Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Effe tussen door....

Probeerde vanavond online in te checken voor onze vlucht van morgen, zodat we dan al onze boarding passen hebben.....lukte niet.

Waarom juist, omdat we nu een ticket hebben geboekt.....eerst met de trein van Antwerpen Centraal naar Schiphol en dan naar MNL met een tussenstop van een uur in Tapei.

:negatief:

Ga je met de trein kan je niet online inchecken.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

boldy

#161
hmm dat slaat ook nergens op dat als je met de trein komt via dat ticket dat je niet online in kan checken  :negatief:
ik wens je een goeie reis . ik ben benieuwd hoe de vlucht verloop met die tussenstop in taipei want die heb ik over 4 weken ook.

dit vond ik op de website ,alleen de reden waarom je niet online in kan checken staat er niet bij :


Online inchecken is niet mogelijk voor:

Luchthavens waar online inchecken niet is toegestaan. In dat geval kunt u inchecken bij een selfservice incheckautomaat of bij de incheckbalie op de luchthaven.
Bekijk de incheckmogelijkheden per luchthaven
Kinderen van 5 tot 14 jaar wanneer zij reizen zonder begeleider van tenminste 18 jaar die in dezelfde reservering is opgenomen;
Passagiers die assistentie hebben aangevraagd en reizen zonder reisgenoot van tenminste 15 jaar oud die in dezelfde reservering is opgenomen;
Passagiers die vertrekken van een luchthaven waar online inchecken niet wordt aangeboden;
Passagiers die per trein vanuit treinstation Brussel-Zuid of Antwerpen Centraal naar Amsterdam Airport Schiphol reizen.
Vluchten, waarbij het eerste vluchtsegment wordt uitgevoerd door Alitalia (tenzij uw eindbestemming Amsterdam of Parijs is).

In bovenstaande gevallen vragen wij u op de luchthaven in te checken.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Herbie

Dat valt wat tegen, heb dat de 27ste mee gemaakt, eerst zeiden ze op het vliegtuig blijven, dan moest je er af. Dat is wel klote, je staat daar met honderden aan te schuiven om nog eens door die checkpoint te gaan met je handbagage. Plus nog andere passagiers die opstappen. Voor de rest goeie vlucht, al hoewel to Spleetogen hebben geen respect, naast mij zaten er twee. Al na dat de crew twee maal was gepasseert moesten ze nog altijd zeggen gordel aan doen , neerzitten, voor het eten nog erger  :moord: zaten dan nog te boeren als zotten  :shoot13lj7: die mannen. Anders wel een goeie vlucht gehad.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

boldy

hmmm  nou zal ut wel zien dan.  het is tog vreemd dat je uit moet stappen want ze hebben tog gezecht (tegen mij toen ik klm belde) dat je moet blijven zitten maargoed.

is de stop wel echt een uur of is die tog langer dan dat ze zeggen ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Digos


Hoorde deze week uit goede bron dat ze stoppen voor een uurtje in Tapei.

Ze mochten ook van de vlieger........ :smileyemoticonsjointom0:

LIVE ONCE - LIVE IT

shando

Citaat van: boldy op zaterdag 31 maart 2012, 07:13:30
ik wens je een goeie reis . ik ben benieuwd hoe de vlucht verloop met die tussenstop in taipei want die heb ik over 4 weken ook.



Vorig jaar een tussenstop gehad in tapei. Ik had een tussenstop van 4uur. Luchthaven vond ik zeer goed. Heel erg schoon. Kon vertrouwd eten bestellen. WC en douches waren erg schoon. Gratis internet doch beperkt. Kon tusendoor relaxen op bioscoopstoelen etc.... Qua mentaliteit veel beter dan de filipijnse.

josv

Citaat van: shando op zaterdag 31 maart 2012, 10:03:40
Qua mentaliteit veel beter dan de filipijnse.


Wat heeft mentaliteit te maken met een tussenstop op een luchthaven ? Teveel betaal je toch wel, personeel is vriendelijk ( om je centen ). Als ik een tussenstop moet maken in Cebu dan betaal ik ook teveel en het personeel is ook vriendelijk ( om m'n centen).............  :floet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Herbie

Citaat van: boldy op zaterdag 31 maart 2012, 08:04:45
hmmm  nou zal ut wel zien dan.  het is tog vreemd dat je uit moet stappen want ze hebben tog gezecht (tegen mij toen ik klm belde) dat je moet blijven zitten maargoed.

is de stop wel echt een uur of is die tog langer dan dat ze zeggen ?

Ja inderdaad, tegen mij ook dat je moest blijven zitten, maar ze wisselen van crew en alles word weer schoongemaakt, wel je headphone houden die nemen ze weg en je krijgt geen nieuwe  :negatief: je krijgt een half uur zeggen ze dan dan moet je lang aan schuiven terug. Ben al benieuwd voor de terug vlucht
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

shando

Citaat van: josv op zaterdag 31 maart 2012, 10:44:13
Citaat van: shando op zaterdag 31 maart 2012, 10:03:40
Qua mentaliteit veel beter dan de filipijnse.


Wat heeft mentaliteit te maken met een tussenstop op een luchthaven ? Teveel betaal je toch wel, personeel is vriendelijk ( om je centen ). Als ik een tussenstop moet maken in Cebu dan betaal ik ook teveel en het personeel is ook vriendelijk ( om m'n centen).............  :floet:

Met mentaliteit bedoel ik, de manier hoe die mensen de zaken aanpakken. Naar MIJN inziens vinden ze op de filipijnen alles wel best zolang het maar werkt.

Voorbeeld:
- ga eens naar de toiletten van beide luchthavens;
- bestel eens een maaltijd in beide luchthavens;
- kijk eens hoe de zaken georganiseerd zijn in beide luchthavens;
- etc, etc.

Een tussenstop in tapei is dan ook een aangename. :jajaja:

Het heeft niet met te weinig geld te maken. Het geld is er namelijk wel. De prijzen zijn vergelijkbaar.
In de 15 jaar dat ik in de Filipijnen kom is er bijna nog steeds niks veranderd op de luchthaven. Er komt genoeg geld binnen maar investeren, ho maar.

Zo is het met verschillende zaken zoals restaurants, winkels etc etc. hetzelfde.






bigfoot12345

Vorige zondag met klm van manila naar huis gevlogen en was nog directe vlucht,blij dat ze toen nog niet die tussenstop maakten