Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bangkok - Phils

Gestart door westhoek, zondag 22 juli 2012, 10:56:15

Vorige topic - Volgende topic

SaginBanana

Citaat

Je hebt je retour ticket van je grote vlucht. Zo kan je zeggen dat je wat rond reist en nog niet zeker de datum weet voor terug te gaan naar Bangkok. Normaal is dat geen problem hoor.

Wat mij duidelijk is gemaakt is dat dit geen voldoende bewijs is voor aankomst in manila. Je kunt dan zelfs terplekke worden gedwongen om een (prijzig) ticket uit het land te kopen. Een ticket Amsterdam Bangkok Amsterdam voldoet niet aan de eis die zij stellen: ticket die bewijst dat jij een vlucht hebt uit de filipijnen.

Herbie

Citaat van: SaginBanana op donderdag 26 juli 2012, 16:47:04
Citaat

Je hebt je retour ticket van je grote vlucht. Zo kan je zeggen dat je wat rond reist en nog niet zeker de datum weet voor terug te gaan naar Bangkok. Normaal is dat geen problem hoor.

Wat mij duidelijk is gemaakt is dat dit geen voldoende bewijs is voor aankomst in manila. Je kunt dan zelfs terplekke worden gedwongen om een (prijzig) ticket uit het land te kopen. Een ticket Amsterdam Bangkok Amsterdam voldoet niet aan de eis die zij stellen: ticket die bewijst dat jij een vlucht hebt uit de filipijnen.

Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Maar mijn vriendin als die kwam naar Thailand dan moest ze dat wel hebben. Ze vroegen zelfs wat ze daar ging komen doen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.