Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

xav

Citaat van: Kano op woensdag 29 december 2010, 15:02:39
:offtopic: Creek, daar loop ik soms ook tegenaan. Het is volgens de admin een eigenaardigheid van de forumsoftware dat soms een bepaald woord niet wordt geaccepteerd en resulteert in deze mededeling.

misschien gebruikt hij het woord "klootzak" teveel  :lachen:

bananacreek

#91
Nou het lukt me niet

dan dit maar even proberen:


Twee jonge mannen zingen: "Er was een kindeke geboren op aard"


Weet iemand hier een juiste bewoording voor??

Ok nu proberen hier in te voegen:

Lukt ook niet

Ik ga dat woord xxxxxx niet meer gebruiken :offtopic:

Admin

Citaat van: Kano op woensdag 29 december 2010, 15:02:39
:offtopic: Creek, daar loop ik soms ook tegenaan. Het is volgens de admin een eigenaardigheid van de forumsoftware dat soms een bepaald woord niet wordt geaccepteerd en resulteert in deze mededeling.

Het is geen probleem van de forumsoftware want momenteel zijn er geen gebannen woorden.
Het probleem is echter security_mod2 die op de server staat. Versie één was via een simpel bestand te sturen. Dat was juist het probleem bij spamsites. De sites werden opgericht of gehackt om te spammen. Dus versie twee is agressiever en enkel via de server te benaderen.

Citaat van: bananacreek op woensdag 29 december 2010, 16:51:23
Ja nu lukt het wel en het geblokeerde woord was niet KLOOTAZK maar wel twee produktnamen beginnende met een V en een C (zijn stimulerende produkten om de vlaggestok overeind te krijgen en te houden.

En zo komen we bij het probleem. De middelen voor de vlaggenstok.

Via_gra Cia_lis en Levi_tra zijn merknamen die vaak in spam voorkomen en worden daarom geweigerd door de server. Echter met de nodige creativiteit kan men het omzeilen.
Hallo gast. :welcome:

Fail_over

En creatief zijn we......


Citaat van: bananacreek op woensdag 29 december 2010, 16:44:01
Weet iemand hier een juiste bewoording voor??

De rode paal staat zonder V of C en word oraal be.........



:lachen:  :crazy:

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

boldy

ja vind ik goed gevonden ,je bent wel wakker op de vroege ochtend  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: Admin op woensdag 29 december 2010, 20:35:18
Citaat van: Kano op woensdag 29 december 2010, 15:02:39
:offtopic: Creek, daar loop ik soms ook tegenaan. Het is volgens de admin een eigenaardigheid van de forumsoftware dat soms een bepaald woord niet wordt geaccepteerd en resulteert in deze mededeling.

Het is geen probleem van de forumsoftware want momenteel zijn er geen gebannen woorden.
Het probleem is echter security_mod2 die op de server staat. Versie één was via een simpel bestand te sturen. Dat was juist het probleem bij spamsites. De sites werden opgericht of gehackt om te spammen. Dus versie twee is agressiever en enkel via de server te benaderen.

Citaat van: bananacreek op woensdag 29 december 2010, 16:51:23
Ja nu lukt het wel en het geblokeerde woord was niet KLOOTAZK maar wel twee produktnamen beginnende met een V en een C (zijn stimulerende produkten om de vlaggestok overeind te krijgen en te houden.

En zo komen we bij het probleem. De middelen voor de vlaggenstok.

Via_gra Cia_lis en Levi_tra zijn merknamen die vaak in spam voorkomen en worden daarom geweigerd door de server. Echter met de nodige creativiteit kan men het omzeilen.

Dank u admin

bananacreek

Wat allerlei:

Morgen beginnen met het Haarlemmermeer-Cebu verhaal.


Superferry komt aan in Dumaguete en DIMC fastcraft vertrekt naar Siquijor.( Ik noem het een "rookgordijnenlegger" vanwege de stinkende zwarte rook die uit dat bootje komt, en ze hadden ook een grotere fastcraft maar die hebben ze in de buurt sussen APO -en Camiguin islands laten zinken voor verzekerings doeleinden). Vanuit Manila varen de meeste grote schepen westelijk om Negros heen omdat zulks wat korter zou zijn hoorde ik. Dus ze komen vanuit het zuiden als je ze ziet binnenkomen in Dumaguete city.


Gezicht op PO's Marketing op de hoek Perdices Street (Kalverstraat van Dumaguete city).
Redelijke prijzen en wat betere service als andere zaken en wat meer vriendelijke verkopers.

Ok de volgende vier foto's betreffende de sidewalk vendors met fruit.
Soms is er een "razzia" door city-hall medewerkers (oranje en blauwe t-shirts) en dan worden alle produkten opgeladen en afgevoerd.
Bij de derde foto vroegen ze wat ik wilde en ik zei " ikke niet wetenen, maak foto van electriciteitspaal en toevallig staan jullie erop" Corrupte smeerlappen.








Kerstdrukte in Lee Plazaa supermarket.
Dat waren lange rijen om al 09.30 uur vanmorgen, goed dat ik al een vooraad Maggi noodles voor drie weken heb in de koelkast, dus voor mij geen probleem:












bananacreek

Vergeten: Nog een paar ambulances:


Holy Child hospital


La Libertad

bananacreek

#98
Voet verschil:

Dag of drie na het incident:


Vandaag



26 graden hier, verrek van de kou ! :denk:

boomerang

Citaat van: bananacreek op zondag  2 januari 2011, 08:53:18
Voet verschil:

Dag of drie na het incident:


Vandaag



26 graden hier, verrek van de kou ! :denk:


Dergelijke voeten zien er ook niet bepaald hartverwarmend uit en met dat trieste koele weer hier lijkt mij een paar welgevormde vrouwelijke onderdanen meer hartverwarmend en stimulerend voor de bloedsomloop.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"