ik zou graag een fillipijnse vrouw leren kennen.

Gestart door basics, zaterdag 8 september 2012, 01:19:14

Vorige topic - Volgende topic

basics

bedankt iedereen voor de leuke posts.
ik heb hier al veel geleerd ...en veel gelachen :D  :lachen:
zeg maar voord ideeén he.


bertalert

""Het begon met: "Can you tell me what time it is?" vervolgens "What's your name?" ... "I am Samantha" en uiteindelijk "Are you alone here?" ... "I am alone too, maybe we can spend our time together". Zonder twijfel een goed ingestudeerd nummertje!""  :lachen:


Pas op er zijn er genoeg die daar voor vallen, of die het wel weten maar er zich niets van aantrekken...

:offtopic: Mango square in cebu is ook interessant als eye-opener. Ooit eens een echte creep aan het werk gezien. Sprak een meisje op een terrasje aan waarop zij antwoordde 'I'm only 15". Hij: "So do you have a boyfriend?"
De echte die hard alcoholics daar in cebu zitten buiten aan een tafeltje op Pelaez street. Niet bepaald een tropisch eiland gevoel daar...

nog enige reistips voor basics= spendeer bij voorkeur zo weinig mogelijk tijd in de steden. Buiten nachtleven is er bijna nooit iets te zien en zijn ze lelijk en vuil. (dit in scherp contrast met steden in vele andere landen uit de regio die wel top zijn).
Vorig jaar een toeristische brochure van Davao gekregen, SM Mall stond op nummer 3 bij de meest interessante plekken in de stad  :ikkeniebegrijp:

2 van mijn persoonlijke favorieten: Bantayan Island en Siargao. En doe daar dan ook maar Boracay bij...

Ketelbinkie

Citaat van: bertalert op maandag 10 september 2012, 01:15:44
2 van mijn persoonlijke favorieten: Bantayan Island en Siargao. En doe daar dan ook maar Boracay bij...
Zoals zo vaak gezegd, over een persoonlijke voorkeur kan men tot in het oneindige blijven twisten. Maar ik ben 1x op Bantayan island. Vond het strand (ofschoon wit zand) niet om over naar huis te schrijven. Bij aankomst aan de pier nog nooit zoveel hassle mee gemaakt met transport. Resort waar ik had gereserveerd, verdubbelde bij aankomst de kamerprijs enz. en het was niet mijn 1e reis naar  :smiley-philippines:. dus echt wel wat gewend. Verder lijkt het eiland in de avond compleet uitgestorven; geen openbare verlichting, enkel resorts met een generator waar je kunt zien waar je loopt, die dan ook nog eens een keer alle werkelijkheid wat betreft "normale" prijzen, volledig uit het oog hebben verloren. Restaurant met een menu van A tot Z maar wat ik ook koos "out of stock" not available als enkel plain rice en chicken.
Dan maar liever Camiguin, Guimaras of Siquijor om een 3-tal eilanden te noemen waar ik het een paar dagen gewoon naar mijn zin heb gehad. Boracay....nou ja dan is de Spaanse Costa Brava wat dichter bij huis als je zoiets dergelijks zoekt.

Dreamer1975

Ik heb me in ieder geval reuze geamusseerd op Bohol.Tarsier monkeys,butterfly parc,grot,river cruise,enz........ Amorita resort was echt supergoed en was ik héél tevreden over,zou er zeker nog eens terug willen.
Of je er echter veel leuke en eerlijke vrouwen gaat vinden weet ik zo nog niet,is er veel te toeristisch en ze zijn er ook wel goed op getraind om toeristen te pluimen.

bertalert

 :daag: beste vrienden,

Ja idd over favoriete plekken kunnen we idd nog wel een tijdje doorbomen, maar mss dat we het toch eens raken over de eerdere opmerking dat de steden "niet echt fantastisch zijn".

Lijkt mij wel dat je een pechverblijf hebt gehad in Bantayan Island. Zoals overal in de filippijnen heb je resorts waar het 'management' absoluut geen benul heeft van prijszetting, ze plakken er zomaar een of ander absurd bedrag op en de service in het restaurant is vaak ondermaats ...
Het kan ook goed meevallen: vorig jaar verbleef ik op Bantayan island in een mooie, weliswaar eenvoudige cottage met airco voor slechts php 500, en per week 1 gratis nacht erbovenop ...  eten in de carenderia of bbq ...

Over Boracay. Het is natuurlijk heel gemakkelijk en populair om aan boracay-bashen te doen, want het eiland heeft zeker zijn negatieve kanten.
Desondanks kan je je met de juiste instelling heel goed amuseren, zelfs met een klein budget, en meegaan in het leuke vakantiegevoel dat er hangt. Ik raad dan ook iedereen aan om er eens naartoe te gaan, niet voor 2 weken maar voor 3-4 dagen...

Jacoby

hallo, ik ben gescheiden belgische man en net als jij was ik de belgische mentalteit van de vrouwen beu, ik heb via de gratis site Date in asia contact gezocht , en dit beperkt tot ceby city, daar had ik een paar tientallen meisjes geselcteerd en daar met gechat en gemaild en dingen uitgewisselt tot ik dacht hier zie ik iets in zitten, je weet wel de klik die je voelt, ik ben dan alleen afgereisd naar cebu, en na 15 uur kwam ik op de luchthaven van cebu en daar stond ze mij op te wachten, ik wist niet hoe het ging lopen en had een hotel geboekt voor ons twee, doordat we op de chat al dichter bij elkaar gekome waren , was het mogelijk dat ze gans de tijd bij mij op hotel logeerde, en ja hoor het klikte meteen.
ik zeg altijd waarom je tijd verliezen als je geluk op je wacht.
maar ik heb ook al vernomen van mensen waar het verkeerd gelopen is, maar dikwijls licht het aan jezelf, als je naar de filipijnen reist zonder voorbereiding en ge neemt in een bar een meisje dat van de eerste second haar borsten laat zien ,dan weet je al dat je met risico's aan t'spelen bent.
ik denk het best is contact zoeken via gratis site, ik heb ook al gezien dat meisjes via chat contact zoeken met europeanen om geld op te sturen , maar ge moet zelf weten en beseffen waar je met bezig bent.
ik weet dat er op portofinio beach veel serieuze meisjes komen die zoeken naar een buitenlander en vermits zij moeten betalen om binnen te komen ,komen ze meestal al uit betere gezinnen.
mijn verhaal is momenteel fantastisch en nu zal het vechten zijn tegen de bureaucratie om papieren in orde te krijgen, dat is gene zever zenne.
maar voor de ware liefde heb ik alles over en tijd brengt raad.
alleé ik hoop u te hebben geholpen en het is zeker de moeite waard ,geloof mij.
veel succes gewenst Jacoby

vvjoris

@ Jacoby

:welcome:

Blader eens door de rest van de topics, er staan nog massa's posts ivm wat jij schrijft ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Rich

Citaat van: Jacoby op zondag 23 september 2012, 12:41:51
ge neemt in een bar een meisje dat van de eerste second haar borsten laat zien



Welke bar is dat Jacoby?   :lachen:

Rich de Nederbelg.

Luke

Citaat van: Jacoby op zondag 23 september 2012, 12:41:51
......
maar ik heb ook al vernomen van mensen waar het verkeerd gelopen is, maar dikwijls licht het aan jezelf, als je naar de filipijnen reist zonder voorbereiding en ge neemt in een bar een meisje dat van de eerste second haar borsten laat zien ,dan weet je al dat je met risico's aan t'spelen bent.


en welke "voorbereidingen" heb jij genomen Jacoby?

bananacreek

Citaat van: Luke op zondag 23 september 2012, 13:30:43
Citaat van: Jacoby op zondag 23 september 2012, 12:41:51
......
maar ik heb ook al vernomen van mensen waar het verkeerd gelopen is, maar dikwijls licht het aan jezelf, als je naar de filipijnen reist zonder voorbereiding en ge neemt in een bar een meisje dat van de eerste second haar borsten laat zien ,dan weet je al dat je met risico's aan t'spelen bent.


en welke "voorbereidingen" heb jij genomen Jacoby?