Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bangkok - Phils

Gestart door westhoek, zondag 22 juli 2012, 10:56:15

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: westhoek op donderdag 26 juli 2012, 12:34:05
Plus daarbij dat er een paar leugenaarsters tussen zitten. Zo dacht ik te chatten met een 22-jarige. Naderhand : 'i need to tell you something...i am 15'  :confused2:

Ik wil op reis gaan en genieten, niet in den bak gaan zitten !

Probeer dan te chatten met ene van uw leeftijd. Misschien zal ze dan later zeggen ik ben eigendelijk nog maar dertig  :floet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

SaginBanana

Citaat van: Herbie op donderdag 26 juli 2012, 12:47:24
Citaat van: westhoek op donderdag 26 juli 2012, 12:34:05
Plus daarbij dat er een paar leugenaarsters tussen zitten. Zo dacht ik te chatten met een 22-jarige. Naderhand : 'i need to tell you something...i am 15'  :confused2:

Ik wil op reis gaan en genieten, niet in den bak gaan zitten !

Probeer dan te chatten met ene van uw leeftijd. Misschien zal ze dan later zeggen ik ben eigendelijk nog maar dertig  :floet:

Of het omgekeerde, dat ze jong lijkt en uiteindelijk zegt ik ben eigenlijk 70  :lachen:

Wat me ook opvalt als ze kinderen hebben ze nogal gauw zeggen 'husband is dead' terwijl dat helemaal niet waar is

SaginBanana

Citaat

Vergeet dat kreng altijd uit te printen en moet ik weer een printer opzoeken :lachen:

Op naia voor de immigratie zag ik geen printers staan hoor... lijkt me een heel gedoe worden (misschien in een aparte kamer verhoor met printer). Soms krijg je wel eens een 'nep' retour ticket van SA of andere airlines, anders nemen ze je niet eens mee, ook langer dan 21 dagen zonder visum die je daar wilt halen kunnen onbekwame vliegveldmedewerkers wel eens moeilijk over doen

SaginBanana

Citaat

Gek genoeg ben ik weinig tot niet benaderd voor geld of doeleinden die wijzen puur op alleen sex.


Daar zullen ze het niet vaak over hebben, maar indirect krijgen ze via een relatie/contact ook veel 'extra' pocketmoney

Was zij degene die op jou afstapte in de KFC? Lijkt me vreemd, normaal staren ze alleen maar, het zit in de cultuur dat de man de vrouw moet versieren.

josv

Citaat van: SaginBanana op donderdag 26 juli 2012, 13:15:53
Was zij degene die op jou afstapte in de KFC? Lijkt me vreemd, normaal staren ze alleen maar, het zit in de cultuur dat de man de vrouw moet versieren.

Als je dat denkt zit je te lang in Tagum !!  :lachen: :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

SaginBanana

CitaatToen vroeg ik haar uiteindelijk een leuke plek om te dineren met eventueel liveband en na wat tips heb ik haar mee uitgevraagd :thumb:

kijk kijk, een echte casanova :lachen:
wist je wel dat ze single was dan destijds?

SaginBanana

#26
Citaat van: josv op donderdag 26 juli 2012, 13:25:19
Citaat van: SaginBanana op donderdag 26 juli 2012, 13:15:53
Was zij degene die op jou afstapte in de KFC? Lijkt me vreemd, normaal staren ze alleen maar, het zit in de cultuur dat de man de vrouw moet versieren.

Als je dat denkt zit je te lang in Tagum !!  :lachen: :lachen:

Ja dat zal het zijn... tevens draag ik een ring dus mij zullen ze misschien daarom niet zo gauw aanspreken. ik dacht ook dat ze zo conservatief waren en alleen seks wilde na het huwelijk, man man wat had ik het verkeerd  :lachen: Ook veel pinoys die de meeste jonge meiden bespelen en daarna berijden en wegvluchten... helaas... dus virginity is geen treasure meer en de zondagse kerklessen zijn slechts voor de oude garde bestemd
Het is gewoon toneelspel, overdag tijdens werktijd zo onschuldig mogelijk doen, maar als de schemer eenmaal valt zijn het net fladderende vleermuizen... :lachen:

westhoek

Citaat van: Herbie op donderdag 26 juli 2012, 12:47:24
Citaat van: westhoek op donderdag 26 juli 2012, 12:34:05
Plus daarbij dat er een paar leugenaarsters tussen zitten. Zo dacht ik te chatten met een 22-jarige. Naderhand : 'i need to tell you something...i am 15'  :confused2:

Ik wil op reis gaan en genieten, niet in den bak gaan zitten !

Probeer dan te chatten met ene van uw leeftijd. Misschien zal ze dan later zeggen ik ben eigendelijk nog maar dertig  :floet:
Ja Herbie, 't vlees is soms zwak hoor.
En waarom zou ik me moeten schamen.

westhoek

Citaat van: Darko69 op donderdag 26 juli 2012, 13:00:20
Citaat van: westhoek op dinsdag 24 juli 2012, 16:02:03
Citaat van: Darko69 op dinsdag 24 juli 2012, 13:11:22


Ontopic: Zelf ook al meerdere malen van BKK naar MNL gevlogen en dat was prima te doen met Cebu pacific. Vliegen volgens mij altijd in de nacht, dus je komt vroeg in de ochtend aan. Als je dan terug vliegt dan is Clark met tiger idd vaak goedkoper naar BKK.

Inderdaad, en dat zou prima uitkomen want ik kom s'avonds toe in Bangkok.
Jij hebt dat ook al gedaan schreef je. Heb je ooit problemen ondervonden met paspoort ofzo ? Want nu zou ik Thailand binnengaan, en een paar uur erna weer weg, en omgekeerd.

Je moet vaak ook een retour ticket laten zien, dus dat ze een vliegticket van je kunnen zien dat je ook de phils verlaat. Vergeet dat kreng altijd uit te printen en moet ik weer een printer opzoeken :lachen:
Als je paspoort ook in orde is zul je geen problemen ondervinden.
Ok, bedankt foor de tip Dark, ja in principe boek ik meteen alles.

Herbie

Citaat van: westhoek op donderdag 26 juli 2012, 13:55:56
Citaat van: Herbie op donderdag 26 juli 2012, 12:47:24
Citaat van: westhoek op donderdag 26 juli 2012, 12:34:05
Plus daarbij dat er een paar leugenaarsters tussen zitten. Zo dacht ik te chatten met een 22-jarige. Naderhand : 'i need to tell you something...i am 15'  :confused2:

Ik wil op reis gaan en genieten, niet in den bak gaan zitten !

Probeer dan te chatten met ene van uw leeftijd. Misschien zal ze dan later zeggen ik ben eigendelijk nog maar dertig  :floet:
Ja Herbie, 't vlees is soms zwak hoor.
En waarom zou ik me moeten schamen.

Schamen moet je je zeker niet hoor.

Retour ticket tonen ja en neen. Je hebt je retour ticket van je grote vlucht. Zo kan je zeggen dat je wat rond reist en nog niet zeker de datum weet voor terug te gaan naar Bangkok. Normaal is dat geen problem hoor. In promo kopen kan je als je er vroeg bij bent. Maar ik neem er wel altijd die extra bagage bij. Voor die 200 peso kan het zeker geen kwaad. Anders moet je terplaatse veel meer betalen. Goeie reis ik boek volgende maand dan starten de promo's hier.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.