Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Vlak voor kerst kijk ik altijd even in de emergency room van Holy Child Hospital .....en dan denk ik "Wanneer ben ik aan de beurt?"

Die patent had een hart probleem zo te zien met de EKG...(of EEG?).... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


boldy

Mijn smaak zijn die stoelen ook niet maar ik denk wel dat ze lekker zitten.

En denk je dat er morgenavond  en zakje of paar zakjes Venco drop onder de boom voor je liggen ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Heeft u 2 kg VENCO naar me opgestuurd?........ :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:





MET EEN DROPJE IN DE MOND VAL JE ZACHTER OP DE KONT...........oud Chinees spreekwoord.... :jajaja: :jajaja:

boldy

Helaas voor je  heb ik niks opgestuurd voor je. Wie weet misschien volgend jaar
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Ik denk dat ik volgend jaar al de pijp uit ben..... :denk: :denk: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: 

Gestorven aan het zg. "dropnood syndrome"........ :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8: :ripba8:


Ik zie hier net een icon weergave wisselen..... :denk: :denk: ............leuk....daar kan Facebook niet aan tippen.... :neeneenee: :neeneenee: .....



bananacreek



We zien het wel..... :denk: :denk:

Met Marcos Mertial Law zelf niet al teveel problemen gehad naast het feit dat ik in elkaar geramd werd op Dumaguete PC headquarters in 1980..... :confused2: :confused2: :confused2: :run: :run: :run:

Hoe makkelijk het nu voor de politie of wie dan ook om even snel een kogel of zes door je kop te schieten en dan even een zakje met drugs in je zak stoppen...... :ripba8:

Maar die Leila probeert alleen maar haar nek te redden en dat is een smeerlap zover ik kon lezen...

bananacreek

Kerstdrukte in Dumaguete City met wel 100 meter drie rijen geparkeerde motoren.... :lachen: