Hoe heeft men zijn vrouw leren kennen,datingsite,vrienden....?

Gestart door Cosyns Guy, donderdag 26 januari 2012, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: Cosyns Guy op maandag  6 februari 2012, 22:39:14
Citaat van: boomerang op maandag  6 februari 2012, 10:43:11
Hoe heeft men zijn vrouw leren kennen........... is het topic.

Nu stel ik de vraag is het überhaupt mogelijk om een vrouw te leren kennen  :confused2:
geen probleem om een vrouw te leren kennen,zie bijgevoegde foto.
Het handboek om de vrouw beter te leren begrijpen



Volgens mij is dat maar deel 1 van de Filipina versie  :lachen: :lachen: :lachen:

schatjefe

op mijn verjaardag nu al 20 jaar geleden
en nog steeds heel gelukkig samen

mmai

Gewoon hier in Nederland.  Geluk hoef je niet altijd ver te zoeken!

Maar wel via cupidbay

Luke

Citaat van: mmai op zaterdag 25 februari 2012, 21:15:07
Gewoon hier in Nederland.  Geluk hoef je niet altijd ver te zoeken!

Maar wel via cupidbay

En hoe is ze in Nederland terecht gekomen?
Of is het al de 2de generatie...

mmai

Nee, ze is geen 2e generatie. Ze was ooit kortstondig met iemand anders.

vvjoris

Citaat van: Phille op donderdag  9 februari 2012, 08:40:45
Citaat van: Cosyns Guy op maandag  6 februari 2012, 22:39:14
Citaat van: boomerang op maandag  6 februari 2012, 10:43:11
Hoe heeft men zijn vrouw leren kennen........... is het topic.

Nu stel ik de vraag is het überhaupt mogelijk om een vrouw te leren kennen  :confused2:
Heel veel chatten, en er heel veel naartoe, zo leer je mekaar wel kennen.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

stijn54

Chatten is natuurlijk het begin maar is toch zo gemakkelijk om zich anders voort te doen dan dat je werkelijk bent. En kun je maar voor drie weken naar de Ph dan heb je hetzelfde probleem; te kort om elkaar goed te leren kennen. Zeker als je in hotels verblijft. Elke Filipina houdt ervan om op hotel te gaan.

vvjoris

Citaat van: stijn54 op zondag 26 februari 2012, 09:51:49
Chatten is natuurlijk het begin maar is toch zo gemakkelijk om zich anders voort te doen dan dat je werkelijk bent. En kun je maar voor drie weken naar de Ph dan heb je hetzelfde probleem; te kort om elkaar goed te leren kennen. Zeker als je in hotels verblijft. Elke Filipina houdt ervan om op hotel te gaan.


Chat is ook hoe het bij ons begon, maar dan ben ik in  :smiley-philippines: geweest, en de chat ging daarna door, en nu ben ik terug geweest, en we hebben mekaar toch al vrij goed leren kennen, we hadden enkele keren serieus ruzie, maar konden het steeds bijleggen, maar intussen werden de emoties ook intenser, en ook sex ging goed, hoe je 't ook draait of keert, dat heeft belang...

Nu is het zo allemaal op zijn pootjes aan t' vallen, ik had al begrepen dat het beter is dat ik naar  :smiley-philippines: ga wonen, dan Janice naar  :belgiesmiley: komt, en dat zijn we nu ook aan 't plannen. En waar we vroeger 1 of 2, maximaal 3 keer per dag chatten, is het nu dagelijks, en bel ik ook dagelijks voor ze gaat slapen ( 3 pm hier, 10 pm ginder), met Lycamobile kost dat 27 cent per minuut, en meer dan een paar minuutjes moet dat niet zijn....

Ik ga nu ook heel binnenkort terug, en hopelijk kan een huwelijk heel snel volgen, want mijn thuis is nu al Cebu....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

mmai

Citaat van: stijn54 op zondag 26 februari 2012, 09:51:49
Chatten is natuurlijk het begin maar is toch zo gemakkelijk om zich anders voort te doen dan dat je werkelijk bent. En kun je maar voor drie weken naar de Ph dan heb je hetzelfde probleem; te kort om elkaar goed te leren kennen. Zeker als je in hotels verblijft. Elke Filipina houdt ervan om op hotel te gaan.


Stijn,

Ik heb zelf een andere ervaring met het verblijf in de Filipijnen. Bij ons is nooit over hotels gesproken. Ik heb vanaf het begin samen met mijn vrouw bij familie geslapen. Dan leer je de familie, en je vrouw, pas echt kennen.

Herbie

met Lycamobile kost dat 27 cent per minuut, en meer dan een paar minuutjes moet dat niet zijn....

Dat is toch wel heel duur hoor om te bellen VoipAlot is momenteel de goedkoopste. Er zijn nog andere met de zelfste prijs maar deze is in  :dollareyes:  Altijd beter nog dan de zwakke  :eu:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.