Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

mijn reis 3 maand filippijnen

Gestart door bruno13, zaterdag 24 maart 2012, 19:27:02

Vorige topic - Volgende topic

bruno13

inmiddels ben ik weer sinds vorige donderdag in belgie   grrrrr,i miss the philippines

boldy

ja dat zal zeker weer wenne zijn na 3 maanden te hebben verbleven op de filippijnen.
maar voordat je het weet ben je het tog ook weer gewoon hier .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Luke

Citaat van: bruno13 op woensdag 27 juni 2012, 16:21:54
inmiddels ben ik weer sinds vorige donderdag in belgie   grrrrr,i miss the philippines

Allee Bruno! Ge kunt nu toch stoere cafeepraat vertellen in "Het Pleintje"  :cheers:

bruno13

luke    hahahaaha da kan wel ja,ook bekend voor jouw ?

bruno13

10mei  vertrek puerto princesa palawan vanuit clark met een paraplu tegen de zon,bij aankomst paraplu tegen de regen hahaha

bus genomen richting caramay waar we 2 dagen verbleven bij Jaap en Alona en hun familie die daar een resort uitbaten,1u30 vanuit P.P PRIJS 130 pesos per persoon


lekker slapen

jaap

onze achtertuin of voortuin
jungle waterval tocht 2 uur trekken wandelen,barbeque zwemmen










terug van onze tocht

de aap van Jaap

michelle

we hadden een fijne tijd in caramay en nu op weg naar El Nido,bedankt mensen

Baliw-katok


gosternokke

Ja dank je Bruno en Michelle voor de fotoos  van ons resortje en de jungletocht die jullie geplaatst hebben.

  We hadden een paar gweldige dagen met jullie als gast.    :thumb:

  En ons restaurantje wat toen nog in de beginfase was is op een paar kleine dingen helemaal af. Echt mooi geworden.

bruno13







hier zijn ze terug,de verdwenen foto s    raar he


dat is goed,want jullie hebben een 5 star kok

gosternokke

Wat kan het leven toch soms goed zijn. Met een ijskoude San Miquel biertje,  bij een heerlijk verkoelende waterwal.     :thumb:
In de kleine vallei waar de waterval is ,lijkt het wel of er aircon is  zoveel koelte komt er van het koude water af.

De jungle tochten zijn echt een succes, en zijn eigenlijk van jong tot oud te doen. Het terrein is redelijk vlak ,behalve dan het laatste stuk , berg voor je de vallei in gaat, naar boven klimmen en aan de andere kant weer naar beneden.

Zelfs men kinderen van 10 en 11 doen het moeiteloos, en ik heb zelf slechte conditie,omdat ik nooit sport, maar ik heb nooi echt moeite.

DE Jungletocht duur minmaal 5 uur in totaal , maar kan ook hele dag afhankelijk hoe lang je bij de waterval wil blijven


Kosten voor 2 personen zijn 1000 peso, inclusief gids, eten en drinken.  Gids is door barangay verplicht gesteld.

   Nou met de regentijd word het wel iets moeilijker de riviertjes te doorwaden, water stroomt nu veel sneller.

  Oja je moet tijdens de toch 20 keer een klein riviertje doorwaden om bij de waterval te komen.

bruno13