Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

is er ook knolselderij te koop

Gestart door kamperman, dinsdag 21 februari 2012, 19:37:03

Vorige topic - Volgende topic

kamperman

Wat mij opvalt als ik op de markt of in de supermarkt loop, je kunt wel de blaadjes (loof) van de knolselderij kopen,
maar de knol zelf kan ik nergens vinden, nu zou ik graag weten of die wel te koop is, mijn asawa kan namelijk
heerlijke snert maken maar heeft daar wel een knolselderij voor nodig.

MadRed

Bij de hoogvliet liggen ze wel. Andere supers weet ik niet. Let er niet echt vaak op.

Budgie

@ Kamperman Heb die dingen afgelopen zaterdag nog gezien op de markt in Hengelo
Is wel een grote stal met een uitgebreid asortiment Mijn vrouw koopt er altijd verschillende pepers en comote Die vind je ook niet in de supermarkt.Is er in Kampen geen groenteboer met een behoorlijke zaak
Heb ze ook wel gezien hier bij C1000   Bij Aldi, Lidl en dat soort zaken hoef je ze inderdaad niet te zoeken.
Getting older beats the alternative -dying young

opinie

Als ik online kijk heeft de AH hem aan 1,19 en de zoete aardappels (camote, bataat) halen we al vaker bij Jumbo in NL of Colruyt in BE.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Lenn

Is er ook knolselderij op de Filippijnen?

Amice

Er is wel selery en leek (prei)
maar celeriac wat dan knolselderij zou moeten zijn ,ben ik nog niet tegengekomen.

Ik zal er eens naar speuren.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

kamperman

ik bedoel uiteraard op de filippijnen.
hier in nederland kun je ze bij iedere supermarkt kopen

josv

Citaat van: kamperman op woensdag 22 februari 2012, 07:15:40
ik bedoel uiteraard op de filippijnen.
hier in nederland kun je ze bij iedere supermarkt kopen


:happy2: :happy2: Volgens mij had je er "sukkels" achter willen zetten  :lachen:

Ik heb ze hier in Davao nog nooit gezien. Maar als Amice ze Celeriac noemt zal ik het eens navragen. Tenslotte is Mindanao de groentetuin van de PH ( zeggen ze  :weetikniet: )
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Digos


Het bestaat wel op de phils maar is zeldzaam denk ik.

Vond deze commentaar.....

Dizon farms grows celeriac. It is sometimes for sale in at the Shoemart or SM Grocery in Makati, usually displayed in the main lobby.
Best bet is to check on Friday or Saturday.
It's an unusual offering for Manila, so get a couple when you find it. I have a post on finding celeriac a few days before this post.


Bron

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Lenn

Bedankt digos,
Zo knolselderij kan hier dus wel groeien.Ik denk dat ik op zoek ga naar wat zaadjes.