Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Waar zie jij dat? vr 26 heen ma 29 terug â,¬ 1400,-
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

stip66

Citaat van: Gago op woensdag 24 november 2010, 11:33:30
Ga es met de baas moeten gaan praten, maar die zit ziek thuis.  :negatief:

Omdat hij weet dat ge 12 dagen verlof gaat nemen  :lachen:

Rich

Citaat van: stip66 op woensdag 24 november 2010, 12:03:26
Citaat van: Gago op woensdag 24 november 2010, 11:33:30
Ga es met de baas moeten gaan praten, maar die zit ziek thuis.  :negatief:

Omdat hij weet dat ge 12 dagen verlof gaat nemen  :lachen:

Jaja, die baas zier de bui al hangen. Die denk bij zichzelf, het is weeral nie waar hé  :lachen:
Rich de Nederbelg.

Gago

Citaat van: Fail_over op woensdag 24 november 2010, 11:46:54
Waar zie jij dat? vr 26 heen ma 29 terug â,¬ 1400,-

FO denk dat je m'n bericht verkeerd hebt begrepen. in totaal heb ik nog iets van 12dagen.

en de datums waarop ik keek is 28/11 vertrekken en 12/12 terug.
Maar de baas zit thuis en heeft "voorlopig geen tijd om zich daar mee bezig te houden".  :crazy:

Wij altijd maar dat werken. pff zou je geen goesting hebben om hier alles te smijten en op het vliegtuig te stappen.   :benweg:

stip66

Citaat van: Gago op woensdag 24 november 2010, 14:11:07
FO denk dat je m'n bericht verkeerd hebt begrepen. in totaal heb ik nog iets van 12dagen.
en de datums waarop ik keek is 28/11 vertrekken en 12/12 terug.

Zou een onaangekondigd bezoek geen surprise zijn ?  :weetikniet:

Digos


Nou ik was zinnes om twee weken overtime op te nemen in de maand january, nu blijkt dat KLM mooie prijzen aanbied.

Vertrek op zaterdag 15/01/11 en terugkomst op zaterdag 29 january....heen en terug voor 606â,¬.

Veel plaatsen zijn er niet meer vrij.....maar ik zit ook met het probleem dat men chef juist deze week met verlof is  :crazy:

Wat ik maar wil aangeven is dat wanneer je het een beetje meezit, je echt voordelig en ook rechtstreeks kan vliegen naar de phils.

LIVE ONCE - LIVE IT

stip66

Citaat van: Digos op woensdag 24 november 2010, 22:02:17
maar ik zit ook met het probleem dat men chef juist deze week met verlof is  :crazy:

Misschien heeft hij hetzelfde probleem als Gago zijn baas ? Al groepstherapie overwogen ?  :lachen:

Digos


Gago's baas zat thuis ziek.....Mijn baasin is in verlof.

Kortom het hele probleem draait rond bazen M/V.......  :moord:


Maar vind het wel spijtig dat je zulke promotie's moet laten schieten.....

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

jiggy

Via bcd-travel deed ik volgende simulatie: 10/01-30-01 Antwerpen(tgv) - A'dam- Manilla (en terug uiteraard) voor 550 â,¬ !!!
Dit met KLM. Voordeel van de bcd-travel site : je ziet de prijzen voor meerdere data zodat je je reisplannen eventueel daarop kan afstemmen.

Digos


Kreeg vandaag een mailtje van www.klm.com.ph





Ik hoop dat ze er nu eindelijk uit zijn, probeerde gisteren nog een ticket voor april te vinden bij KLM.....maar was een zooitje.

LIVE ONCE - LIVE IT