Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bangkok - Phils

Gestart door westhoek, zondag 22 juli 2012, 10:56:15

Vorige topic - Volgende topic

westhoek

Citaat van: Darko69 op dinsdag 24 juli 2012, 13:11:22


Ontopic: Zelf ook al meerdere malen van BKK naar MNL gevlogen en dat was prima te doen met Cebu pacific. Vliegen volgens mij altijd in de nacht, dus je komt vroeg in de ochtend aan. Als je dan terug vliegt dan is Clark met tiger idd vaak goedkoper naar BKK.

Inderdaad, en dat zou prima uitkomen want ik kom s'avonds toe in Bangkok.
Jij hebt dat ook al gedaan schreef je. Heb je ooit problemen ondervonden met paspoort ofzo ? Want nu zou ik Thailand binnengaan, en een paar uur erna weer weg, en omgekeerd.

huzzie

#11
Hoi,

Heb ook al verschillende malen van BKK naar Clark of MNL gevlogen. Ongeveer een vlucht van 3 uur en 20 minuten. Niks aan te merken op Cebu Pacific.
Zolang uw paspoort geldig is is het geen probleem om te pendelen tussen die landen, ook al is het maar voor een paar uur dat je in het land verblijft.

Persoonlijk, maar smaken verschillen, vind ik TH beter. En dan heb ik het over logies, food en cultuur.
Zoek je wat meer avontuur op dan is de PH een grotere uitdaging! Beide landen hebben heel wat te bieden op natuurgebied. Je moet het alleen vinden....
De vrouwen, tja.....Overal goeie en "minder" goeie. Je mag ze ook niet te zot maken door ze van alles en nog wat te beloven en dan dit niet na te komen. Stay humble....Stop Huzzie on topic plzzzz....

Groetjes

SaginBanana

Normaal is dat best prijzig zelfs going light was destijds 380 euro retour (dan wel bangkok - davao)! (en je kunt al voor 600 van amsterdam naar bangkok, en dan betaal je voor dat kleine stukje extra een hoop meer hoor!)...Wat dat betreft vind ik Singapore Airlines goedkoper amsterdam singapore davao 600 euro retour als het meezit... Er zijn wel af en toe promo's all international destinations 50% off, toen had ik een retourtje bangkok phils voor 190... goedkoper heb ik het nog niet kunnen krijgen...

westhoek

Citaat van: SaginBanana op donderdag 26 juli 2012, 10:56:44
Normaal is dat best prijzig zelfs going light was destijds 380 euro retour (dan wel bangkok - davao)! (en je kunt al voor 600 van amsterdam naar bangkok, en dan betaal je voor dat kleine stukje extra een hoop meer hoor!)...Wat dat betreft vind ik Singapore Airlines goedkoper amsterdam singapore davao 600 euro retour als het meezit... Er zijn wel af en toe promo's all international destinations 50% off, toen had ik een retourtje bangkok phils voor 190... goedkoper heb ik het nog niet kunnen krijgen...
Ja ik weet het. Naar Manila valt het nog wel mee. Naar Bangkok heb ik 530 euro betaald, erg goedkoop dus, vandaar een tweede reisje dit jaar. Al de rest ja,....paar jaar geleden kon ik meer doen met mijn euro.
Ik moet zeggen dat ik wat bang ben om naar de Phils te gaan. Heb wat 'dates' via sites, maar heb een vermoeden dat ze me in de val willen lokken. Als ik ga, denk ik van geen afspraken te maken. Gewoon zo gaan, en de kat uit de boom kijken, bij wijze van spreken.

SaginBanana

Citaat van: westhoek op donderdag 26 juli 2012, 11:25:20
Citaat van: SaginBanana op donderdag 26 juli 2012, 10:56:44
Normaal is dat best prijzig zelfs going light was destijds 380 euro retour (dan wel bangkok - davao)! (en je kunt al voor 600 van amsterdam naar bangkok, en dan betaal je voor dat kleine stukje extra een hoop meer hoor!)...Wat dat betreft vind ik Singapore Airlines goedkoper amsterdam singapore davao 600 euro retour als het meezit... Er zijn wel af en toe promo's all international destinations 50% off, toen had ik een retourtje bangkok phils voor 190... goedkoper heb ik het nog niet kunnen krijgen...
Ja ik weet het. Naar Manila valt het nog wel mee. Naar Bangkok heb ik 530 euro betaald, erg goedkoop dus, vandaar een tweede reisje dit jaar. Al de rest ja,....paar jaar geleden kon ik meer doen met mijn euro.
Ik moet zeggen dat ik wat bang ben om naar de Phils te gaan. Heb wat 'dates' via sites, maar heb een vermoeden dat ze me in de val willen lokken. Als ik ga, denk ik van geen afspraken te maken. Gewoon zo gaan, en de kat uit de boom kijken, bij wijze van spreken.

Vaak willen ze je maar o zo graag zien, zelfs na 1 minuut te hebben gesproken ´i love you mahal´, nou niet dus, het enigste wat ze willen is je geld vaak ;) Of naar attractieparken/reizen etc...  of zwanger worden en alle financiele gevolgen van dien. Oppassen dus, en gewoon genieten van je tijd daar , je kunt ze best ontmoeten maar ik zou ook zonder pardon opstappen als iets niet bevalt met hen, laat ze vooral niet weten dat je meerdere dates hebt dan gaan de poppen aan het dansen :biggrinn:

westhoek

Citaat van: SaginBanana op donderdag 26 juli 2012, 11:37:50
Citaat van: westhoek op donderdag 26 juli 2012, 11:25:20
Citaat van: SaginBanana op donderdag 26 juli 2012, 10:56:44
Normaal is dat best prijzig zelfs going light was destijds 380 euro retour (dan wel bangkok - davao)! (en je kunt al voor 600 van amsterdam naar bangkok, en dan betaal je voor dat kleine stukje extra een hoop meer hoor!)...Wat dat betreft vind ik Singapore Airlines goedkoper amsterdam singapore davao 600 euro retour als het meezit... Er zijn wel af en toe promo's all international destinations 50% off, toen had ik een retourtje bangkok phils voor 190... goedkoper heb ik het nog niet kunnen krijgen...
Ja ik weet het. Naar Manila valt het nog wel mee. Naar Bangkok heb ik 530 euro betaald, erg goedkoop dus, vandaar een tweede reisje dit jaar. Al de rest ja,....paar jaar geleden kon ik meer doen met mijn euro.
Ik moet zeggen dat ik wat bang ben om naar de Phils te gaan. Heb wat 'dates' via sites, maar heb een vermoeden dat ze me in de val willen lokken. Als ik ga, denk ik van geen afspraken te maken. Gewoon zo gaan, en de kat uit de boom kijken, bij wijze van spreken.

Vaak willen ze je maar o zo graag zien, zelfs na 1 minuut te hebben gesproken ´i love you mahal´, nou niet dus, het enigste wat ze willen is je geld vaak ;) Of naar attractieparken/reizen etc...  of zwanger worden en alle financiele gevolgen van dien. Oppassen dus, en gewoon genieten van je tijd daar , je kunt ze best ontmoeten maar ik zou ook zonder pardon opstappen als iets niet bevalt met hen :biggrinn:
Ja, ik ga je raad opvolgen. Er zijn er toch genoeg om het even cru te zeggen. Als ik sommige verhaaltjes hier lees, en in TH is het niet beter hoor. Ei zo na was ik een van hen.

SaginBanana

#16
Thailand is precies hetzelfde. Family orientated. Veel meiden van het platteland in Noord Thailand Isaan komen naar bangkok om snel geld te verdienen. Vaak werkzaam in prostitutie. Als ze een relatie willen, komt het vroeg of laat naar op, support me and my family, of ze verlaat je voor een ander. Het beste wat je kunt doen is echt iemand en zijn familie bezoeken, lange gesprekken hebben en kijken of het klikt en duidelijke afspraken maken mocht het serieus zijn. En hoe reeel is de kans, dat mocht je verliefd worden, dat zij bij jou in belgie gaat wonen, of jij daar... of als het gewoon voor fun is, en je beide wilt en niet teveel praat, dan kan het ook zonder geld, daar vragen ze vaak niet om, maar als je dan weggaat kunnen ze wel eens zielig doen.. ohhh i love you please dont leave me... soms echt, soms geacteerd De meeste verdienen hier hun geld mee. In de mall verdienen ze 3000 per maand, even 2 foreigner op vakantie ontmoeten en een tip van 3000 elk is al het dubbele... Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Stel je voor dat een filipijnse hier jou in belgie kwam opzoeken om je vervolgens lekker te verwennen en jou rond te touren, dat zouden de meeste ook niet weigeren... Ik heb ooit eens iemand gesproken via date in asia die na het 2e gesprek al kinderen met mij wilde maken op de 1e dag dat ze zouden ontmoeten, het zou geen probleem zijn als ik terug ging naar europa, ha ha, maar support moest er wel komen!

stijn54

Inderdaad in date in asia diverse filipinas die bij mij willen blijven tijdens vakantie voor 1.000 en meer pesos per dag. En indien ze er wat goed uitzien hebben ze keuze te over. Ik heb vorige maand het paswoord van een filipijnse vriendin in date in asia gekregen, zij was lid sinds 1 maand. In 1 maand had ze 300 geinteresseerden. Ik moet wel zeggen dat 90 per cent van de mannen alleen sex bedoelingen hadden. Dus voor een serieuze filippina is het ook niet gemakkelijk om een goede man te vinden in een datingsite. :daag:

SaginBanana

Citaat van: stijn54 op donderdag 26 juli 2012, 12:13:58
Inderdaad in date in asia diverse filipinas die bij mij willen blijven tijdens vakantie voor 1.000 en meer pesos per dag. En indien ze er wat goed uitzien hebben ze keuze te over. Ik heb vorige maand het paswoord van een filipijnse vriendin in date in asia gekregen, zij was lid sinds 1 maand. In 1 maand had ze 300 geinteresseerden. Ik moet wel zeggen dat 90 per cent van de mannen alleen sex bedoelingen hadden. Dus voor een serieuze filippina is het ook niet gemakkelijk om een goede man te vinden in een datingsite. :daag:

Dat het lastig is om een goede man te vinden is 1 ding, maar het is vaak ook zo dat ze helemaal niet op een man zitten te wachten (hebben al een pinoy stiekem achter de hand). Daarnaast, zelfs als ze zeggen een relatie te willen krijgen ze ook min of meer linksom of rechtsom zelfs meer dan 1000 peso per dag... en sommigen hebben zelfs meerdere 'relaties' die ze maandelijks sturen... oppassen dus op date in asia. Echt iets serieus daar vinden, moet toch op de lange termijn ontstaan als je bij elkaar bent, en dan het liefst zonder financiele bedoelingen. Als ik single was zou ik ook wel gratis 20 euro per dag willen krijgen en gepamperd willen worden hoor, alleen gaat dit voor mannen vaak niet op :lachen:

westhoek

Plus daarbij dat er een paar leugenaarsters tussen zitten. Zo dacht ik te chatten met een 22-jarige. Naderhand : 'i need to tell you something...i am 15'  :confused2:

Ik wil op reis gaan en genieten, niet in den bak gaan zitten !