Gezinshereniging (naam natuurlijke vader op Birth Certificate)

Gestart door polowonder, dinsdag 8 mei 2012, 16:20:14

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Hou in elk geval toch rekening met een eventuele DNA test.

Was bij ons ook een verassing (Kerstkado van DVZ  :negatief: )
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

polowonder

Citaat van: Fail_over op maandag 23 juli 2012, 12:01:48
Hou in elk geval toch rekening met een eventuele DNA test.

Was bij ons ook een verassing (Kerstkado van DVZ  :negatief: )

Waren de 'birth certificates' dan niet voldoende? Was dat  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley: DVZ?
Indien  :belgiesmiley: , in welk stadium was dat?

Fail_over

DVZ is Belgie. IND is Nederland.
Dit was de een na laatste stap. in onz complexe traject.
Niemand heeft ons er van tevoren op gewezen. nooit is dit vooraf ter sprake gekomen. gewoon een kadootje wat je weer eens â,¬ 1300  en 3 maanden extra kost. en neen ze namen geen genoegen met de handtekening van de biologische vader noch de geboorte certificaten paspoorten en of al de rest van de officiele papieren.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

polowonder

â,¬ 1300?? Zucht, ik hoop dat dit niet per kind is....

En intussen laat DVZ..... nu ja, beter  :horenzienzwijgen: zeker?

Fail_over

â,¬ 840,- voor de test. de rest voor de rompslomp eromheen. was voor totaal dus test met mam en 3 kids.

je kunt je het beste een houding aannemen van: Iedere hobbel per keer nemen. zolang je door blijft gaan kom je uiteindelijk bij de eindstreep. ze kunnen je niets verbieden, enkel je het erg moeilijk maken.
stop ondertussen maar je moeite om je relatie goed te houden. dat zal krum genoeg kosten.
suc6
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

polowonder

Citaat van: Fail_over op maandag 23 juli 2012, 17:20:08
â,¬ 840,- voor de test. de rest voor de rompslomp eromheen. was voor totaal dus test met mam en 3 kids.

je kunt je het beste een houding aannemen van: Iedere hobbel per keer nemen. zolang je door blijft gaan kom je uiteindelijk bij de eindstreep. ze kunnen je niets verbieden, enkel je het erg moeilijk maken.
stop ondertussen maar je moeite om je relatie goed te houden. dat zal krum genoeg kosten.
suc6

Eén hobbel per keer, da's ook mijn (ons) principe. Maar toch is het goed de repliek op hun eventuele bezwaren in de zak te hebben. Uiteraard, als ze daar plots met zo'n DNA-test afkomen....

Hoe ging dat bij jullie? Werden die tests in de  :smiley-philippines: of hier in  :belgiesmiley: afgenomen? Ik vermoed dat de asawa hier zal zijn, en de kids ginder, hoe coördineer je dat? Moeten die tests door dezelfde instantie afgenomen worden?

Ach, wat een toestanden he...

Fail_over

Ik zat hier in Be. vrouwtje met de kids in de Ph. ik moet zeggen dat de ambassade alles heel erg keurig verzorgt heeft. petje af voor dat. er is begeleiding mee geweest van de ambassade naar het ziekenhuis in QC waar een prikje bloed van moeder en de meiden afgenomen werd. de jongste was erg panisch maar is door de mevr cvan de ambassade snel gekalmeerd. de bloed Fname gebeurt dus daar. het bloed wordt opgestuurd naar Be en daar geanaliseerd. de dna test. ook de begeleiding bij DVZ optrend de dns test ging erg prettig en snel.
tja wij waren stellig dat alle meiden van mijn vrouw zijn.
Of dat ze van dezelfde vader zijn dat wordt niet getest. het is enkel een moeder kind test.

voor een ieder die wil reageren of de meiden van dezelfde vader zijn: i don't give a fuck!
Ze zijn me alle 3 even lief...
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

polowonder

De asawa gaat volgende week naar de ambassade in Manilla... Wordt dat daar dan meteen opgelegd? Of pas later?

bruno13