geld sturen vanuit Belgie naar de Filipijnen

Gestart door joselito, zaterdag 12 september 2009, 17:30:41

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Tja waarom dat na zoveel overtredingen nog niet gebeurd is mij een raadsel. :weetikniet:

Nodigt enkel uit om maar vervelend verder te gaan.

Ik mag er toch wel op wijzen dat de forumregels er niet voor niets zijn en soepele admin of niet, het lijkt me toch beter om de regels in waarde te laten dan langzaam maar zeker te laten ondermijnen. Soms dient men nu eenmaal inpopulaire maatregelen te nemen. :jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Marinero

Citaat van: Amice op dinsdag 19 juni 2012, 12:48:24
Tja waarom dat na zoveel overtredingen nog niet gebeurd is mij een raadsel. :weetikniet:

Nodigt enkel uit om maar vervelend verder te gaan.

Ik mag er toch wel op wijzen dat de forumregels er niet voor niets zijn en soepele admin of niet, het lijkt me toch beter om de regels in waarde te laten dan langzaam maar zeker te laten ondermijnen. Soms dient men nu eenmaal inpopulaire maatregelen te nemen. :jajaja:

Ja, als je wilt adverteren laat je bovenin het scherm toch een banner zetten. Die andere adverteerders gedragen zich ook netjes volgens de regels

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

tony

Je kan ook Via Suri-Change op hun belgische bankrekening storten!

Success!

Jacoby

Ik stuur altijd geld op met western union, is in elk postkantoor, je geeft een order en na twee uur kun je in elk agentschap van western union u geld afhalen.
super gemakkellijk en er is geen notering aan de overheid, bij bankstransaktie wordt u zending geboekt .
Hoe werkt het: je geeft de naam door aan wie je het geld wilt opsturen, en de locatie het land is voldoende.
je krijgt een bewijs van je storting en daar staat een nr op deze nummer geef je door aan diegene die het geld moet ontvangen en deze persoon kan met zijn paspoort en het nr het geld innen in eender welk kantoor ook van western union in het land.

vvjoris

Citaat van: Jacoby op maandag 24 september 2012, 10:24:47
Ik stuur altijd geld op met western union, is in elk postkantoor, je geeft een order en na twee uur kun je in elk agentschap van western union u geld afhalen.
super gemakkellijk en er is geen notering aan de overheid, bij bankstransaktie wordt u zending geboekt .
Hoe werkt het: je geeft de naam door aan wie je het geld wilt opsturen, en de locatie het land is voldoende.
je krijgt een bewijs van je storting en daar staat een nr op deze nummer geef je door aan diegene die het geld moet ontvangen en deze persoon kan met zijn paspoort en het nr het geld innen in eender welk kantoor ook van western union in het land.

Jacoby, lees eens de posts in dit verband: Western Union is de duurste manier om geld op te sturen, als jij geld teveel hebt moet je dat maar altijd met die gangsters doen .... coinstar, moneytrans en LCC werken op precies dezelfde manier en zijn MINSTENS de helft goedkoper en geven ALTIJD een betere wisselkpoers.

Merrk op dat 'grote' transacties ALTIJD geregistreerd worden, en mogelijk doorgegeven worden aan de overheid.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Mawibata


Citaat van: Jacoby op maandag 24 september 2012, 10:24:47
Ik stuur altijd geld op met western union, is in elk postkantoor, je geeft een order en na twee uur kun je in elk agentschap van western union u geld afhalen.
super gemakkellijk en er is geen notering aan de overheid, bij bankstransaktie wordt u zending geboekt .


Citaat van: Anakin op donderdag  7 juli 2011, 20:47:45
zolang je in belgie woont,is western union beste,dat is juist

Misschien dat ik ook maar ga overschakelen naar Western Union ipv Moneytrans.
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

vvjoris

Citaat van: Mawibata op maandag 24 september 2012, 10:31:52

Citaat van: Jacoby op maandag 24 september 2012, 10:24:47
Ik stuur altijd geld op met western union, is in elk postkantoor, je geeft een order en na twee uur kun je in elk agentschap van western union u geld afhalen.
super gemakkellijk en er is geen notering aan de overheid, bij bankstransaktie wordt u zending geboekt .


Citaat van: Anakin op donderdag  7 juli 2011, 20:47:45
zolang je in belgie woont,is western union beste,dat is juist

Misschien dat ik ook maar ga overschakelen naar Western Union ipv Moneytrans.

Ik weet niet welke beweegredenen jullie hebben om geld weg te gooien.

De koers bij WU is altijd 1 a 2 peso minder dan bij eender andere wisselservice, en de kost is voor een bedrag van meer dan 75 euro 10 euro of zelfs iets meer, terwijl bij LCC 4 euro en coinstar 5 euro en om de zoveel zendingen heb je er een gratis

100 euro met WU geeft dus eigenlijk 90 euro met al was het maar 1 peso minder aan stel op dit moment ongeveer 52 peso voor een euro: 4680 pesos
100 euro met LCC geeft dus eigenlijk 96 euro met dus een peso meer, dus reken ik met 53 peso voor een euro: 5088 pesos

met deze (fictieve) cijfers krijgt uw vriend, vriendin of asawa in de  :smiley-philippines: voor hetzelfde bedrag 408 pesos minder
als je 100 euro per maand opstuurt is dat dus bijna 5000 pesos, en in werkelijkheid is het dus meer....

Met LCC kan afgehaald worden bij elke BDO, en in elke M.Mhullier, en dat zijn veel meer locaties dan WU heeft, bij Coinstar is het hetzelfde verhaal, maar dan BDO en Cebuana Lhullier, waarvan er veel 24u per dag open zijn, en de transfer neemt maximum 30 minuten in beslag.

M.i. kan de reden om met WU te sturen enkel zijn dat het superdringend is en er geen enkele andere mogelijkheid is, dat je niet op 5000 pesos moet kijken, of graag de Amerikanen sponsort....

Zolang je in België woont, is Western Union het duurste, dat is juist

(nb: in Hong Kong bijvoorbeeld, is Western Union véééééééééééééééééééééééééél goedkoper)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Rich

Western Union is gewoon veel te duur. Paar jaar geleden eens wat mee gedaan, maar mij zien ze nooit of te never meer.
Dan zijn er wel wat andere mogelijkheden dacht ik, zoals hier al zo dikwijls werd aangehaald.
Rich de Nederbelg.

Gago


Western Union is rampzalig duur.
Ik werk steeds met Ria. Waar je iets van 5 euro kosten betaald, en het geld is ook direct beschikbaar in de Phills.

Maar ik heb opgevangen dat je die familiale steun ook zou kunnen op uw belastingsaangifte inbrengen.   :weetikniet:
Weet iemand hier meer over??

groetjes