ik zou graag een fillipijnse vrouw leren kennen.

Gestart door basics, zaterdag 8 september 2012, 01:19:14

Vorige topic - Volgende topic

spo0n

Manila ziet er afgeleefd en vies uit.
Makati valt best mee, maar de rest...

En meningen uiten is niet zeveren, zulk een uitspraak kan alleen maar van een zeveraar komen :)

bertalert

Ik sluit mij aan bij de andere opinies, manila is gewoon een verschrikkelijke stad, er is helemaal niets aan, en bijna niks te zien, je kan hooguit enkele uurtjes in intramuros ronddolen en dan heb je het wel gehad denk ik...

MAAR: laten we niet vergeten dat het ooit anders was. Manila was tot voor 70 jaar naar verluidt een prachtige stad, met veel koloniale architectuur, prachtige kerken enz... De geschiedenis heeft er echter anders over beslist...

Hierdoor heeft de stad haar centrum, haar ziel, haar identiteit verloren en dat kan nooit meer goedkomen...

ladgar

Manilla was in WO II  de meest verwoeste stad van het geallieerde kamp na Warschau.

Kano

We gaan wel zwaar :offtopic: Misschien dat admin het Manila gedeelte kan verplaatsen . Wat foto's van de verwoesting in Manila door WOII

http://www.flickr.com/photos/johntewell/sets/72157622715038247/

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

spo0n

Dan voor het posten van deze link met foto archief.
Manila zag er voor de oorlog mooi uit zoals eerder vermeld door andere personen.
De filippijnen zag er toen welstellend uit, kan mis zijn...

De gruwel van een oorlog, nergens goed voor!

Ketelbinkie

Citaat van: Fail_over op zondag  7 oktober 2012, 18:58:17
Als je niet wilt dat men corrupt of op je geld uit is moet je niet naar de Filippijnen gaan. Of naar eender welk ander derde wereld land.  :neeneenee:
Het is nou eenmaal een gegeven dat als je weinig geld hebt, en er komt iemand die veel geld heeft, de tongen uit de bek hangen en je die persoon het meeste van zijn geld afhandig zou willen maken. Als jij zelf in zo'n situatie zou zitten , zou je dat ook doen. Dus elk gezever over corruptie, of vraag naar geld dat je als kano niet leuk vind is onzin. Dan blijf gewoon in  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley: en zever niet.
Grappig te lezen de raad die je gaf, maar je spreekt uit eigen ervaring, afgaande op de info bij je profielnaam: nationaliteit en land van vestiging. Niettemin, een gewaarschuwd mens telt voor 2.