Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Robert op donderdag 25 februari 2010, 09:28:55
Citaat van: jens op donderdag 25 februari 2010, 06:46:12
hallo allemaal .
wij willen van  15-7 tot 15-8-2010 vakantie houden ,[ORMOC] we zijn gebonden aan deze data ivm school vakantie , natuurlijk kunnen we een paar dagen eerder of later.

wie weet gunstige tikcets voor dit tijdstip? 3 volw en 1 kind 6 jaar.

en hoe zit het bij KLM  met een beetje overgewicht  :zwanger: ha ha , dit draag ik nu eenmaal mee [ en dan niet als bagage ha ha ] moet ik hier voor een extra stoel , en hoe weet ik dit . wat zijn prezies de maten, en hoe kom ik dit te weten.

bvd voor reactie.

jens.........


Prijzen zijn voor die periode nu nog vrij hoog, zo rond de 1200 euro, zowel bij Cathay als KLM. Verder hoef je geen extra stoel te boeken, men zal zeker proberen je een goede stoel te geven. KLM heeft nu dat comfort class, moet je extra voor betalen, maar vind dit niet echt veel voorstellen, leuke marketing truc om wat extra geld binnen te krijgen.

oke jongens bedankt voor jullie reactie.
ik heb een aanbieding voor deze periode van nog geen 1100â,¬ pp met de klm. ik denk dat ik dit maar boek veel goedkoper kom ik niet uit.
dussuldorf is geen optie voor ons van wege te lange reistijden, maar dit scheeld wel bijna 100 â,¬ per pp.

jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

ganda


De maatschappijen die mij het meest konden bekoren waren Lufthansa en Singapore Airlines.
Middelmatig vond ik Air-France
Bedroevend was KLM
Rampzalig was Suisse-Air.


Phille

#102
Citaat van: jens op vrijdag 26 februari 2010, 06:41:01

oke jongens bedankt voor jullie reactie.
ik heb een aanbieding voor deze periode van nog geen 1100€ pp met de klm. ik denk dat ik dit maar boek veel goedkoper kom ik niet uit.
dussuldorf is geen optie voor ons van wege te lange reistijden, maar dit scheeld wel bijna 100 € per pp.

jens......

Effe gecheckt bij Etihad:

Zoals je aangaf, 3 volwassenen en één kind (6 jaar) = 3703,24 in totaal!

:daag:

stip66

kijk es op onderstaande links:

http://www.bmair.nl/index.htm

http://www.mariton.nl/en/1_1_return.htm

Bij Mariton travel hab ik reeds een eerste positieve ervaring

Succes

klootzakken (voorheen Jens)

tsja mariton , ik heb 2 maal bij mariton geboekt . en ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf niets te klagen had bij mariton .
maar ik hoor het ook vele malen anders , dan ging het niet goed .
naar te horen is mariton nergens bij aangesloten, en het kan dan ook maar zo zijn dat je je geld kwijt bent.

ik betaal dan ook een graag paar tientjes meer bij een reisburo dat wel verzekert is voor 1 en ander.

jens........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

gosternokke

Mariton bestaat overigens al zo,n 15 jaar, maar dat is natuurlijk geen garantie dat het financieel ook snor zit.  Overigens heb ik wel eens gelezen dat losse tickets nooit onder de garantiefonds vallen ,mocht de reisburo in financiele problemen komen, alleen complete reizen vallen onder het garantie fonds. Als dit inderdaad zo is maakt het niet uit  wanneer je een losse ticket koopt en geen complete reis, of het betreffende reisburo ergens bij aangesloten is of niet.  Iemand die weet of dit inderdaad zo is ??

Amice

Pas geleden vroeg mij nog iemand waar mariton is gebleven aangezien die voorheen op m.h. del pilarstreet zaten maar daar zijn ze weg,het bord hangt er nog wel.

Een goed reisburo waar veel nederlanders naar toe gaan is Filipinotravel. www.filipinotravel.com.ph niet enkel vanwege de nederlandse leiding maar meer nog vanwege de betrouwbaarheid, extra service, prijzen en backpacker specialiteit.
Bestaat ook al 12 jaar en heeft verschillende filialen,zowel in manila,als angeles city ,bohol, borocay en mindoro.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Mawibata



Citaat van: gosternokke op zaterdag 27 februari 2010, 20:42:32
Overigens heb ik wel eens gelezen dat losse tickets nooit onder de garantiefonds vallen ,mocht de reisburo in financiele problemen komen, alleen complete reizen vallen onder het garantie fonds. Als dit inderdaad zo is maakt het niet uit  wanneer je een losse ticket koopt en geen complete reis, of het betreffende reisburo ergens bij aangesloten is of niet.  Iemand die weet of dit inderdaad zo is ??


Je hebt gelijk Gosternokke  : 

Welke reizen vallen onder de garantie van SGR?

Onder de garantie van SGR vallen reisovereenkomsten, overeenkomsten van verblijf en overeenkomsten van vervoer (behalve luchtvervoer per lijndienst). Onder de SGR-garantie vallen onder andere:

-    Een pakketreis van een touroperator
-    Een door een reisbureau voor u samengestelde reis
-    De huur van een vakantiehuis
-    De huur van een camper
-    Bus-, trein-, en ferrytickets
-    Chartertickets

Gelezen op  :    :link: De Stichting Garantiefonds Reisgelden


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

infas

Vermits wij naar Cebu moeten hebben we niet voor Etihad gekozen maar voor Malaysian Airlines.
Ik heb dezelfde vlucht al eens gedaan in 2003....

Geboekt bij Joker in Gent voor 750â,¬ per persoon.

Brussel - Amsterdam
Amsterdam - Kuala Lumpur
Kuala Lumpur - Kota Kinobalu (tussenstop) - Cebu.

Dit vind ik heel aanvaardbaar voor deze prijs, ik moest vorige week voor de firma naar Munchen vliegen vanop zaventem en die lucht koste 630 euro met Lufthansa....

Rich

Wanneer heb jij die vlucht geboekt Infas?

Malaysian airlines is inderdaad interessant voor een vlucht naar cebu, maar meestal vol. Helaas
Rich de Nederbelg.