Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Pak op maat gemaakt.

Gestart door fastlane, maandag 7 november 2011, 20:38:11

Vorige topic - Volgende topic

bigfoot12345

Ik trouwde op 8 augustus in een beach resort die we hadden afgehuurd.
Ik had dus ook gekozen om dit in een pak te doen en ik kan je verzekeren dat ik heb gezweet die dag onder de loden zon.
De dag nadien mijn voeten enorm gezwollen van de hele dag mijn gesloten schoenen te dragen.
Toch ben ik blij dat ik voor een pak koos als ik de foto's bekijk.

josv

Citaat van: bigfoot12345 op zaterdag 12 november 2011, 13:56:52
Toch ben ik blij dat ik voor een pak koos als ik de foto's bekijk.

Dat bepalen wij wel  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bigfoot12345

Natuurlijk,ik bedoelde enkel dat ik geen model ben die met alles goed staat. :biggrinn:

bananacreek

Citaat van: bigfoot12345 op zaterdag 12 november 2011, 14:53:30
Natuurlijk,ik bedoelde enkel dat ik geen model ben die met alles goed staat. :biggrinn:

Misschien toch wel........ :picsplease: :picsplease: :picsplease:....... :jajaja: :jajaja:

fastlane

Heb het deze morgen nog eens over dat pak gehad en het lot was me gunstig gezind blijkbaar. Dacht dat het een hele discussie ging worden
maar dat viel heel goed mee omdat haar oudste zus ook had gezegd dat een pak heel warm is zeker voor een bleekscheet die het niet gewoon
zijn. Zei vondt een barong ook beter dus dat was een grote hulp uit onverwachte hoek. Het gaat een barong worden gelukkig. Het pak kopen we
wel voor hier aan te doen.   

Fail_over

Goed zo, een pak is idd erg warm, ik ben zelf ook in barong getrouwd, het geeft ook een extra sjue aan je huwelijksdag, en je asawa ziet je volgens mij ook liever in barong dan een pak, de mijne iig wel.
Hij hangt hier nu buiten de kast, te wachten op een plaatsje op zolder of als lampekap  :denk:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

yepyep

Ja, en mijn asawa zag me graag in pak. Heb een 3-delig pak laten maken en grotendeels van de dag alleen mijn onderjas aangehouden. Da's net zo warm als een barong denk ik.


innka3

Citaat van: yepyep op maandag 14 november 2011, 11:05:32
Ja, en mijn asawa zag me graag in pak. Heb een 3-delig pak laten maken en grotendeels van de dag alleen mijn onderjas aangehouden. Da's net zo warm als een barong denk ik.



ik heb het trouwpak in hk (starferries) laten maken in 3 d .1ste dag aanmeten 2de dag passen 3de dag ophalen.
het was eigenlijk heel goedkoop maar eindigden (met een collega)elke avond in een mamasan bar. :shots: :cheers: :feestmutstoetertje:
was dus erg warm :haha: en een pak van armani was eigenlijk goedkoper geweest  :crazy:

bananacreek

Mooi voor een broek of pak...@ P90/m..... :thumb: :thumb:


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op woensdag 16 november 2011, 14:47:17
Mooi voor een broek of pak...@ P90/m..... :thumb: :thumb:


creek jij bent natuurlijk goedkoop uit met de aankoop van de stof , als ik zo naar de foto,s van je kijk hier op het forum ,heb je aan 1 streep van die stof al genoeg .
ik hoop niet dat je kwaat word ,want het is natuurlijk als grap bedoeld. :lachen:.

het is indd een mooie stof.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.