Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

mijn reis 3 maand filippijnen

Gestart door bruno13, zaterdag 24 maart 2012, 19:27:02

Vorige topic - Volgende topic

bruno13

Citaat van: boldy op zaterdag 31 maart 2012, 11:08:15
geniet er lekker van . goed te horen dat je een prima vlucht heb gehad ,zeker als je 4 stoelen voor je eigen hebt  :thumb:
suc6 met jullie visum daddy bruno13 :biggrinn:
heheheehe yup  mercikes

bruno13

4 april zijn we met de jeepney vertrokken naar baliti san fernando,voor 2 dagen en nachten in villa alfredo,ikke michelle ,khan lee,lala en ryan :welcome:
kostprijs jeepney brengen en na 2 dagen terug halen 1200 p
kamer 2000 per dag
zwemmen 150 per persoon de kleinste 70 p
huur gasvuur 300 p per dag
we hebben ons heel goed geamuzeerd,het was fun :lachen:
villa alfredo is een resort met 7 verschillende zwembaden voor groot en klein,een mini zoo en aqarium :jajaja:
er zijn verschillende kamer types,onze was 1 groot bed een matras wc ,douche tv met kabel en een tafel buiten zogezegd de veranda
je had ook kamers met kareoke er bij ,man man,en zingen kunnen ze :crazy:
de 1 ste nacht ben ik wel eens de deur uitgeweest om te zeggen dat ze wat stiller moesten zijn,het was 1 am en onze geburen waren niet aant zingen maar gewoon lawaai aant maken ,drank was erbij :benweg:
oh ja de kareoke moet stoppen om 12 u,maar zze beginnen wel vroeg denk 7 am,maar dat viel wel mee
de eerste dag was er niet zo veel volk,geen probleem voor mij :applaus:
al bij al is het heel goed meegevallen en de kids waren so happy,het was de 1 ste keer dat ze op reis waren en in een resort bleven slapen :happy:
foto s kmen er zo aan :benweg:

bruno13



we zijn er gereed voor  


muscels from belgium @filippines


op de piratenboot


lala en ryan


lala en khalee


zie wat ik durf


sneeuwwitje en lala


ik ben groter


kijk


yammie


piratenboot


big kiss for daddy


my asawa tweetie and the cat




olive


vvjoris

Citaat van: bruno13 op zaterdag 24 maart 2012, 21:29:28
Citaat van: yepyep op zaterdag 24 maart 2012, 19:31:02
Veel plezier.

Scheelde de tussenstops veel geld?
688 euro naar bangkok,200 euro bangkok  clark
clark is niet ver v d woonplaats van mijne asawa,
Ik heb nu BRU-CEB H/T in totaal voor â,¬ 745, via HKG met British Airways, en dan Cebu Pacific. Als ik Cathay neem van HKG naar CEB kost het â,¬ 891 in totaal. Cathay betekent wel nachtje Hong Kong, want pas 's anderaandaags aansluitende vlucht.
Heb in december ook met Tiger Airways gevlogen vanuit Singapore, dat is goedkoop en gewoon goed, verschil met 'niet-budget-airline' is dat j uw cola en zo aan boord zelf moet betalen...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bruno13



holy week   vrijdag zijn we op stap geweest naar tilapayong ,een 25 minuten rijden met onze trike,ikke michelle en edilberto haar vader die de trike bestuurd,ik heb geen ervaring met moto s of brommers
daar hebben ze een jaarlijkse traditie van de papako,kruisiging
er waren een 15 tal mannen die gekruisigd werden ,ook een meisje maar die werd alleen vastgebonden met koorden,de mannen werden genageld aan hun handen niet aan de voeten
het was 11 am en heel heet  op een plaats waar geen schaduw was,niks voor mij om daar genageld aan een kruis te hangen,als ze teken deden of een flauwte kregen werden ze naar beneden gehaald en verlost van hun lijden,het kruis werd mechanish naar omhoog of naar beneden gehaald
na 2 kruisigingen werd ik door een vriendelijke gast uitgenodigd om in de afgebakerde zone te komen zodat ik goed kon filmen en foto s maken
bij ons in de buurt zijn vele van deze papako s,en in san fernando is de bekendste en grootste maar ben daar nog niet geweest
vele onder ons zullen misschien zeggen of denken moet ge daar nu foto s van maken ....but this is real and some people do this as divotion of there belief
















kamperman


Pjottr

Citaat van: vvjoris op zaterdag  7 april 2012, 01:20:13
Citaat van: bruno13 op zaterdag 24 maart 2012, 21:29:28
Citaat van: yepyep op zaterdag 24 maart 2012, 19:31:02
Veel plezier.

Scheelde de tussenstops veel geld?
688 euro naar bangkok,200 euro bangkok  clark
clark is niet ver v d woonplaats van mijne asawa,
Ik heb nu BRU-CEB H/T in totaal voor â,¬ 745, via HKG met British Airways, en dan Cebu Pacific. Als ik Cathay neem van HKG naar CEB kost het â,¬ 891 in totaal. Cathay betekent wel nachtje Hong Kong, want pas 's anderaandaags aansluitende vlucht.
Heb in december ook met Tiger Airways gevlogen vanuit Singapore, dat is goedkoop en gewoon goed, verschil met 'niet-budget-airline' is dat j uw cola en zo aan boord zelf moet betalen...

Ik snap die prijzen niet Vanuit hier ben ik +/- 1400 Dollar kwijt
Had je een mooie aansluiting vanuit HK naar CEB?
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bruno13


bananacreek

Citaat van: Pjottr op zaterdag  7 april 2012, 14:47:33
Citaat van: vvjoris op zaterdag  7 april 2012, 01:20:13
Citaat van: bruno13 op zaterdag 24 maart 2012, 21:29:28
Citaat van: yepyep op zaterdag 24 maart 2012, 19:31:02
Veel plezier.

Scheelde de tussenstops veel geld?
688 euro naar bangkok,200 euro bangkok  clark
clark is niet ver v d woonplaats van mijne asawa,
Ik heb nu BRU-CEB H/T in totaal voor â,¬ 745, via HKG met British Airways, en dan Cebu Pacific. Als ik Cathay neem van HKG naar CEB kost het â,¬ 891 in totaal. Cathay betekent wel nachtje Hong Kong, want pas 's anderaandaags aansluitende vlucht.
Heb in december ook met Tiger Airways gevlogen vanuit Singapore, dat is goedkoop en gewoon goed, verschil met 'niet-budget-airline' is dat j uw cola en zo aan boord zelf moet betalen...

Ik snap die prijzen niet Vanuit hier ben ik +/- 1400 Dollar kwijt
Had je een mooie aansluiting vanuit HK naar CEB?

Dat gevoel had ik ook altijd om te denken dat het veel en veel goedkoper is om een retour ASD/BRUS naar de  :smiley-philippines: te kopen (DAAR IN DIE LANDEN) dan proberen voor dezelfde prijs een retour CEB/MAN naar  :belgiesmiley: &  :nederlandsevlag: HIER OP DE  :smiley-philippines: te kopen........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

vvjoris

Citaat van: Pjottr op zaterdag  7 april 2012, 14:47:33
Citaat van: vvjoris op zaterdag  7 april 2012, 01:20:13
Citaat van: bruno13 op zaterdag 24 maart 2012, 21:29:28
Citaat van: yepyep op zaterdag 24 maart 2012, 19:31:02
Veel plezier.
Scheelde de tussenstops veel geld?
688 euro naar bangkok,200 euro bangkok  clark
clark is niet ver v d woonplaats van mijne asawa,
Ik heb nu BRU-CEB H/T in totaal voor â,¬ 745, via HKG met British Airways, en dan Cebu Pacific. Als ik Cathay neem van HKG naar CEB kost het â,¬ 891 in totaal. Cathay betekent wel nachtje Hong Kong, want pas 's anderaandaags aansluitende vlucht.
Heb in december ook met Tiger Airways gevlogen vanuit Singapore, dat is goedkoop en gewoon goed, verschil met 'niet-budget-airline' is dat j uw cola en zo aan boord zelf moet betalen...
Ik snap die prijzen niet Vanuit hier ben ik +/- 1400 Dollar kwijt
Had je een mooie aansluiting vanuit HK naar CEB?
Ik moet nog vertrekken é.... dus of HKG-CEB met Cebu Paific ok is weet ik niet, ik vrees een beetje voor hun stiptheid.... Ik ben in December wel met Cathay Pacific van HKG naar CEB gevlogen, en dat was super! Door alle tijdsverschillen was ik te laat voor mijn vlucht, er was echter geen probleem, Cathay ging me snel omboeken, wat ze ook deden, en ik kon ''s anderendaags probleemloos naar naar mijn schatje.... Kostprijs omboeken: nul euro.... u leest het goed ik moest niks betalen.....
Ik moet ook toegeven, ik maak er een beetje ene hobby van vluchten te zoeken, en ik doe het heel veel, aangezien ik om allerlei redenen steeds 10 keer moet uitstellen en veranderen.... Maar als ik plan, ben ik al half op reis..... Het komt erop neer op internet te zoeken wat op een bepaald moment de beste condities zijn, via wie boeken, via waar vliegen, wat is een of andere promotie, enz... Ik hou er dan ook rekening mee dat ik een One World' frequent flyer kaart heb, waardoor ik miles spaar met British Airways, Cathay Pacific, Finnair, Quantas,.... Ik vlieg dan 1 keer op 4 gratis..... Verder probeer ik Ninoy Acquino te vermijden, en net wel via HKG t(erg aangenaam om een nachtje te verblijven, vanalles te zien en niet te duur....) of SIN (dat is wel een pakje duurder, maar heel mooi) te gaan.
Als er iemand wil vertrekken, dan wil ik graag met plezier gratis eens kijken wat de mogelijkheden zijn....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.