Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Danny & Joana happy together

Gestart door callebaut, zaterdag 14 januari 2012, 02:51:45

Vorige topic - Volgende topic

westhoek

Is dat waar wat ze daar schrijven dat Joana eerst op een andere manier aan een visum wou komen via haar moeder ?
Ik heb er geen zaken mee, maar ja, het staat daar zo geschreven,...

Nederlandse

Tja, je hebt inderdaad de schijn tegen als je als 56-jarige een 21-jarig meisje naar Europa wilt halen.
:denk:

Je kan je inderdaad afvragen hoe 'verliefd' zij als 18-jarige (ze kennen elkaar ondertussen 3 jaar) werd op een 55+er.
:ikkeniebegrijp:
Je kan je afvragen wat liefde voor beide partijen betekent.

Wat betekende "verliefd zijn" en "liefde" voor Joana?
En wat betekent verliefd zijn" en "liefde" voor Danny?
:confused2:

Ook op dit forum is duidelijk te lezen dat de keuze van een Filippijnse vrouw veelal is gebasseerd op een beter leven, toekomstpersectief en financiële zekerheid.
:kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:

boomerang

Citaat van: Nederlandse op zaterdag 14 januari 2012, 13:38:17
Tja, je hebt inderdaad de schijn tegen als je als 56-jarige een 21-jarig meisje naar Europa wilt halen.
:denk:

Je kan je inderdaad afvragen hoe 'verliefd' zij als 18-jarige (ze kennen elkaar ondertussen 3 jaar) werd op een 55+er.
:ikkeniebegrijp:
Je kan je afvragen wat liefde voor beide partijen betekent.

Wat betekende "verliefd zijn" en "liefde" voor Joana?
En wat betekent verliefd zijn" en "liefde" voor Danny?
:confused2:

Ook op dit forum is duidelijk te lezen dat de keuze van een Filippijnse vrouw veelal is gebasseerd op een beter leven, toekomstpersectief en financiële zekerheid.
:kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:


Mij lijkt het geen onredelijke deal.

Een wat oudere westerling welke graag een wat jongere schoonheid naast zich ziet en een Aziatische welke graag een wat onbezorgder leven leidt.
Een eerlijke deal dus.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Nederlandse

#13
Citaat van: boomerang op zaterdag 14 januari 2012, 14:10:15
Mij lijkt het geen onredelijke deal.

Een wat oudere westerling welke graag een wat jongere schoonheid naast zich ziet en een Aziatische welke graag een wat onbezorgder leven leidt.
Een eerlijke deal dus.

Het zou dan wel redelijk zijn dat er dan wel de garantie is dat het de belastingbetaler niets gaat kosten als deze vrouw naar België wordt gehaald, nu niet en in de nabije toekomst niet.

Deze mevrouw is net 21.
Gestudeerd?
Werkervaring?
Nederlandse taalvaardigheid?

boomerang

#14
Citaat van: Nederlandse op zaterdag 14 januari 2012, 14:18:11
Citaat van: boomerang op zaterdag 14 januari 2012, 14:10:15
Mij lijkt het geen onredelijke deal.

Een wat oudere westerling welke graag een wat jongere schoonheid naast zich ziet en een Aziatische welke graag een wat onbezorgder leven leidt.
Een eerlijke deal dus.

Het zou dan wel redelijk zijn dat er dan wel de garantie is dat het de belastingbetaler niets gaat kosten als deze vrouw naar België wordt gehaald, nu niet en in de nabije toekomst niet.

Deze mevrouw is net 21.
Gestudeerd?
Werkervaring?
Nederlandse taalvaardigheid?

Onze vergrijsde maatschappij heeft alleen maar voordeel van wat viriele tot werken in staat zijnde jongere aanwas.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Nederlandse

#15
Citaat van: boomerang op zaterdag 14 januari 2012, 14:25:39
Onze vergrijsde maatschappij heeft alleen maar voordeel van wat viriele tot werken in staat zijnde jongere aanwas.

Tussen kunnen en willen zit een groot verschil ........


westhoek

Alles is daar verwijderd op dat forum.  :ikkeniebegrijp:

Ieder zijn ding, maar ik zoek bewust een nieuwe vriendin boven de 30. Ben er zelf 47. In het 'slechtste' geval een verschil van 17 jaar, dat is al erg genoeg  :lachen:

En niets mis mee dat ze op zoek zijn naar een beter leven, hoewel je daar niet altijd naar hier moet komen eigenlijk, ma kom, voorlopig zijn er nog voordelen.

Nederlandse

Citaat van: boomerang op zaterdag 14 januari 2012, 14:25:39

Onze vergrijsde maatschappij heeft alleen maar voordeel van wat viriele tot werken in staat zijnde jongere aanwas.

Laat Danny onze vergrijsde maatschappij dan een dienst bewijzen en naar de Filippijnen verhuizen!

Kano

#18
De kans op een echtscheiding in Belgie is 64%. Allemaal verstandshuwelijken of Belgen met een jonge buitenlandse partner?

http://www.clint.be/actua/binnenland/kans-op-echtscheiding-bedraagt-64-procent-belgi%C3%AB
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

josv

Citaat van: boomerang op zaterdag 14 januari 2012, 14:10:15


Mij lijkt het geen onredelijke deal.

Een wat oudere westerling welke graag een wat jongere schoonheid naast zich ziet en een Aziatische welke graag een wat onbezorgder leven leidt.
Een eerlijke deal dus.

Ja hoor, ieder z'n leven, hij blij en zij blij. Mijn vrouw en ik zijn a.s. maandag ook ( leeftijd bij elkaar ) 100 jaar !!!!!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....