Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Danny & Joana happy together

Gestart door callebaut, zaterdag 14 januari 2012, 02:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Danny

Gissen,gissen,gissen,Joana is ondertussen 22,ze was 20 toen ik haar leerde kennen,en wat betreft houden van....de meeste denken hier mijn vrouw en onze relatie beter te kennen dan wijzelf,ik ben wel degene die met haar getrouwd is.Maar ik versta sommige mensen wel,zich laten misleiden wat sommigen hier schrijven,anyway,ik & Joana weten wel beter,dit is het laatste dat ik hier geschreven heb.....we zijn gelukkig en niemand gaat dit ons afnemen.En waarom het forum van de petitie leeg is?Stalkers en spammers wilden ons alweer het leven zuur maken,deze mensen zijn op dit forum ook gekend.De moderator aldaar houdt een oogje in het zeil!

Ifugao

Citaat van: spo0n op maandag 16 januari 2012, 20:34:52
In de Filippijnen is het ook zo gemakkelijk om de dochter te huwen, zoveel te sneller, zoveel te liever ze het hebben.
Dit alleen al stinkt naar onraad en verkeerde bedoelingen!

Ruikt meer naar wanhoop dan dat het naar verkeerde bedoelingen stinkt.

Nederlandse

Citaat van: Ifugao op zondag 15 januari 2012, 00:21:38
Citaat van: Nederlandse op zaterdag 14 januari 2012, 13:38:17

Wat betekende "verliefd zijn" en "liefde" voor Joana?
En wat betekent verliefd zijn" en "liefde" voor Danny?


Mij God, waar bemoei je je mee. De mate van verliefdheid is nog steeds geen criterium in de aanvraag voor een visum.

Het lijkt mij wel degelijk van belang of Joana een visum wil omdat ze intens van haar partner houdt, of dat zij meer houdt van een financieel makkelijker leventje, en bij haar moeder wil zijn.

yepyep

Citaat van: Nederlandse op zondag 22 januari 2012, 11:36:29
Citaat van: Ifugao op zondag 15 januari 2012, 00:21:38
Citaat van: Nederlandse op zaterdag 14 januari 2012, 13:38:17

Wat betekende "verliefd zijn" en "liefde" voor Joana?
En wat betekent verliefd zijn" en "liefde" voor Danny?


Mij God, waar bemoei je je mee. De mate van verliefdheid is nog steeds geen criterium in de aanvraag voor een visum.

Het lijkt mij wel degelijk van belang of Joana een visum wil omdat ze intens van haar partner houdt, of dat zij meer houdt van een financieel makkelijker leventje, en bij haar moeder wil zijn.


vvjoris

Citaat van: Danny op maandag 16 januari 2012, 23:48:36
Gissen,gissen,gissen,Joana is ondertussen 22,ze was 20 toen ik haar leerde kennen,en wat betreft houden van....de meeste denken hier mijn vrouw en onze relatie beter te kennen dan wijzelf,ik ben wel degene die met haar getrouwd is.Maar ik versta sommige mensen wel,zich laten misleiden wat sommigen hier schrijven,anyway,ik & Joana weten wel beter,dit is het laatste dat ik hier geschreven heb.....we zijn gelukkig en niemand gaat dit ons afnemen.En waarom het forum van de petitie leeg is?Stalkers en spammers wilden ons alweer het leven zuur maken,deze mensen zijn op dit forum ook gekend.De moderator aldaar houdt een oogje in het zeil!

Het leeftijdsverschil tussen mij en Janice is 20 jaar. Mocht ik 30 zijn dan zou dat verschil wel erg groot zijn, en zou onze relatie quasi overal ter wereld illegaal zijn, en ik zou de relatie in dat geval ook degoutant vinden. Nu ben ik er echter 52, zij 32, en het lijkt ons de meest logische zaak van de wereld: we hebben mekaar gevonden via internet, een kans van 1 op zoveel miljoen, ik ben er in 2008 naartoe gegaan, en het klikte wel min of meer, en ik kom nu pas terug, en nu staat het voor ons vast dat we bij mekaar blijven voor het leven, want er is echt liefde. Nu heb ik ginder vastgesteld dat het zinloos is Janice naar hier te halen, we kennen mekaar nu beter, en ik weet: hier wordt ze het nooit gewoon. En toen ik van Hong Kong in Cebu aankwam was het net als thuiskomen...

Ik had nochtans van alles gepland en geregeld dat ik aan een visum voor Janice zou komen, maar dat is nu allemaal niet meer nodig. Ik moet nu door de papierwinkel om ginder permanent residence te krijgen, en wie weet trouwen we (ik denk het wel, maar ze moet nog antwoorden....), geen probleem meer voor residence; maar dan weer papierwinkel voor trouw.... En eens getroiuwd, kan ik me niet voorstellen dat mijn vrouw geen toelating krijgt om met mij naar Belgiƫ op vakantie te komen.... tenzij er een voorgeschiedenis is van op een andere manier aan een visum te komen, misschien met niet echt correcte documenten en/of verklaringen. Ik spreek me over niks uit, ken het dossier niet, heb het niet gevolgd, en mocht de petitie nog open zijn, dan zou ik zeker tekenen, niet dat ook maar een korreltje aarde aan de dijk brengt....

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.