geld sturen vanuit Belgie naar de Filipijnen

Gestart door joselito, zaterdag 12 september 2009, 17:30:41

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

Niet dat ik aandelen bezit in LCC maar daar vragen ze 4 eur voor kosten en elke vijfde keer geen kosten. Een keer moet je naar hun kantoor gaan en verder kan je het online doen; zij hebben ING rekening. Ze nemen ongeveer 1 à 1,50 op de koers maar ja dat is moelijk te controleren want het schommelt per minuut.
Groeten

mistico

ik betaalde bij pnb paribas om 20 euro over te maken naar fhilp 65 euro dat vid ike heel kostelijk maar hoe zit het als je permanent in de fhilp verblijft hoe doe je dat dan je pensioen mandelijks ontvangen aldaar ??

www.asiatrade-oostende.com

 beste vvjoris

de kost om naar de filippijnen te sturen is 5â,¬ ongeacht het bedrag, en aan competitieve rate

eenmaal je geregistreerd bent, dus voor de eerste keer wel even langskomen,

kan je altijd geld storten op

onze BE rekening en dan sturen wij u de code per email

een dagje aan zee  :thumb:

mvg


vvjoris

Heb net boos berichtje geschreven maar weer verwijderd....
Ik vergiste me daar er blijkbaar twee topics zijn over dit (exact hetzelfde) onderwerp...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Dreamer1975

Hier ook even reageren...

Ik had nog nooit een â,¬ gestuurd naar mijn vrouw,maar nu ons kindje geboren is en mijn vrouw een tijdje werkloos was stuur ik nu uiteraard wel geld om in het levensonderhoud van ons kindje te voorzien.Ondertussen werkt mijn vrouw nu terug en stuur ik nu terug wat minder.Ik moest dus een service vinden die toeliet van af en toe kleine bedragen te sturen zonder dat het al teveel geld kost en heb hierbij uiteindelijk gekozen voor de manier van Koy.
Ik heb een citibank rekening geopend en de atm kaart aan mijn vrouw gegeven.Er is echter een klein verschil met Koy zijn situatie,Koy spreekt over in het kantoor van citibank af te halen zonder kosten,maar voor mijn vrouw kan ze gewoon aan eender welke atm geld afhalen zonder extra kosten.Het hebben van deze rekening kost me wel 4,50â,¬/maand.Ik doe er zelf ook verder overschrijvingen en betalingen mee,dus handig en volgens mij niet zo héél duur,je betaalt immers overal kosten om een rekening te hebben hier.
Ik zie perfect wat mijn vrouwtje afhaalt en hoef er me eigenlijk geen zorgen in te maken,ik wordt immers telkens door haar verwittigd wat ze gaat afhalen en waarvoor ze het nodig heeft.
Citibank is dus de oplossing voor wie regelmatig geld wil overmaken ipv af en toe eens een groot bedrag.

koy

Citaat van: Dreamer1975 op vrijdag  8 juni 2012, 06:39:25
Hier ook even reageren...

Ik had nog nooit een â,¬ gestuurd naar mijn vrouw,maar nu ons kindje geboren is en mijn vrouw een tijdje werkloos was stuur ik nu uiteraard wel geld om in het levensonderhoud van ons kindje te voorzien.Ondertussen werkt mijn vrouw nu terug en stuur ik nu terug wat minder.Ik moest dus een service vinden die toeliet van af en toe kleine bedragen te sturen zonder dat het al teveel geld kost en heb hierbij uiteindelijk gekozen voor de manier van Koy.
Ik heb een citibank rekening geopend en de atm kaart aan mijn vrouw gegeven.Er is echter een klein verschil met Koy zijn situatie,Koy spreekt over in het kantoor van citibank af te halen zonder kosten,maar voor mijn vrouw kan ze gewoon aan eender welke atm geld afhalen zonder extra kosten.Het hebben van deze rekening kost me wel 4,50â,¬/maand.Ik doe er zelf ook verder overschrijvingen en betalingen mee,dus handig en volgens mij niet zo héél duur,je betaalt immers overal kosten om een rekening te hebben hier.
Ik zie perfect wat mijn vrouwtje afhaalt en hoef er me eigenlijk geen zorgen in te maken,ik wordt immers telkens door haar verwittigd wat ze gaat afhalen en waarvoor ze het nodig heeft.
Citibank is dus de oplossing voor wie regelmatig geld wil overmaken ipv af en toe eens een groot bedrag.

Hoi Dreamer, is dat een speciale rekening die jij hebt geopend en hoe noemt die dan? Ik opende gewoon een zichtrekening en daar zijn geen maandelijkse kosten bij, maar nadeel is wel dat je moeten een CityBank afhalen in PH wil je extra kosten op de afhaling vermijden. Nu is zoals al gezegd niet overal een CityBank filiaal dus jouw oplossing is misschien wel de interessantste. Bedankt voor de info.

Koy
leven en laten leven...

Dreamer1975

Hey Koy,

Heb net eens gekeken en dit is een gewone zichtrekening voor zover ik zie,naam van deze zichtrekening is "comfort rekening",hoop dat je er iets mee bent.
En ik moet even iets corrigeren.....het is niet 4,50â,¬/maand,maar 5,50â,¬/ maand. Onderverdeeld in volgende kosten "maandelijkse kosten debetkaart 1,50â,¬" en "beheerskosten rekening 4â,¬".


www.asiatrade-oostende.com

wisselkoersen vandaag om 11.00 hr

coinstar 52.37 php
MoneyGram 51.01
WU 52.21
Lcc 52.05


boldy

je word niet goed van die spammers hier de laatste tijd . ik zeg geen melij mee hebben en bannen die handel de forum vervuilers :negatief:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Marinero

Citaat van: boldy op dinsdag 19 juni 2012, 11:15:58
je word niet goed van die spammers hier de laatste tijd . ik zeg geen melij mee hebben en bannen die handel de forum vervuilers :negatief:

Ja man, wat een gelazer allemaal opeens!! Het waren wel 7 berichten ofzoiets? Ik wil helemaal geen geld versturen, ik kom het liever zelf brengen ?!