Filippijnen toch nog een keer op de eerste plaats

Gestart door balikbayan, donderdag 7 juli 2011, 08:26:47

Vorige topic - Volgende topic

balikbayan

#10
Nou zeg wat een verschil pfffffff

Sorry ik merk er dus geen K van behalve dat de tabak er iets losser inzit.

Ik heb mijn buurvrouw een slof gegeven want ik stopte en die zei ook dat het prima rookte  :biggrinn:

Dus ik ga met Rich mee Ik (Ollander) merk er niks van als het 90 P scheelt is verdorie 4 biertjes  :happy:

Plus nep zijn ze volgens mij niet

Head Office
PMFTC Inc.
27th Floor, Tower One, The Enterprise Centre
6766 Ayala Avenue corner Paseo de Roxas
Makati City 1200
Philippines

Manufacturing Facility
PMFTC Inc.
Phase 3, Lot 1B, First Philippine Industrial Park
4232 Tanauan City
Batangas
Philippines

ladgar

Dat zijn daar echte Marlboro's gemaakt door een fabriek van Philip Morris zelf , ook de Marlboro's voor Thailand enz worden daar geproduceerd.
De belg E.V. , die ook nog Our Place in Cebu uitgebaat heeft , had een achttal jaren geleden een bloeiende affaire door met volle containers Marlboro's daar gekocht naar Europa te verschepen.

koy

Nep of geïmporteerde Marlboro's,... ze geven je beide kanker op termijn  :applaus:
leven en laten leven...

Pieter-Jan

Die marlboros zijn volledig echt. Je kunt er buitenlandse kopen in sommige stalletjes. vandaar dat die duurder zijn. Is eigenlijk net hetzelfde vergif waar ik aan die prijs nooit vanaf zal geraken. :crazy:

balikbayan

#14
Jawel hoor gewoon een pleister plakken van Niquitin.

Die werken bij mij prima enige waar ik last van heb is de gewoonte dat ik steeds kijk waar heb ik ze neergelegd oh nee ik was gestopt.

En ik rookte 1,5 pakje camel per dag  :lachen:

Ps ik maak geen reclame voor niquitin maar het grappige is ze hebben pleisters met diverse sterktes

Stap 1 21 mg
Stap 2 15mg
Stap 3 7mg

Kosten allemaal 20 euro maar na een week knip je gewoon de stap 1 door midden lol

Koy roken is ongezond waar krijg je tegenwoordig geen kanker van ?

Mensen worden ouder en ouder dus krijgt een groter gedeelte ook de gezond levenden kanker helaas

josv

Ik heb die dingen ook wel eens geprobeerd maar ze hielpen alleen tegen het roken als ik ze op deze manier gebruikte.



Dus maar weer 2 pakjes Winston per dag  :janken: Maar wel voor 23 pesos per pakje  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Pieter-Jan

Zouden die pleisters beschikbaar zijn hier in Davao? Heb al dikwijls gezegd tegen mezelf dat ik morgen stop. Alle sigaretten het huis uit, alle asbakken verstopt. Het eerste wat ik doe als ik mijn ogen opentrek is naar de sari-sari lopen achter een pakje sigaretten. Het langste hield ik het vol tot de middag. Je moet wel weten dat ik maar om 10uur opgestaan was. :happy2:

yepyep

Citaat van: balikbayan op vrijdag  8 juli 2011, 07:54:03
Jawel hoor gewoon een pleister plakken van Niquitin.

Die werken bij mij prima enige waar ik last van heb is de gewoonte dat ik steeds kijk waar heb ik ze neergelegd oh nee ik was gestopt.

En ik rookte 1,5 pakje camel per dag  :lachen:

Ps ik maak geen reclame voor niquitin maar het grappige is ze hebben pleisters met diverse sterktes

Stap 1 21 mg
Stap 2 15mg
Stap 3 7mg

Kosten allemaal 20 euro maar na een week knip je gewoon de stap 1 door midden lol

Koy roken is ongezond waar krijg je tegenwoordig geen kanker van ?

Mensen worden ouder en ouder dus krijgt een groter gedeelte ook de gezond levenden kanker helaas

:thumb:

Ik heb deze ook meegenomen uit Nederland en deed ze alleen op als ik behoefte had aan een sigaret. De eerste twee dagen deed ik ze vaak op, naderhand alleen als ik echt behoefte had aan een sigaret. En dan voor de duur van 10-30 min per keer.

Ik rookte ook al een jaar of 18 en heb het boek gelezen van onderstaande link. Ben nu 5 maanden gestopt en moet zeggen dat het stoppen veel makkelijker ging dan ik verwachtte.
Boek: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-opluchting/666877152/index.html

Het boek veranderd je mindset t.a.v. roken en werkt goed.

Amice

Dat boek schijnt idd goed te zijn, heb het van n andere nederlander hier ook gehoord en die is na het lezen ook gestopt.

Nicotinel pleisters zijn hier ook verkrijgbaar ik dacht ze gezien te hebben bij mercury drug n jaar geleden.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Momenteel ben voor de 2e keer bezig om te stoppen met roken met Champix. Vorig jaar 3 maanden niet gerookt, en in de luchthaven van Hongkong terug begonnen ( moest 9 uur wachten daar)

Nu zit ik aan een 5 sigaretten per dag en tegen dat ik naar de Filippijnen vertrek deze maand hoop ik er vanaf te zijn, maar ik neem mijn pilletjes wel mee.
Pleisters hebben bij mij nooit geholpen en van zodra je ze niet meer gebruikt komt de zin in een sigaret weer terug.

Dat boek ga ik bestellen in ieder geval, en wie weet raak ik verlost van die troep.
Rich de Nederbelg.