Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Pak op maat gemaakt.

Gestart door fastlane, maandag 7 november 2011, 20:38:11

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: jens op woensdag 16 november 2011, 17:51:33
Citaat van: bananacreek op woensdag 16 november 2011, 14:47:17
Mooi voor een broek of pak...@ P90/m..... :thumb: :thumb:


creek jij bent natuurlijk goedkoop uit met de aankoop van de stof , als ik zo naar de foto,s van je kijk hier op het forum ,heb je aan 1 streep van die stof al genoeg .
ik hoop niet dat je kwaat word ,want het is natuurlijk als grap bedoeld. :lachen:.

het is indd een mooie stof.


Nee, ik heb geen enkele reden om kwaad te worden...
Maar ik zoek meestal naar het wat goedkopere spul, om er soms achter te komen dat goedkoop duurkoop is.....een s een Klootzak...altijd een Klootzak... :happy: :happy:

Ja, nu begrijp ik het pas betreffende de 1 streep.....Ik ben bang om dood te gaan dus moet ik op goed gewicht blijven (65kg) op deze oudere leeftijd van bijna 65.... :jajaja: :jajaja:

U zou zeggen: " Ja, Kloot je bent bang om dood te gaan, en waarom rijden jullie daar dan zonder helm?"
Antwoord: "Een mond vol tanden"....stilte.... :floet:

bananacreek

Hier zoek ik ook altijd naar een leuk "3-delig pak"...maar toe nu toen nog niets zoals de maat 46 schoenen.. :neeneenee: :neeneenee:


klootzakken (voorheen Jens)

creek heb jij schoenmaat 46 ? . ik had het al gedacht , die kloot leeft op grote voet. :thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Citaat van: jens op vrijdag 18 november 2011, 07:11:30
creek heb jij schoenmaat 46 ? . ik had het al gedacht , die kloot leeft op grote voet. :thumb:


Juist ik heb schoenmaat 46 en heb als broekmaat (tallie) 82cm (32")



P2400 in de "surplus"..... :negatief: :negatief:




xav

nooit gedacht om eens een trip naar manila te maken Creek...? ik heb daar "deftige" schoenen gekocht voor 600P, wel maar maatje 43... volgens mij is jou trip vlug terug betaald als je zo enkele paren meeneemt naar huis...

bananacreek

Citaat van: xav op vrijdag 18 november 2011, 14:00:58
nooit gedacht om eens een trip naar manila te maken Creek...? ik heb daar "deftige" schoenen gekocht voor 600P, wel maar maatje 43... volgens mij is jou trip vlug terug betaald als je zo enkele paren meeneemt naar huis...


Ja, leuk in principe maar dat is 3 maten te klein...en ik haat Manila...ga veel liever naar Cebu
Ik ben in het jaar 1999 voor het laatst in Manila geweest....

xav

Citaat van: bananacreek op vrijdag 18 november 2011, 14:21:39
Citaat van: xav op vrijdag 18 november 2011, 14:00:58
nooit gedacht om eens een trip naar manila te maken Creek...? ik heb daar "deftige" schoenen gekocht voor 600P, wel maar maatje 43... volgens mij is jou trip vlug terug betaald als je zo enkele paren meeneemt naar huis...


Ja, leuk in principe maar dat is 3 maten te klein...en ik haat Manila...ga veel liever naar Cebu
Ik ben in het jaar 1999 voor het laatst in Manila geweest....

misschien is er al veel veranderd in die 15 jaar  :biggrinn:

maat 46 hadden ze ook hoor...

bananacreek

Dank u voor de tiip, en inderdaad als de prijs beneden de P1000 zou zijn is mooi meegenomen.... :happy:

Argao

Citaat van: josv op dinsdag  8 november 2011, 16:18:53
Even @ fastlane : Weet je wel hoe warm zo'n pak kan zijn in de PH ?? Zeg gewoon dat je in de PH-traditie wil trouwen, barong met 'n t-shirtje eronder. Is veeeeeel relaxter en je maakt nog 'n goeie indruk tov je schoonfamilie !!
Nou inderdaad, op mijn trouwdag was zelfs een barong met een t-shirtje eronder veels te warm....  :zon7ie2: