav,
Indien er geen vulkanische storingen zijn, vertrek ik volgende week vrijdag naar de  :smiley-philippines: ,na een afgelaste vlucht vorige maand.Ik heb ook voor Etihad gekozen omwille van de prijs,blijft idd stukken goedkoper dan andere maatschappijen.Ik meen me te herinneren dat je hier een tijdje schreef dat je nooit meer met Cebu Pacific vliegt, graag weten we waarom natuurlijk  :jajaja:

Johan En Elvie

Wij Vliegen op 23 november 2010 naar Manila met Etihad en terug op 30 december 2010 voor 718,06 euro per persoon (dossierkost inbegrepen)
Eerst waren wij van plan om te vertrekken op 26 november en terug te komen op 7 januari 2011 maar aangezien de toestellen dan reeds zo goed als volboekt waren was de kostprijs in eens meer dan 300 euro meer.
Daarom hebben wij er voor gekozen op een enkel dagen eerder te vertrekken en een weekje eerder terug te komen.
Kerstdag in de filippijnen dus en Nieuwjaar vieren hier.
KLM zal me niet meer zien zoveel is zeker.
Misschien heb ik hiermee ook eens een slechte ervaring en zeg ik later misschien juist hetzelfde, zo zal het nog komen dat ik met niemand meer naar daar vlieg en dan? misschien met het schip in een container  :lachen:
of anders met de wagen  :jajaja: of misschien met de fiets  :happy: ofwel te voet  :ikkeniebegrijp: :benweg:
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Phille

Citaat van: xav op dinsdag 11 mei 2010, 15:36:18
ik heb nu voor de eerste keer met Ethihad gevlogen... en ik moet zeggen dat het me wat tegen viel bij de heen reis... zeer weinig been ruimte ( en ik ben al niet zo groot) , eten was ok maar kon geen snacks tussen door krijgen... en omdat ik nogal een film liefhebber ben had ik ook wel wat verwachtingen over het onboard entertainment... dat viel me eerlijk gezegt ook wel wat tegen...

maar op de terug vlucht was het helemaal anders... wel snacks te verkrijgen, veel meer been ruimte... entertainment was nog het zelfde... maar of Ethihad nu zoveel beter is dan KLM  :weetikniet: ... misschien is het personeel vriendelijker of zo, maar ik heb daar eigenlijk weinig van ondervonden want bij bijde maatschappijen kreeg ik vriendelijk waar ik om vroeg...

wat voor mij wel van belang is en wat mij een vaste klant zal maken bij hun is de prijs... als je voor 2 of 300 euro goedkoper kan reizen is voor mijn een zeer groot punt... en hun GUEST service met betere airmiles zal ook menig mensen bekoren als ze toch wel redelijk wat heen en terug vliegen richting Manilla...

mijn 2 euro cent ( die nu ondertussen wat minder waarde heeft  :happy2: )

:daag:
xav,

na twee vluchten (Brussel - manilla - Brussel) bereik je het zilver level en daarmee toegang tot de lounge, heb daar nu gebruik van kunnen maken en ik kan alleen maar nog positiever zijn, na deze vlucht bereik ik het gold level, komt daar speciale check-in bij; voor mij alleen maar redenen om trouw aan etihad te blijven. Wat de onboard service betreft kan ik alleen maar positief zijn, het enige minpunt dat ik zou kunnen bedenken is de ondertiteling van de films, als het dat maar is ...

xav

Citaat van: Phille op woensdag 12 mei 2010, 11:14:52
Citaat van: xav op dinsdag 11 mei 2010, 15:36:18
ik heb nu voor de eerste keer met Ethihad gevlogen... en ik moet zeggen dat het me wat tegen viel bij de heen reis... zeer weinig been ruimte ( en ik ben al niet zo groot) , eten was ok maar kon geen snacks tussen door krijgen... en omdat ik nogal een film liefhebber ben had ik ook wel wat verwachtingen over het onboard entertainment... dat viel me eerlijk gezegt ook wel wat tegen...

maar op de terug vlucht was het helemaal anders... wel snacks te verkrijgen, veel meer been ruimte... entertainment was nog het zelfde... maar of Ethihad nu zoveel beter is dan KLM  :weetikniet: ... misschien is het personeel vriendelijker of zo, maar ik heb daar eigenlijk weinig van ondervonden want bij bijde maatschappijen kreeg ik vriendelijk waar ik om vroeg...

wat voor mij wel van belang is en wat mij een vaste klant zal maken bij hun is de prijs... als je voor 2 of 300 euro goedkoper kan reizen is voor mijn een zeer groot punt... en hun GUEST service met betere airmiles zal ook menig mensen bekoren als ze toch wel redelijk wat heen en terug vliegen richting Manilla...

mijn 2 euro cent ( die nu ondertussen wat minder waarde heeft  :happy2: )

:daag:
xav,

na twee vluchten (Brussel - manilla - Brussel) bereik je het zilver level en daarmee toegang tot de lounge, heb daar nu gebruik van kunnen maken en ik kan alleen maar nog positiever zijn, na deze vlucht bereik ik het gold level, komt daar speciale check-in bij; voor mij alleen maar redenen om trouw aan etihad te blijven. Wat de onboard service betreft kan ik alleen maar positief zijn, het enige minpunt dat ik zou kunnen bedenken is de ondertiteling van de films, als het dat maar is ...


idd Phille... hun Guest programma is veel beter... heb ik voor mijn retour vlucht al bijna 17.000 airmiles... 5 zo'n vluchten maakt al een gratis vlucht... bij KLM zal je wat langer moeten sparen...
wat die lounge betreft... ik zal nog eventjes moeten wachten om daar iets te kunnen nuttigen  :happy2:

Robert

het miles programma van klm is inderdaad niks meer, ik heb mijn miles opgemaakt, ben net terug.
kijk nu gewoon ook naar de aanbiedingen. op zich is een tussenstop geen eens zo slecht. mijn laatste ervaring met klm was een slechte, veel turbulentie, dan is 13.5 uur wel erg lang moet ik zeggen.
kwam dus wel puur door de laatste vlucht, toen ik hoorde cabin crew take your positions moest ik al hoe laat het was, voor de goede orde dit was niet bij de start of landing. zat achterin, man wat een ellende. moet zeggen, ik kan er niet best tegen.
zat gisterenavond op de bank thuis en had nog het gevoel dat alles heen en weer aan het schudden was.

boldy

turbulentie heeft natuurlijk niks te maken met wat voor maatschappij je vliegt ,zoals ik het interperteer is het net als je de schuld bij de klm legt
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Phille

Juist, dit kan je niet op het conto van KLM schrijven, en achterin zitten is nooit gezellig; probeer ik altijd te vermijden.


Johan En Elvie

Wij  hebben nu voor het eerst geboekt bij etihad. Wij hebben dit gedaan via rijsagentschap joker.
Hoe kunnen wij die vliegmiles bekomen? gaat dit gewoon van zelf of moet je die aanvragen?
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Phille

als je al guest bent bij etihad had je dat kunnen invullen bij joker, heb ik zo gedaan en dat werkte prima, zo niet dan kan je lid worden van het Etihad frequent flyer programma dmv een registratie op de Etihad website.


Robert

Citaat van: boldy op vrijdag 28 mei 2010, 11:40:10
turbulentie heeft natuurlijk niks te maken met wat voor maatschappij je vliegt ,zoals ik het interperteer is het net als je de schuld bij de klm legt

nee hoor dat doe ik absoluut niet, dus was foute intepretatie van je. vond alleen de 13.5 uur nu erg lang duren.
en geloof me heb die vlucht al een keer of 15 gedaan, dus ging mij meer om de laatste vlucht. maar achterin is het zeker met die grote kist een stuk erger.