Cebu Pacific booking "error"

Gestart door bertalert, vrijdag 28 september 2012, 02:19:29

Vorige topic - Volgende topic

bertalert

@rich en boldy, ik stel voor dat jullie de volgende keer dat jullie een tricycad ofzo nemen in plaats van 10 pesos ofzo je die kerel 610 pesos geeft  , want "het is begot 12 euro en daar lig je toch zeker niet wakker van"....


Rich

Citaat van: bertalert op woensdag 10 oktober 2012, 07:06:26
@rich en boldy, ik stel voor dat jullie de volgende keer dat jullie een tricycad ofzo nemen in plaats van 10 pesos ofzo je die kerel 610 pesos geeft  , want "het is begot 12 euro en daar lig je toch zeker niet wakker van"....



Volgens mij had jij het over een vlucht, toch?  Niet over een ritje met een tricycad. 

:daag:
Rich de Nederbelg.

robert van dijck

Een paar dagen geleden ook tickets on line geboekt bij CP, ging niet van een leien dakje, op laatst lukte het door de naam van de Belgische bank te veranderen. Ook bij persoonlijk adres wordt een provincie gevraagd, het is enkel mogelijk om een   :smiley-philippines: provincie in te brengen in uw eigen adres. Ook geen e-mail gekregen van mijn boekings, heb wel mijn e-ticket kunnen opvragen via de site. Eergisteren geboekt en betaald, omrekenfactor â,¬/Peso   50,4P/â,¬ da's ook goed geprofiteerd

mvgr

Robert

boldy

Citaat van: bertalert op woensdag 10 oktober 2012, 07:06:26
@rich en boldy, ik stel voor dat jullie de volgende keer dat jullie een tricycad ofzo nemen in plaats van 10 pesos ofzo je die kerel 610 pesos geeft  , want "het is begot 12 euro en daar lig je toch zeker niet wakker van"....



komen ze niet vooruit als ik erin zit  :lachen: . maar je moet natuurlijk geen appels met peren gaan vergelijken he
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Pjottr

Tja this is Philippines Alles is hier zwak. Bankieren, ATM's enz Dat is de conscequentie van hier wonen
Gisteren weer een probleem bij BPI ATM. Het zoveelste. Komt wel weer goed maar duurt eeuwen en de medewerkers snappen zelf hun eigen bank systeem niet.
Ik ging naar de manager van BPI maar die gaf mij geen antwoord op de vraag. Daar zijn ze trouwens vreselijk goed in hier. Stel een Filipino een vraag en er komt iets terug wat totaal geen raakvlak heeft met jouw vraag
Ergerlijk is dat.
Ze zij: "vul maar een klachten form in". Op mijn 2e vraag of ze mij een en ander kon uitleggen haalde ze de schouders op en zei: "ga maar naar die en die persoon want die is specialist op het gebed van ATM".
De ATM specialist had geen notie waar ik het over had. Dit ervaar  ik ook bij China Bank en BDO en BPI. De mensen zijn niet getrained en zeker niet klant gericht en hebben geen brede kennis maar zijn alleen gericht op wat zij moeten doen en verder niet.
Een Filipino is hier aan gewend maar als kano vind ik het nog steeds lastig.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Kano

Klopt Pieter. Dat vind ik ook een grote ergernis in de Filipijnen. Het personeel is vaak niet gemotiveerd en ondeskundig. En dat is zeker niet alleen bij de banken. Deels te wijten aan de 6 maands contracten die velen krijgen ter voorkoming van een vaste aanstelling. Maar wel elke morgen de prayers doen!
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

TheDolphin

Ik wilde een ticket online kopen bij PAL maar als het boekingsysteem dan de reisinformatie van de door mij gewenste vlucht ging ophalen liep het steeds vast en kreeg ik de melding "Bad Gateway" dit probleem deed zich voor in de Mozilla Firefox internet browser, in Internet Explorer en Google Chrome doet het probleem zich niet voor.