Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

mijn reis 3 maand filippijnen

Gestart door bruno13, zaterdag 24 maart 2012, 19:27:02

Vorige topic - Volgende topic

Cees


Op het ogenblik aanbieding bij Lufthansa Amsterdam - Hong kong of Singapore â,¬699
Ams - Bangkok â,¬679

Ze vliegen jammer genoeg niet meer naar Manilla.

Trouwens met Cathy liggen de prijzen vanaf Ams ong hetzelfde als vanaf Brussel alleen geen nacht over naar Cebu en naar Mnl 5x per dag vanaf Hk.

gr.Cees
Je hoeft niet altijd geluk te hebben, als je maar geen pech heb

vvjoris

Finnair promotie kan je nog tot ten laatste morgen boeken: â,¬ 540 naar HKG
Voor bvb volgende week te vertrekken met Qatar Airways â,¬ 662, maar dan heb je altijd een nachtje te wachten in Doha....
Van HKG kan je makkelijk met Cebu Pacific naar CEB of MNL, vanaf â,¬ 140, soms bij promoties nog lager. 'Normale' prijs met Cathayy H/T is ong 450, maar als je een beetje soepel bent qua datums is dat te krijgen aan â,¬ 310.
Op dit moment is het wel een dure periode, paasvakantie....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bruno13

vandaag 12 april back to topic
10 april zijn we naar manila geweest,global city bezocht,wel mooi daar maar skype bar niet gevonden,niemand wist het,zal voor volgende keer zijn
11 april afspraak 9.20 am in onze ambassade voor visum huwelijksvereniging
eerst een 20 tal minuten intervieuw aan het loket,daarna binnen geroepen papieren invullen ,wachten en een lang intervieuw,alles te samen ongeveer 2 en een half uur
mijne asawa werd vriendelijk ontvangen en de intervieuwer was heel vriendelijk maar stelde echt intieme vragen
na dit alles zeiden ze dat mijn papier van de ziekenkas niet inorde was,lap,hare naam moest daar op staan,medical insurance covering the applicant up on arrival in belgium,dat zijn toch de papieren van de ziekenkas ,straks ga ik bellen of dat cm de papieren naar de ambassade mag faxen
ook michelle moet andere papieren binnen brengen nml geboortebewijs van haar 3 kinderen op nso papier,applicants baptismal certificate and elemantary school record,,,,en op de papieren van de ambassade staat daar niets van vermeld,dus weeral een hoop werk en geloop,haar school records van toen ze nog erg jong was zijn immers in marippipi klein eilandje op leyte
hoop dat alles snel inorde komt,oh ja,we wilden 2 weken op huwelijksreis gaan naar thailand maar dat gaat ook al niet,haar paspoort is op de ambassade
:thumb:


bruno13

vandaag 12 april back to topic
10 april zijn we naar manila geweest,global city bezocht,wel mooi daar maar skype bar niet gevonden,niemand wist het,zal voor volgende keer zijn
11 april afspraak 9.20 am in onze ambassade voor visum huwelijksvereniging
eerst een 20 tal minuten intervieuw aan het loket,daarna binnen geroepen papieren invullen ,wachten en een lang intervieuw,alles te samen ongeveer 2 en een half uur
mijne asawa werd vriendelijk ontvangen en de intervieuwer was heel vriendelijk maar stelde echt intieme vragen
na dit alles zeiden ze dat mijn papier van de ziekenkas niet inorde was,lap,hare naam moest daar op staan,medical insurance covering the applicant up on arrival in belgium,dat zijn toch de papieren van de ziekenkas ,straks ga ik bellen of dat cm de papieren naar de ambassade mag faxen
ook michelle moet andere papieren binnen brengen nml geboortebewijs van haar 3 kinderen op nso papier,applicants baptismal certificate and elemantary school record,,,,en op de papieren van de ambassade staat daar niets van vermeld,dus weeral een hoop werk en geloop,haar school records van toen ze nog erg jong was zijn immers in marippipi klein eilandje op leyte
hoop dat alles snel inorde komt,oh ja,we wilden 2 weken op huwelijksreis gaan naar thailand maar dat gaat ook al niet,haar paspoort is op de ambassade
:thumb:


bruno13

Verleden week 2 toffe gasten ontmoet in a c  ,HERBIE en TWEETIE
sPIJTIG GENOEG ZIJN DE FOTO S MISLUKT,domme toch maar we hadden een aangename korte tijd met hen en hun asawa s
Volgende week terug naar ambassade en de start van de bouw maar dat staat op een ander topic
Volgende 2 dagen gaan we nog eens genieten van het hotel ,zwemmen is zo fijn als het zo warm is

Herbie

Citaat van: bruno13 op donderdag 26 april 2012, 11:00:33
Verleden week 2 toffe gasten ontmoet in a c  ,HERBIE en TWEETIE
sPIJTIG GENOEG ZIJN DE FOTO S MISLUKT,domme toch maar we hadden een aangename korte tijd met hen en hun asawa s
Volgende week terug naar ambassade en de start van de bouw maar dat staat op een ander topic
Volgende 2 dagen gaan we nog eens genieten van het hotel ,zwemmen is zo fijn als het zo warm is


Jammer dat de foto's mislukt zijn. Zijn ze overbelicht?
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bruno13

ja het was echt onduidelijk  herbie

bruno13

Vandaag 8 mei,ben nu al sinds 26 maart in phil en we hebben nog niet echt gereisd wat in feite wel de bedoeling was ,ja 2 keer naar de ambassade geweest hahahaha
Onze bouw is vandaag ook van start gegaan yoepie,na veel heen en weer geloop is het tijd voor 1 week palawan waar we donderdag naar toe gaan euh vliegen
Voor de rest geen speciale gebeurtenissen hier ,dus tot.....

bruno13

10 mei zijn we vertrokken naar palawan puerto princesa,we vertrokken vanaf clark airport waar we onder begeleiding te voet met de paraplu voor de zon te bestrijden het vliegtuig instapte,toen we aankwamen in p.p stond er weer een begeleider klaar met een paraplu maar nu voor de regen tegen te houden,raar maar waar
We namen de bus richting Caramay waar Jaap en Alona zich gevestigd hebben samen met hun kinderen,we verbleven er 2 nachten
De dagen dat we daar verbleven hebben we ons heel goed geamuzeerd,heel goed gegeten(pluim voor de kok)en een hele mooie tocht gedaan in de jungle naar de waterval(aanrader)
Merci Jaap en Alona ,kids en de rest van de familieleden voor de mooie korte tijd dat we daar waren,bedankt,en nu richting El Nido
De foto s komen nog maar het is weer zo moeilijk ze hier op te krijgen

gosternokke


































Inmiddels hebben al vele  gasten de jungletrip gedaan, naar dewaterval, meesten zijn zeer enthousiast

  http://www.facebook.com/pages/Tabuyo-beachresort/210233589055106 

Islandhoppen kan je overal op Palawan, een jungletocht naar een verborgen waterval maken niet
Tocht duurd minimaal 5 uur en dat vinden de meesten ook lang genoeg.



































i