Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

24,75 diesel.............



Maar STAR in Bacagay Highway verkoopt het tegen 23.75 en daarna nog 3 pesos eraf... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

STAR Magnao...

bananacreek

Dit gaat eenn werkelijke veldslag worden want .....dit wordt maken of breken voor beide?...... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:







"Duterte?......Never heard about him....".......Dutch National???....... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

De foreigner bayut en zijn business in Lee Plaza.... :denk: :denk:

Omzet?.....3 zakjes met koekjes per dag?..... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:


bananacreek



Niet gek...en hier zou ik op kunnen solliciteren?.... :denk: :denk: :jajaja: :thumb: :happy:

Dus na 12 maanden 2500 + 1200 = 3700 pesos per maand....en na 24 maanden 3700 + 1200 = 4900............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:


bananacreek

Alle equipment van de gesloten Club Revive disco staat nu for sale in JVS....waaronder ook deze speler...... :denk: :denk:

Prijs ...morgen weet ik meer..... :denk: :denk:

Vestax- VCI-400



Nieuwprijs 25000 pesos... :denk: :denk:



kristof19

Citaat van: bananacreek op vrijdag 19 augustus 2016, 11:36:02


Niet gek...en hier zou ik op kunnen solliciteren?.... :denk: :denk: :jajaja: :thumb: :happy:

Dus na 12 maanden 2500 + 1200 = 3700 pesos per maand....en na 24 maanden 3700 + 1200 = 4900............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



Beter kunt u bij ons beginnen in Cagayan de Oro. Wij bieden u 3500 pesos per maand en 1 paar gratis schoenen in de gewenste maat. We zoeken het Mary Poppins profiel  en dat zie ik wel in U. Gelieve u maandag vrij te maken voor het sollicitatiegesprek met mijn vrouw indien intresse. En breng uw CV mee .....