Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

mijn reis 3 maand filippijnen

Gestart door bruno13, zaterdag 24 maart 2012, 19:27:02

Vorige topic - Volgende topic

bruno13

bedankt
toch erg he,als je die foto s ziet hoe gelukkig we zijn en dan komt het slechte nieuws dat de visum is gewweigerd,WAAROM TOCH? NE MENS MAG NIET MEER GELUKKIG ZIJN

Herbie

Ja inderdaad, denk dat die meiden die het interview afnemen in de ambassade jaloers zijn. Dat ze zelf niet naar Europa kunnen komen. Alhoewel ik denk dat zij geen problemen hebben daar mee. Hopelijk weet je de reden dinsdag al. Sterkte.

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

apollo

prachtige foto's met bijhorende commentaar.  :congratualtionsis0:  :thumb: :thumb: :thumb:

wij twijfelen of naar palawan of naar boracay..... of zullen we ze alle twee maar doen   :lachen:

vvjoris

Citaat van: Baliw-katok op zondag  1 juli 2012, 13:18:49
Citaat van: bruno13 op zondag  1 juli 2012, 11:03:46

we logeerden eerst in een cottage aan de beach 2 dagen en daarna in bulskamp in een zijstraatje uitgebaat door een belg en daar was het veel beter dan in die cottage,spijtig dat we het niet wisten maar nu wel hehehe



"Bulskamp Inn" ...  ik  had dit logement ook gevonden op internet ...  maar helaas geen website  :-(  

Bulskamp is een deelgemeente van Veurne (West-Vlaanderen) dus ik had al het vermoeden dat hier een Belg gevestigd was  ...  spijtig genoeg ben ik er niet  heen  gegaan  ....  ik was in februari ll  in El  Nido

De eigenaar (zijn naam is Eddy, blijkbaar) heeft er blijkbaar recent een gemaakt:

http://bulskamp-inn.webs.com/

ziet er proper uit, 1000 pesos zonder, 1400 pesos met Aircon
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

gosternokke

Citaat van: apollo op zaterdag 15 september 2012, 01:33:01
prachtige foto's met bijhorende commentaar.  :congratualtionsis0:  :thumb: :thumb: :thumb:

wij twijfelen of naar palawan of naar boracay..... of zullen we ze alle twee maar doen   :lachen:

  Boracay en Palawan zijn totaal onvergelijkbaar,  Boracay, een piepklein eilandje van zo 7 bij 2 kilometer slechts.  Terwijl Palawan  zo 600 kilometer lang is bij 50 breedt.

Beiden heel toeristisch, alleen het verscil is in Palawan merk je dat niet , omdat de oppervlak van het eiland groot is dat er veel toeristen zijn, terwijl je in Boracay bijn a struikeld over de toeristen.

Grote verschil is toch wel de mooie natuur  op Pakawan, Boraccay is bijna heelemaal volgebouwd dus weinig natuur meer over.